=>Ποιος παίζει με τις ζωές των παιδιών των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων, αδιαφορώντας ακόμη και για τους ίδιους τους νόμους; Ο λόγος για τη μεταφορά των μαθητών δημοσίων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων που γίνεται χωρίς την πρόβλεψη συνοδού, σε αντιθεση με τη μεταφορα των παιδιών των ιδιωτικών σχολείων που κατι τετοιο προβλέπεται ρητα. Δάσκαλε που δίδασκες...! Έτσι τα παιδάκια 5, 6, 7 χρονών, αναλαμβάνουν την «υποχρέωση» να εισέρχονται μόνα τους στα μισθωμένα λεωφορεία και να δένονται με τις ζώνες ασφαλείας. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει! Τα προβλήματα βέβαια με τη μεταφορά των μαθητών είναι τεράστια σε όλη τη χώρα, καθώς δεκάδες Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις που λειτουργούν ως ενδιάμεσοι- λαμβάνοντας τη χρηματοδότηση και κλείνοντας τις συμφωνίες με ΚΤΕΛ, και πούλμαν ιδιωτών- έχουν στείλει ηχηρό μήνυμα στα αρμόδια υπουργεία ότι αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Θυμίζουμε μόνo τις έντονες αντιδράσεις του Νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα που με ανακοίνωση του τόνισε ότι από τα 3.5 εκατομμύρια ευρώ που χρειάζονται για τη μεταφορά των μαθητών, η κυβέρνηση ενέκρινε μόνο 2.3 εκατομμύρια, την σφοδρότατη αντίδραση του Νομάρχη Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Ψωμιάδη, τα εντονότατα προβλήματα σε Χανιά, Κεφαλονιά, μα και πάρα πολλά μέρη της χώρας. Το ρεπορτάζ έκανε η afrtdioikisi.gr και μας το έστειλε...
=>Αναμένεται να είναι από τους πρωταγωνιστές και της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Ο Σταύρος Θεοδωράκης και οι συνεργάτες του οργώνουν ήδη την Ελλάδα για να ανακαλύψουν τα πρόσωπα της πραγματικής ζωής με μότο τους : «Ιστορίες για να σκεφτόμαστε διαφορετικά».
Ακόμα όμως και όταν δεν βρίσκεται στην αναζήτηση του ρεπορτάζ, ο Σταύρος Θεοδωράκης παίρνει την βέσπα του και την φωτογραφική του μηχανή για να ανακαλύψει τους πρωταγωνιστές της διπλανής μας πόρτας. Ο δημοσιογράφος του MEGA είχε δηλώσει κάποτε : «Η τηλεόραση θα είναι πάντα ένα σούπερ μάρκετ. Φτηνές λύσεις σε φανταχτερές συσκευασίες. Το θέμα είναι να αυξηθούν λίγο τα ράφια με τα βιολογικά προϊόντα. Να τα προβάλλουμε όλοι λίγο παραπάνω, να τα δοκιμάσει και ο καταναλωτής». Τι να περιμένουμε λοιπόν φέτος εμείς οι τηλεοπτικοί καταναλωτές από τους βιολογικούς. Η συνέντευξή του φιλοξενείται σε ένα ενδιαφέρον μπλόγκ εδώ: http://www.kolonaki-press.com/ και αξίζει τον κόπο να την διαβάσετε...
