@ΕΔΩ και μήνες μέ άρθρα το http://www.greekmme.gr/ είχε προφητεύσει τις εθελούσιες εξόδους, την πτώση στην διαφημιστική δαπάνη, τα κανόνια στα media αλλά και το κύμα απολύσεων που έρχεται. Είχαμε υπερτονίσει ότι το γκάμουρ προφίλ των μεγάλων επιχειρηματιών μπάζει απο παντού. Οπως και το γεγονός ότι με τα media ασχολήθηκαν άσχετοι επιχειρηματίες, εφοπλιστές, ιδιοτήτες off shore και καραβιών και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ελάχιστοι ήταν εκείνοι που ήταν δημοσιογράφοι και άνθρωποι του Τύπου όπως ο Γιώργος Τράγκας ο οποίος όμως δεν άντεξε και η 'Χώρα' πήρε την κάτω βόλτα. Θυμίζει το περίφημο προφητικό τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη που αναφέρει στην αρχή του ότι 'Δεν πάει άλλο, πιάσαμε πάτο...'
@Η δυναμική που αναπτύσσει το Internet αποτελεί μια άλλη παράμετρο των ανούσιων και στο πόδι εγχειρημάτων μετά απο εξαγορές και λάθος εκτιμήσεις. Αντί να το πολεμούν ας προτιμήσουν εκείνοι που το βλέπουν απο την ...κλειδαρότρυπα ως παράδεισο των παρανόμων να το αγκαλιάσουν και να δώσουν περιεχόμενο. Ευτυχώς η αυτορρύθμιση έδωσε περιεχόμενο στο Ελληνικό web. Το κανόνι 'Ε.Τ.-City' πάντως όπως συγκλίνουν οι απόψεις δεν θα ειναι το μοναδικό στον χώρο των media..
@YΠΑΡΧΕΙ και το πρόβλημα με την διανομή των DVD απο τις εφημερίδες που ανεβάζουν μεν τις πωλήσεις αλλά υποκρύπτουν το πραγματικό τους εσώψυχο σκοπό που είναι η σε βάθος ενημέρωση και η ανάλυση των γεγονότων που πολλές χάνεται κάτω απο τις διανομές που κοστίζουν μέχρι και 100.000 ευρώ για ορισμένα πακέτα. Υπάρχει και το πρόβλημα με τις αμοιβές. Δεν μπορεί για παράδειγμα τα διευθυντικά στελέχη να εισπράττουν δεκάδες χιλιάδες Ευρώ και οι απλοί ρεπόρτερ να περιμένουν υπομονετικά με το μπλοκάκι και τα ψίχουλα των 700 ή 1.000 ευρώ να επιβιώσουν.
@Η ματαιοδοξια ορισμένων ισχυρών και μη ότι μπορούν με τις εφημερίδες, κανάλια και ραδιόφωνα απο ομίλους που πολλές φορές αλλάζουν μόνο όνομα αλλά όχι ουσία, ότι θα εξασφαλίσουν τα συμφέροντά τους απο την εκάστοτε Πολιτική εξουσία αποτελεί μια μακρινή Ουτοπία. Και τούτο διότι το εκλογικό Σώμα γύρισε την πλάτη του στα πολιτικά συστήματα, οι πολιτικές αυτοδυναμίες χάνονται, η ανεργία και ο φόβος του Αύριο απασχολεί τους πολίτες και media αντί να λειτουργήσουν ως καταλύτες, κατάφεραν να δημιουργήσουν φόβους και να σπείρουν κρίση απο τα πρωινάδικα μέχρι τον Τύπο. Αποτέλεσμα: πτώση της διαφημιστικής δαπάνης, μείωση προσωπικού και εθελουσία.
@ΑΝ πραγματικά θέλουμε Μ.Μ.Ε. κοντά στο πολίτη πρέπει να τον κοιτάξουμε στα μάτια και όχι στην...τσέπη του. Οφείλουν κάποιοι να γνωρίσουν ότι πολλές φορές τα μίντια που υποθάλπτουν και διογκώνουν την Κρίση, επιστρέφει πάνω τους. Η Αλήθεια είναι ότι πλέον ο Ελληνας αφυπνίστηκε. Και το τσουνάμι των εξελίξεων θα είναι ραγδαίο. Πολιτικοί, ιδιοκτήτες media, αναλυτές και πάσης φύσεως ασχολούμενοι με τα κοινά πρέπει να αλλάξουν ρότα. Πριν το καράβι γίνει Ακυβέρνητο. 'Ηταν ένα μικρό καράβι, ήταν ένα μικρό καράβι, που ήταν α- α-αταξίδευτο, οεο, οεο...' . Το θυμάστε;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