
@"Η τηλεοπτική κακομεταχείριση της Έφης Θώδη", όπως καταγγέλλεται από τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Σούλα Μερεντίνη, στάθηκε αφορμή για την κατάθεση ερώτησης από την πλευρά της τελευταίας προς τον υπουργό Εσωτερικών Πρ. Παυλόπουλο για “τον χωρίς όρια δημόσιο ευτελισμό υπολήψεων μέσω τηλεοπτικών εκπομπών". Όπως ανέφερε η βουλευτής, δεν είναι η πρώτη φορά που οι τηλεοπτικοί “εισαγγελείς” ωθούν στην απόγνωση όσους δεν μπόρεσαν να αντέξουν τη δαιμονιώδη προβολή. Και ρωτά τον αρμόδιο υπουργό: Γιατί δεν παρεμβαίνει το ΕΣΡ, προκειμένου να τεθούν όρια και όροι σε αυτές τις εκπομπές; Υπάρχει πλαίσιο που καθορίζει τα της λειτουργίας των εκπομπών αυτών;
@Με τη μέγκενη της οικονομικής κρίσης να καθορίζει τα επόμενα βήματα της διοίκησης του RTL στον Alpha, σχεδιάζεται η ταυτότητα του καναλιού ως ενός real life σταθμού με φθηνού κόστους ριάλιτι, σόου και εκπομπές, καμία ελληνική σειρά, ενώ η ενημέρωση περιορίζεται στην πρωινή ζώνη και το κεντρικό δελτίο.
@Ανανεώνει από την ερχόμενη Δευτέρα το πρόγραμμά της η Βουλή Τηλεόραση. Το νέο καθημερινό πρόγραμμα θα είναι χωρισμένο σε θεματικές ζώνες και θα περιλαμβάνει:
- Μία νέα εκπομπή με τίτλο «300Χ12» που θα αφορά σειρά συνεντεύξεων των βουλευτών
- Τακτικές εκπομπές σε συνεργασία με τα μουσεία της Ελλάδας
- 36 ιστορικά ντοκιμαντέρ.
@ΙΔΟΥ και τα νούμερα της AGB για την Τετάρτη 6 Μαΐου 2009.Πρώτο το MEGA με 20,7%, δεύτερος ο ANT-1 με 16,7%, τρίτη η ΝΕΤ με 14,3%, τέταρτος ο ALPHA με 12,6% και πέμπτο το STAR το με 8,9%.
@Ο μεγάλος μας ηθοποιός Θανάσης Βέγγος δεν έχει μιλήσει ποτέ. Ή μάλλον έχει να μιλήσει για δεκαετίες. Τελικά έσπασε την σιωπή του και δίνει την πρώτη του συνέντευξη. Σε ποιον δημοσιογράφο; Ποιος είναι ο υπερτυχερός που θα κάνει την επιτυχία; Ο Τέρενς Κουίκ. Να δούμε αν θα το προβάλει όπως πρέπει το κρατικό κανάλι..
@Σε κατ' εξοχήν χρηστικό και παράλληλα ενημερωτικό μέσο εξελίσσεται το Διαδίκτυο στη χώρα μας, αφού η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων χρηστών το χρησιμοποιεί τόσο για την αναζήτηση πληροφοριών όσο και για την ενημέρωση σχετικά με θέματα επικαιρότητας, η οποία βεβαίως αντλείται στις περισσότερες των περιπτώσεων από τα παραδοσιακά μέσα. Το 91,4% των Ελλήνων χρηστών χρησιμοποιεί «συχνά» το Διαδίκτυο για την αναζήτηση πληροφοριών, ενώ αντίστοιχα ενημέρωση για την επικαιρότητα αναζητά «συχνά» το 79,1%. Παρά ταύτα και ενώ σε επίπεδο διαφημιστικών εσόδων το 2008 η κατάσταση στην Ελλάδα βελτιώθηκε διεθνώς, για το 2009 η εικόνα δείχνει να αλλάζει στις μεγάλες αγορές, τάση που θα επηρεάσει αναπόφευκτα και τη γενική εικόνα..
@Επιασε κοντά καλοκαίρι και τα ανούσια πρωινάδικα θα προσπαθήσουν να ταξιδέψουν σε παραλίες και σε παραθαλάσσιες περιοχές, καλό θα ήταν να προτιμήσουν περιοχές που δεν προβάλλονται συχνά απο την τηλεόραση και να αποκτήσουν άλλο αέρα για να προβληθεί και η άλλη Ελλάδα που κρύβει μέσα της ομορφιά..