@ΠΑΡΑ τις όποιες παραφωνίες τα blogs κερδίζουν καθημερινά την μάχη της ενημέρωσης και μάλιστα διαπιστώσαμε ότι σε ορισμένα άρθρα εφημερίδων υιοθετούνται και ευτυχώς που ορισμένοι ευσυνείδητοι συνάδελφοι αναφέρονται στην πηγή της είδησης. Εκτός απο το 'Παρόν', άρθρα είδαμε και στο 'Πρώτο Θέμα' και κατά το παρελθόν έχουμε δεί άρθρα να αναδημοσιεύονται στον Επαρχιακό Τύπο που δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ενημέρωση μέσω των Ιστολογίων. Αν όλα πάνε καλά η συνεργασία παραδοσιακών και Ηλεκτρονικών μέσων μπορεί να οδηγήσει σε καλό δρόμο για την πολύπλευρη ενημέρωση του πολίτη...
@Η εφημερίδα New York Times ανακοίνωσε πως καταργεί πολλές εβδομαδιαίες μόνιμες στήλες για να αντιμετωπίσει τη μείωση των διαφημιστικών καταχωρήσεων, ενώ η Washington Post θα προχωρήσει σε μεγάλη αναδιοργάνωση. Η κατάργηση πολλών μόνιμων στηλών θα εξοικονομήσει "εκατομμύρια δολάρια" σε τυπογραφικά έξοδα, χαρτί και έξοδα του προσωπικού, επισημαίνει η εφημερίδα της Νέας Υόρκης. Ανάμεσα στις μόνιμες στήλες που θα καταργηθούν είναι τα "Ταξίδια" που δημοσιευόταν κάθε Παρασκευή, οι σελίδες μόδας στο ένθετο περιοδικό και ορισμένες σελίδες με τοπικά νέα.Αντιμέτωπη, όπως και ο υπόλοιπος Τύπος, με τη μείωση του αναγνωστικού κοινού που στρέφεται στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων και με την πτώση των διαφημιστικών καταχωρήσεων, η εφημερίδα έχει ήδη ανακοινώσει αρκετά οικονομικά μέτρα όπως η μείωση κατά 5% των μισθών για ένα διάστημα εννιά μηνών.
@Η εφημερίδα New York Times ανακοίνωσε πως καταργεί πολλές εβδομαδιαίες μόνιμες στήλες για να αντιμετωπίσει τη μείωση των διαφημιστικών καταχωρήσεων, ενώ η Washington Post θα προχωρήσει σε μεγάλη αναδιοργάνωση. Η κατάργηση πολλών μόνιμων στηλών θα εξοικονομήσει "εκατομμύρια δολάρια" σε τυπογραφικά έξοδα, χαρτί και έξοδα του προσωπικού, επισημαίνει η εφημερίδα της Νέας Υόρκης. Ανάμεσα στις μόνιμες στήλες που θα καταργηθούν είναι τα "Ταξίδια" που δημοσιευόταν κάθε Παρασκευή, οι σελίδες μόδας στο ένθετο περιοδικό και ορισμένες σελίδες με τοπικά νέα.Αντιμέτωπη, όπως και ο υπόλοιπος Τύπος, με τη μείωση του αναγνωστικού κοινού που στρέφεται στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων και με την πτώση των διαφημιστικών καταχωρήσεων, η εφημερίδα έχει ήδη ανακοινώσει αρκετά οικονομικά μέτρα όπως η μείωση κατά 5% των μισθών για ένα διάστημα εννιά μηνών.
@Με ποσοστό 0,5% η Γιάννα Αγγελοπούλου, μέσω του Ιδρύματος Τύπου εισήλθε στο πρακτορείο διανομής Τύπου «Άργος». Η συμφωνία ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή 10 Απριλίου, επιβεβαιώνοντας κατά το ήμισυ σχετικό πρόσφατο δημοσίευμα του «Παρόν» στις 29/3/2009 και δείχνοντας πως οι σχέσεις με τον Χ. Λαμπράκη είναι μάλλον σε καλή ρότα.
@Να δείξουν σύνεση και αυτοσυγκράτηση καλεί τους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, σε σύσταση που εξέδωσε πριν από λίγες ημέρες με αφορμή τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το θέμα της αιματοχυσίας στη σχολή του ΟΑΕΔ στον Ρέντη. Οπως αναφέρεται στη σχετική οδηγία, το Συμβούλιο έχει διαπιστώσει ότι οι σταθμοί «προβαίνουν σε αναπαραστάσεις, σε περιγραφές και σε σχολιασμούς κατά τρόπο που μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση, ηθική βλάβη στους ανηλίκους και κίνδυνο μιμήσεως εγκληματικών πράξεων».
