Η αξιοπιστία των bloggers και ο 'πόλεμος' εντυπώσεων

@ΓΙΑ επίθεση που δέχεται ένας επώνυμος blogger που απλά κοινοποίησε το πρόβλημα του με στοιχεία στο ιστολόγιό του, μας έστειλε επιστολή ο υπεύθυνος του blog apasxolisi ζητώντας να υπάρξει ενημέρωση επι του θέματος. Μάλιστα τον τελευταίο καιρό βλέπουμε ότι τέτοιες κόντρες υπονομεύουν την άρτια λειτουργία των επώνυμων και με συγκεκριμένη κατεύθυνση blogs και ιδού το απόσπασμα της επιστολής που έστειλε στο presmme που φέρεται να ανήκει σε γνωστό δημοσιογράφο. Να πούμε και κάτι άλλο. Μήπως αν αποτύχει η αυτορρύθμιση των blogs είναι καλύτερα να σοβαρευτούμε λίγο και να γίνουμε καλύτεροι Άνθρωποι πρώτα και μετά bloggers;
@Προς pressmme.blogspot.com: Σε ποστ στο blogs σας φιλοξενείτε μια αναδημοσίευση της εφημερίδας Ριζοσπάστης που με αφορά από το 2004 και την γνωστή υπόθεση μου που αφορά το internet και wed site μου τύπου Facebook που είχα δημιουργήσει τότε στα πλαίσια ατομικής εταιρικής δραστηριότητας διαδικτυακών εκδόσεων. Αρχικά, αν μου το είχατε ζητήσει θα μπορούσα να σας είχα δώσει περισσότερα τότε δημοσιεύματα που αφορούσαν την υπόθεση αυτή αλλά και την συνέχεια …
Επίσης είναι γνωστό ότι από το 2006 διατηρώ το blog apasxolisi.wordpress.com και με τον διακριτικό τίτλο «Τo blog του απολυμένου από τη ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…» και αναφέρομε και στην απόλυσή μου από τη ΓΣΕΕ και στην υπόθεση αυτή…
Αρχικά να σας γνωρίσω ότι : Αυτή η υπόθεση απασχόλησε επί τριήμερο τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπως παρουσιάστηκε από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και όχι μόνο ,τον Δεκέμβριου του 2004 με βάση τις διώξεις που μου είχαν ασκηθεί, βάση ένορκης μαρτυρικής κατάθεσης αστυνομικού υπαλλήλου! Το 2005 με το υπα αρ 2301/2005 και όπως διορθώθηκε με το 2824/05 βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθήνας που είναι ομόφωνο … και σε διάστημα μόλις 6 μηνών ( πρωτοφανές για υποτιθέμενη τόσο σοβαρή υπόθεση ,γεγονός που δείχνει και το περιεχόμενο της αρχικής δικογραφίας ) αποφάνθηκε ότι:
Α) Να μην μου γίνει καμία κατηγορία για παραγωγή κατοχή και διακίνηση πορνογραφικού υλικού ανηλίκων κλπ
Β) Να μην γίνει καμία κατηγορία για μαστροπεία σε βάρος 27 ( προσέξτε τον αριθμό ) ανηλίκων γυναικών
Εκρινε ΠΑΡΑΝΟΜΗ την προσωρινή μου κράτηση και διάταξε την άρση της χωρίς κανένα περιοριστικό ή άλλο όρο σύμφωνα με την προσφυγή μου…
Με παρέπεμψε για πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικήματα …τα όποια αφορούν σύμφωνα με το βούλευμα «ευθύνες» μου ως ιδιοκτήτη της σελίδας….και για αδικήματα του νόμου περί τύπου κλπ (διευκόλυνσης σε αλλότρια ακολασία , μέσω μέσου δημοσιότητας , παροχή χώρου για διακίνηση ασέμνων αντικειμένων κλπ)
Η υπόθεση των πλημμεληματικών αποδιδόμενων σε μένα κατηγοριών , πέντε χρόνια μετά, έχει αναβληθεί 9 φορές …και χωρίς καμία δική μου αίτηση πλην μίας, της πρώτης, λόγω κολλήματος των δικηγόρων μου! Τώρα ως προς την ουσία του αναδημοσιευμένου ρεπορτάζ της εφημερίδας Ριζοσπάστης, που αναπαράγατε οφείλετε να παρουσιάστε και την παρακάτω απάντηση μου για να είστε αντικειμενικοί…αν θέλετε να είστε!
Η ιστοσελίδα αυτή ήταν σε ατομική μου επαγγελματική δραστηριότητα ηλεκτρονικών εκδόσεων, που δεν είχε καμία σχέση με την ΓΣΕΕ και το λέει και η ΓΣΕΕ σε ΤΟΤΕ σχετική ,κατάπτυστη μεν, αλλά αντικειμενική στο σημείο αυτό ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ !
Είχε εκχωρηθεί στην ατομική εταιρική μου δραστηριότητα και δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως καθώς τότε η εκχώρηση ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ GR.GR με απόφαση της Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και δημοσιευόταν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως Υπήρχαν πλήρης στοιχεία (προσωπικά και εταιρικά )και ο καθένας μπορούσε να με βρει εύκολα είτε ,ήταν αστυνομική ,είτε δικαστική , είτε διοικητική αρχή και να προβεί στην νόμιμη λήψη ψηφιακών στοιχείων που αφορούσαν χρήστες
Ήταν σε εταιρικό hosting σε εξυπηρετητή σέρβερ μεγάλης ελληνικής εταιρίας και με πλήρη τα στοιχεία μου. Και δεν υπήρχε κανένα απόρρητο επικοινωνιών μου!
Επίσης η επίμαχη ιστοσελίδα αφορούσε παροχή υπηρεσιών μέσω διαδικτύου σε τρίτους χρήστες του διαδικτύου στα πρότυπα των παγκόσμιων πόρταλ ΜSN , YAHOO, YOUTUBE , myspace facebook και αφορούσε την χρήση υπηρεσιών email , chat, messenger , personal , με τους παρακάτω όρους χρήσης...

Y.Γ 1 Eπειδή είστε μέλος του Facebook και κάνετε χρήση αντιστοιχών υπηρεσιών αν παρανομήσετε, που δεν το πιστεύω ούτε σας το εύχομαι , ελπίζω να μην γίνετε αιτία να συλληφθούν οι ιδιοκτήτες του facebook.
Y.Γ 2 Με λένε Γιάννη ,το Δημήτρης, δεν ξέρω πως σας πρόεκυψε αλλά αυτό είναι δικό σας θέμα!
Υ.Γ 3 Το πλήρες ποστ σας το βάζω και στο apasxolisi.wordpress.com μαζί με αυτή την απάντηση για να δείτε ότι μπορεί να γράφετε ότι θέλετε ,αρκεί να μου δίνετε την δυνατότητα να απαντώ και θα το αναδημοσιεύω για την πλήρη ενημέρωση και των δικών μου επισκεπτών στο blog μου
Γιάννης Χαρονικολάου

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…