=>ΤΟ βίντεο απο το ρεπορτάζ τα λέει όλα. Αλλα να θυμίσουμε και κάτι άλλο: Ομιλία της Σεμνής και Ταπεινής Πρωθυπουργάρας με το όνομα Κώστας Καραμανλής στη Βουλή, για τις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης, 20 Μαρτίου 2004: «Περιορισμός της κρατικής σπατάλης. Έτσι θα βρούμε τους πόρους για την κοινωνική πολιτική. Στη Νέα Διακυβέρνηση, η διοίκηση δίνει το παράδειγμα. Οι σημερινοί, συχνά προκλητικοί, μισθοί των διοικητών επιχειρήσεων και οργανισμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα, περικόπτονται»...Tα σχόλια περιττευουν φίλοι μου...
=>ΤΑ στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας είναι απογοητευτικά. Η φτώχεια και η ανεργία επιμένουν και μέσα σε όλα αυτά η ακρίβεια. Αδυσώπητα είναι τα καρτέλ που εξουσιάζουν την ελληνική αγορά, με τα πλοκάμια τους να απλώνονται στα καύσιμα, στα τρόφιμα, στις τράπεζες. Αποτέλεσμα της δράσης των καρτέλ στη χώρα μας: Οι καταναλωτές να πληρώνουν ακριβότερα έως και 158% τα τρόφιμα σε σχέση με τις τιμές που οι πολυεθνικές τα πωλούν στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι μεσάζοντες ειδικά στα αγροτικά προϊόντα πωλούν με καπέλο έως 800% και την ίδια στιγμή οι αγρότες εισπράττουν μόλις το 7%-29% από την τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής τα τρόφιμα. Η δράση των καρτέλ στη χώρα μας αναδείχθηκε σε χθεσινή ημερίδα που διοργάνωσε το ΙΣΤΑΜΕ...
=>ΟΠΟΤΕ δεν είναι περίεργο η αυξημένη συμμετοχή των Ελλήνων σε πάσης φύσεως τηλεπαιχνίδια για χρήματα, εισοδήματα, σπίτια και ότι άλλο φανταστεί ο νούς σας. Το περίεργο της υπόθεσης είναι οι τάσεις παραμένουν αυξητικές και πλέον μόνο με..τηλεοπτικό τζόγο ορισμένοι θα λησμονήσουν την καθημερινότητα που παραμένει σκληρή και ελληνική..
=>ΔΙΑΡΚΕΙΣ είναι οι διαβουλεύσεις των επιχειρηματιών Δ. Κοντομηνά και Γ. Μπόμπολα. Κοινός παρονομαστής είναι η αντιπαλότητά τους προς το πρόσωπο του Θ. Ρουσόπουλου, αλλά φαίνεται πως καλλιεργείται έδαφος για κοινή εταιρεία που θα έχει άξονα τα μέσα ενημέρωσης και τον αθλητισμό. Την ίδια ώρα ο Δ. Κοντομηνάς, συνοδευόμενος από εκπρόσωπο του RTL, επισκέφτηκε το υπουργείο Εξωτερικών την περασμένη βδομάδα και συναντήθηκε, προφανώς και με την Ντόρα Μπακογιάννη, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για το ρευστό πολιτικό σκηνικό όπως αναφέρουν οι Τυπολογίες...
=>Η τηλεόραση και τα περιοδικά με το Ιντερνετ αποτελούν τα πιο αγαπημένα μέσα μαζικής ενημέρωσης των νέων στην Ελλάδα. Τα αγόρια δείχνουν σαφή προτίμηση στα περιοδικά, ενώ τα κορίτσια προτιμούν περισσότερο την τηλεόραση και το Διαδίκτυο. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έρευνα της εταιρείας δημοσκοπήσεων Focus Bari «Highlights» που καταγράφει τις συνήθειες κατανάλωσης Μέσων και τα βασικά χαρακτηριστικά του τρόπου ζωής των Ελλήνων. Οπως προκύπτει από την έρευνα η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι σχεδόν καθολική στους νέους, τόσο του Γυμνασίου (93,5%) όσο και του Λυκείου (94,5%) και του Πανεπιστημίου (95%). Οι ώρες που οι νέοι παρακολουθούν τηλεόραση είναι κυρίως 21.00-23.00. Επίσης δημοφιλή όμως είναι τα δίωρα από 14.00-16.00 και από 19.00-21.00. Μερίδα φοιτητριών φαίνεται να παρακολουθεί επίσης τηλεόραση τις πρωινές ώρες 11.00-13.00.