Ακόμα όμως και όταν δεν βρίσκεται στην αναζήτηση του ρεπορτάζ, ο Σταύρος Θεοδωράκης παίρνει την βέσπα του και την φωτογραφική του μηχανή για να ανακαλύψει τους πρωταγωνιστές της διπλανής μας πόρτας. Ο δημοσιογράφος του MEGA είχε δηλώσει κάποτε : «Η τηλεόραση θα είναι πάντα ένα σούπερ μάρκετ. Φτηνές λύσεις σε φανταχτερές συσκευασίες. Το θέμα είναι να αυξηθούν λίγο τα ράφια με τα βιολογικά προϊόντα. Να τα προβάλλουμε όλοι λίγο παραπάνω, να τα δοκιμάσει και ο καταναλωτής». Τι να περιμένουμε λοιπόν φέτος εμείς οι τηλεοπτικοί καταναλωτές από τους βιολογικούς. Η συνέντευξή του φιλοξενείται σε ένα ενδιαφέρον μπλόγκ εδώ: http://www.kolonaki-press.com/ και αξίζει τον κόπο να την διαβάσετε...
=>Διαγωνισμό για την ανάθεση των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών δικαιωμάτων της Σούπερ Λίγκας για την τριετία 2009-12 προκήρυξε η Mondial Marketing, ως αποκλειστική εξουσιοδοτημένη εταιρεία από τη Σούπερ Λίγκα να διαπραγματευτεί τα οπτικοακουστικά δικαιώματά της για τις 3 ερχόμενες αγωνιστικές περιόδους. Ο διαγωνισμός θα είναι κλειστός και αφορά 30 αγωνιστικές πρωταθλήματος των 8 αναμετρήσεων ανά Σαββατοκύριακο και 6 Playoffs των δύο αναμετρήσεων. Στη διαδικασία αυτή προσκλήθηκαν 34 εταιρείες από την Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό για να διεκδικήσουν 5 Πεδία Ο/Α δικαιωμάτων. Για το πεδίο των τηλεοπτικών Ελλάδος έχουν προσκληθεί 5 τηλεοπτικοί σταθμοί ελεύθερης μετάδοσης (ΕΡΤ, Αlpha, ANT1, Mega και Star) και 5 συνδρομητικοί (Nova και οι εναλλακτικοί Forthnet, On, hol και ΟΤΕ).
=>Σάρωσαν τα σήριαλ του Mega και καταποντίστηκαν του ANT-1 την πρώτη βραδιά προβολής . Την Δευτέρα τιο βράδι έγινε το πρώτο crash - test και το MEGA έδειξε τα δόντια του...Το πολυσυζητημένο σήριαλ για την ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη (Έχω ένα Μυστικό) δεν πήγε πολύ καλά με 18,1% μέσο όρο ενώ οι κωμωδίες του Mega "Πολυκατοικία" και LAPD ήταν πρώτες στις ώρες τους όπως και τα "Μαύρα μεσάνυχτα".
=>Η δημοσιογραφική εκπομπή του MEGA ξεκινάει τη χειμερινή περίοδο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, εστιάζοντας στην προεκλογική Αμερική, από το Σικάγο του Ομπάμα ως την Αλάσκα της Σάρα Πέιλιν, από τις γειτονιές των καταφρονεμένων στα μαύρα γκέτο του Σικάγο ως τα χωριά των υπερσυντηρητικών, οπλοφόρων και θεοσεβούμενων γιάνκηδων του νότου. Ένα road movie στις δύο Αμερικές που συγκρούονται στις κάλπες της 4ης Νοεμβρίου. Καθ’ οδόν, η κάμερα της εκπομπής συναντά μπλόγκερς που δίνουν τον προεκλογικό τόνο, ραβίνους και πάστορες που παίρνουν μέρος στον προεκλογικό αγώνα και τεχνοκράτες των εκλογών που εξηγούν το μεγάλο αμερικανικό εκλογικό μυστήριο.Ο Παύλος Τσίμας και ο Απόστολος Μαγγηριάδης με τους εικονολήπτες Χρόνη Τσιχλάκη και Γιώργο Στάμου διασχίζουν την Αμερική και καταγράφουν όψεις, πρόσωπα, στιγμές μιας εκλογικής μάχης που δεν μοιάζει με καμιά άλλη: Μιας εκλογικής μάχης, όπου ο ένας στους δύο υποψηφίους είναι μαύρος...