@Η μοναδική αντίδραση που υπήρξε, ενάντια στο νόμο για την ιδιωτική τηλεόραση προήλθε από το στόμα του Πρώην Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας , Κωνσταντίνος Στεφανόπουλος που ,ως πρόεδρος της ΔΗΑΝΑ. Ο Κ. Στεφανόπουλος με μια συγκλονιστική ομιλία στις 14 Σεπτεμβρίου 1989 κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου καταψηφίζει τον νόμο λέγοντας: <<Αξιότιμοι κύριοι συνάδελφοι, ό,τι και να κάνετε σ΄ αυτό το άρθρο, όπως και να το τροποποιήσετε, που δεν το τολμάτε, όπως και να αξιώσετε σύμφωνη γνώμη, που δεν θα την αξιώσετε η κυβέρνηση θα δώσει τις άδειες. Ένας τρόπος και μόνον υπάρχει, να παρέμβει η Βουλή και να μη δοθούν οι άδειες σε ανθρώπους επικίνδυνους, να ψηφιστεί η διάταξη κατά την οποία απαγορεύεται στους εκδότες να χορηγούνται οι άδειες>>.
@Σκέψεις για τη σύσταση Επικουρικού Ταμείου Ασφάλισης Τζίρου, κατά τα πρότυπα του ταμείου των ασφαλιστικών εταιρειών, υπάρχουν στην ΕΔΕΕ, σύμφωνα με πληροφορίες, ως μέτρο αντιμετώπισης της κρίσης. Θα επιδιώκεται δε, σε περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να πληρώσει για τη διαφήμιση που έβαλε, εκτός από τα χρήματα που θα καταβάλλουν τα ΜΜΕ (!), να ζητείται και η επιστροφή του αγγελιοσήμου! Από τις αρχές του μήνα μεταξύ των διαφημιστικών εταιρειών ξεκίνησε μια συζήτηση για το ζήτημα των επισφαλειών, καθώς «έχουν υπάρξει τα πρώτα κρούσματα», όπως ομολογείται. Οι προτάσεις που σήμερα αποκαλύπτει το «Παρόν» δεν είναι οριστικές, κινούνται ακόμη στο επίπεδο των σκέψεων, πλην όμως είναι ενδεικτικές του κλίματος που επικρατεί στη διαφημιστική αγορά.
@Να δείξουν σύνεση και αυτοσυγκράτηση καλεί τους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, σε σύσταση που εξέδωσε πριν από λίγες ημέρες με αφορμή τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το θέμα της αιματοχυσίας στη σχολή του ΟΑΕΔ στον Ρέντη. Οπως αναφέρεται στη σχετική οδηγία, το Συμβούλιο έχει διαπιστώσει ότι οι σταθμοί «προβαίνουν σε αναπαραστάσεις, σε περιγραφές και σε σχολιασμούς κατά τρόπο που μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση, ηθική βλάβη στους ανηλίκους και κίνδυνο μιμήσεως εγκληματικών πράξεων».
@Η μοναδική αντίδραση που υπήρξε, ενάντια στο νόμο για την ιδιωτική τηλεόραση προήλθε από το στόμα του Πρώην Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας , Κωνσταντίνος Στεφανόπουλος που ,ως πρόεδρος της ΔΗΑΝΑ. Ο Κ. Στεφανόπουλος με μια συγκλονιστική ομιλία στις 14 Σεπτεμβρίου 1989 κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου καταψηφίζει τον νόμο λέγοντας: <<Αξιότιμοι κύριοι συνάδελφοι, ό,τι και να κάνετε σ΄ αυτό το άρθρο, όπως και να το τροποποιήσετε, που δεν το τολμάτε, όπως και να αξιώσετε σύμφωνη γνώμη, που δεν θα την αξιώσετε η κυβέρνηση θα δώσει τις άδειες. Ένας τρόπος και μόνον υπάρχει, να παρέμβει η Βουλή και να μη δοθούν οι άδειες σε ανθρώπους επικίνδυνους, να ψηφιστεί η διάταξη κατά την οποία απαγορεύεται στους εκδότες να χορηγούνται οι άδειες>>.
@Σκέψεις για τη σύσταση Επικουρικού Ταμείου Ασφάλισης Τζίρου, κατά τα πρότυπα του ταμείου των ασφαλιστικών εταιρειών, υπάρχουν στην ΕΔΕΕ, σύμφωνα με πληροφορίες, ως μέτρο αντιμετώπισης της κρίσης. Θα επιδιώκεται δε, σε περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να πληρώσει για τη διαφήμιση που έβαλε, εκτός από τα χρήματα που θα καταβάλλουν τα ΜΜΕ (!), να ζητείται και η επιστροφή του αγγελιοσήμου! Από τις αρχές του μήνα μεταξύ των διαφημιστικών εταιρειών ξεκίνησε μια συζήτηση για το ζήτημα των επισφαλειών, καθώς «έχουν υπάρξει τα πρώτα κρούσματα», όπως ομολογείται. Οι προτάσεις που σήμερα αποκαλύπτει το «Παρόν» δεν είναι οριστικές, κινούνται ακόμη στο επίπεδο των σκέψεων, πλην όμως είναι ενδεικτικές του κλίματος που επικρατεί στη διαφημιστική αγορά.