
@Με διαχρονικά πλάνα απο τους 10 Μήτσους και σάτυρα που ουδείς γλύτωσε κατόρθωσε με την μουσική πανδιασία της Γαλάνη- Τσαλιγοπούλου να φτάσει ξανά στην κορυφή. Αίσθηση προκάλεσε ξανά η αναφορά στην...τηλεοπτική κουκούλα, το συνέδριο της ΝΔ, αλλά και οι ατάκες χωρις νόημα με τα ανούσια θέματα των πρωινάδικων. Φυσικά αποτελει..πόλο έλξης με τις ατάκες του για την κοιωνική αναταραχή που εικάζεται ότι θα εκφραστεί σύντομα...
@Απεργιακός πυρετός ξανά στην ΕΡΤ. Το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Π.Ε.Ρ.Τ κύριο διεκδικητικό στόχο έχει τη μόνιμη & σταθερή εργασία και ενιαία μορφή εργασίας για όλους τους εργαζόμενους, απαιτώντας να σταματήσει η κάθε μορφής μαύρη εργασία με τις ψευδεπίγραφες «συμβάσεις έργου», ενοικίασης εργαζομένων και εργολαβιών.
@Την παραμονή του Χ. Παναγόπουλου στη θέση του προέδρου – διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, μέχρι να οριστεί ο νέος πρόεδος από τη διαδικασία που θα ξεκινήσει άμεσα αποφάσισε το υπουργείο Πολιτισμόύ. Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:O Πρόεδρος της ΕΡΤ κ. Χρήστος Παναγόπουλος υπέβαλε εχθές, Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2009 την παραίτησή του. Η διαδικασία για την επιλογή νέου Προέδρου θα ξεκινήσει άμεσα και όπως ορίζει ο Νόμος. Ο κ. Παναγόπουλος θα ασκεί τα καθήκοντά του μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης.
@Στον Εισαγγελέα εστάλη στις 23 Οκτωβρίου η σύμβαση της ΕΡΤ3 με τον ΟΠΑΠ. Προηγήθηκε στις 22 Οκτωβρίου η επιστολή του Χρ. Παναγόπουλου προς τον Γιάννη Ραγκούση και ακολούθησε η κοινοποίηση στις 2 Νοεμβρίου, πρώτα στον Τύπο, της αλληλογραφίας του υπουργού με τον πρόεδρο της ΕΡΤ, όπου υπήρχε η προτροπή για την αποστολή της υπόθεσης στον Εισαγγελέα.
@Νέο διοικητικό συμβούλιο στην Ένωση Εφημεριδοπωλών Πειραιά. Πρόεδρος είναι ο Ηλίας Αλεβίζος, αντιπρόεδρος ο Δημήτρης Μαντούνας, γενικός γραμματέας ο Αντώνης Κολιτζόπουλος και μέλη οι Γιάννης Αποστολόπουλος, Ευάγγελος Κρεββατάς, Γιώργος Μαλλούχος και Γιώργος Φωτεινόπουλος.
@Στα 375.268 ευρώ υπολογίζεται η απώλεια της διαφημιστικής δαπάνης το δεκάμηνο του 2009 σε όλα τα ΜΜΕ. Τα στοιχεία της Media Service για τον Οκτώβριο δείχνουν μικρή ανακοπή της πτώσης, κυρίως για την τηλεόραση, αλλά η καταγραφή για το δεκάμηνο του έτους είναι απογοητευτική. Τα τηλεοπτικά κανάλια έχασαν σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2008 20,6%, ήτοι 146.199 ευρώ, και τα περιοδικά 19%, δηλαδή 169.227 ευρώ. Μικρότερη ήταν η πτώση στις εφημερίδες, με απώλεια 24.554 ευρώ (6,4%), ενώ το ραδιόφωνο έχασε το 20,5% της διαφήμισης, ήτοι 35.308 ευρώ.