Δημοσκοπήσεις εξπρές και κέρδη για το Ραδιόφωνο

@ΤΟ ψωμί των εφημερίδων εδώ και μήνες αποτελούν οι Δημοσκοπήσεις και μάλιστα οι καλύτερες δημοσιεύονται στον Κυριακάτικο Τύπο και παραθέτουμε ορισμένες απο τις 3 κυριότερες της ημέρας. Με πολύ ενδιαφέρον σταχυολογήσαμε ορισμένες αναλύσεις οι οποίες διατηρούνται σε πολυσέλιδα άρθρα- καμιά φορά χάνεται εκεί η ουσία- με ψήγματα αποστροφής των πολιτών απο την διαχείριση της εξουσίας των κομμάτων που καθηλώνονται πολλές φορές σε ποσοστά κάτω του 30% θυμίζοντας ότι οι εποχές της παντοδυναμίας τους έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Εκείνο που καταγράφεται ηθελημένα ή μη καθώς οι δημοσκοπήσεις αποτελούν σημάδι των τάσεων του εκλογικού σώματος είναι η απαισιοδοξία των Ελλήνων σε ορισμένα βασικά ζητήματα καθημερινότητας και επιβίωσης. Μάλλον οι πολιτικοί μας δεν χρησιμοποιούν το μετρό, τα λεωφορεία, τα Τράμ και άλλα μέσα για να δούν την πραγματικότητα. Το πράττουν μόνο όταν είναι να εγκαινιάσουν κάποιο έργο με χρήματα του Ελληνικού λαού...
@ΤΟ άλλο ενδιαφέρον σημείο των δημοσκοπήσεων αποτελεί η τάση για είσοδο 6 κομμάτων στην Βουλή με ποσοστά υπέρ των Πράσινων Οικολόγων και δεν αποκλείεται να δούμε διακυμάνσεις ακόμα και σε μικρότερα κόμματα που το ποσοστό του φαίνεται μικρό αλλά δεν είναι τόσο αμελητέο. Απο εκει και πέρα όπως βλέπετε στα γραφήμετα οι διαφορές μεταξύ των 2 κομμάτων εξουσίας δεν είναι τεράστιες αλλά σε πολλές περιπτώσεις καταγράφεται ένα σημαντικό ποσοστό λευκών ή αναποφάσιστων. Να δούμε τι θα γίνει παράλληλα με τα σενάρια περί εκλογών κοντά με τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου. Τελικά κάθε τόσο με τις εκλογολογίες οι μήνες περνούν και τα πραγματικά προβλήματα διογκώνονται..
@ΤΟ παράδειγμα του Σαρκοζί, με το σχέδιο επιδότησης του γαλλικού Τύπου δεν μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στην ελληνική αγορά, καθώς στη Γαλλία κυκλοφορούν πολύ λιγότερες εφημερίδες. Στην Ελλάδα μεταξύ άλλων υπάρχουν εφημερίδες που ζουν κυρίως από την κρατική διαφήμιση και τους ισολογισμούς. Η κυβέρνηση είχε στη διάθεσή της 5 χρόνια για να είχε πάρει μέτρα για να αλλάξει το τοπίο, αλλά δεν το έκανε. Το αντίθετο. Διόγκωσε το φαινόμενο πριμοδοτώντας εκδότες με χρήματα των ...άλλων, δηλαδή την κρατική διαφήμιση.
@ΣΤΑ 2,06 εκατ. φύλλα διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις των εφημερίδων στην περιοχή Αθηνών - Πειραιώς στο διάστημα από τις 26.01.2009 έως τις 01.02.2009, παρουσιάζοντας κάμψη κατά 2,04%. Πρόκειται για πορεία η οποία οφείλεται στο σύνολο των επιμέρους κατηγοριών εφημερίδων, αφού όλες παρουσίασαν χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με την εβδομάδα που προηγήθηκε.
@ΦΩΣ στα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη και κυρίως στον τρόπο με τον οποίο αυτά προβλήθηκαν από το σύνολο των ΜΜΕ επιχείρησαν να "ρίξουν" μέσα από εισηγήσεις τους καθηγητές Πανεπιστημίου και δημοσιογράφοι στο πλαίσιο εκδήλωσης-συζήτησης που διοργάνωσε το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Ιδιαίτερα καυστικός για το μοντέλο των δελτίων ειδήσεων των ελληνικών ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών εμφανίστηκε στην ομιλία του ο επίκουρος καθηγητής Νίκος Μπακουνάκης, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά "ότι τα συγκεκριμένα δελτία παρουσιάζουν το κάθε θέμα ως σκάνδαλο ή καταστροφή".
@ΣΕ Ανακατανομή συχνοτήτων σε ολόκληρη την Ελλάδα αναμένεται να επιφέρει η απόφαση της κυβέρνησης να ενισχύσει την πανελλαδική εμβέλεια του ραδιοφωνικού (όσο και του τηλεοπτικού) σταθμού της Βουλής. Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά την πραγματοποίηση διευρυμένης σύσκεψης, στα τέλη Ιανουαρίου, με τη συμμετοχή του Προέδρου της Βουλής, Δημήτρη Σιούφα, του Υπουργού Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλου, του προέδρου του ΕΣΡ Ι. Λασκαρίδης, εκπροσώπων της ΕΕΤΤ και ειδικών επιστημόνων και τεχνικών.
@ΤΟ αγαπημένο μέσο μαζικής ενημέρωσης του κοινού, το ραδιόφωνο, αποκτά ολοένα και περισσότερους πιστούς ακροατές. Το βεβαιωμένο από πολλές έρευνες συμπέρασμα ότι το κοινό δηλώνει κατά 65% ικανοποιημένο από το δημοφιλές μέσο, έναντι 44% από τις εφημερίδες, 41% από το Internet και μόλις 26% από την τηλεόραση, ενισχύεται με τη νέα έρευνα της Focus για τη «Διαφήμιση στο Ραδιόφωνο». Η έρευνα της Focus, που πραγματοποιήθηκε στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνει ότι είναι το «ήπιο μέσο» που συνοδεύει, συντροφεύει, ψυχαγωγεί και ενημερώνει χωρίς να επιβάλλεται και να καταδυναστεύει τον ακροατή.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…