@Πόσα και πόσους πληρώνουν οι εταιρείες (και άλλοι ''φορείς'') τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους για ''επικοινωνία'' και crisis management; O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου εταιρειών επικοινωνιών CIVITAS Γιώργος Φλέσσας (ένας από τους spin doctor της Νέας Δημοκρατίας και του Δ.Ν.Τ εν Ελλάδι) ομολόγησε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής ότι πλήρωνε δημοσιογράφους και ΜΜΕ για να ενισχύει το προφίλ της εταιρείας Siemens, με την οποία συνεργάζεται επί πολλά χρόνια. Το ίδιο έκανε προφανώς και για άλλες εταιρείες – πελάτισσές του, όπως άλλωστε και οι παρόμοιες εταιρείες ”δημοσίων σχέσεων”, crisis management κ.α.
Την τακτική εξαγοράς συνειδήσεων δημοσιογράφων και ΜΜΕ -μέσω ειδικευμένων γραφείων του είδους Civitas ή και απ’ ευθείας- την οποία ονομάζουν πολιτική “δημοσίων σχέσεων”, με payroll, “εταιρικά δώρα”, ταξίδια κ.λπ, ακολουθούν σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρείες, τράπεζες (βλ. Τράπεζα Πειραιώς και μουντιάλ), οργανισμοί, υπουργεία, "εθνικές υπηρεσίες", αλλά και πολιτικοί, βλαχοδήμαρχοι, νομάρχες, μητροπολίτες, πρεσβείες κ.ο.κ. Το σχόλιο ανήκει και στο enimerosi24...
Την τακτική εξαγοράς συνειδήσεων δημοσιογράφων και ΜΜΕ -μέσω ειδικευμένων γραφείων του είδους Civitas ή και απ’ ευθείας- την οποία ονομάζουν πολιτική “δημοσίων σχέσεων”, με payroll, “εταιρικά δώρα”, ταξίδια κ.λπ, ακολουθούν σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρείες, τράπεζες (βλ. Τράπεζα Πειραιώς και μουντιάλ), οργανισμοί, υπουργεία, "εθνικές υπηρεσίες", αλλά και πολιτικοί, βλαχοδήμαρχοι, νομάρχες, μητροπολίτες, πρεσβείες κ.ο.κ. Το σχόλιο ανήκει και στο enimerosi24...
@ΜΕ την αποχώρηση της Ευγενίας Μανωλίδου βράδυ στο ''Dancing with the stars'', Ερρικα Πρεζεράκου και Ματθίλδη Μαγγίρα βάζουν πλώρη για τον τελικό της ερχόμενης Κυριακής. Τα δύο ζευγάρια θα διαγωνισθούν σε τρεις χορούς. Τον πρώτο θα τον επιλέξουν οι ίδιοι από τις χορογραφίες που παρουσίασαν σε προηγούμενες εμφανίσεις τους, θα έχουν όμως το δικαίωμα να κάνουν κάποιες παραλλαγές. Ο δεύτερος χορός θα είναι καινούργιος και διαφορετικός για το κάθε ζευγάρι, όπως σε όλα τα live...
@Στα άκρα φαίνεται να φτάνει η κατάσταση με τους συμβασιούχους της ΕΡΤ ειδικότερα μετά την καθυστέρηση των αρμοδίων να απαντήσουν σχετικά με τις προθέσεις τους για το προσωπικό, το οποίο βρίσκεται στον αέρα εδώ και αρκετούς μήνες. Χθες τα συνδικαλιστικά σωματεία εισηγήθηκαν απεργιακές κινητοποιήσεις και μάλιστα εν μέσω Μουντιάλ. Σε πρώτη φάση προγραμματίζεται 24ωρη απεργία για την Τετάρτη 23 Ιουνίου και στη συνέχεια 48ωρη απεργία, για τη Δευτέρα 28 και την Τρίτη 29 Ιουνίου. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις των υπευθύνων της ΕΡΤ (πολιτική και διοικητική ηγεσία) στις πρώτες ημέρες του Ιουνίου θα είχαν ανακοινωθεί οι αποφάσεις για το μέλλον των περισσότερων από 1.000 συμβασιούχων.
@Στα άκρα φαίνεται να φτάνει η κατάσταση με τους συμβασιούχους της ΕΡΤ ειδικότερα μετά την καθυστέρηση των αρμοδίων να απαντήσουν σχετικά με τις προθέσεις τους για το προσωπικό, το οποίο βρίσκεται στον αέρα εδώ και αρκετούς μήνες. Χθες τα συνδικαλιστικά σωματεία εισηγήθηκαν απεργιακές κινητοποιήσεις και μάλιστα εν μέσω Μουντιάλ. Σε πρώτη φάση προγραμματίζεται 24ωρη απεργία για την Τετάρτη 23 Ιουνίου και στη συνέχεια 48ωρη απεργία, για τη Δευτέρα 28 και την Τρίτη 29 Ιουνίου. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις των υπευθύνων της ΕΡΤ (πολιτική και διοικητική ηγεσία) στις πρώτες ημέρες του Ιουνίου θα είχαν ανακοινωθεί οι αποφάσεις για το μέλλον των περισσότερων από 1.000 συμβασιούχων.
@Υψηλές τηλεθεάσεις μέσα από διαφορετικές συσκευές δείχνουν στοιχεία της Nielsen, ενώ παράλληλα καταγράφεται διπλασιασμός των κατόχων συσκευών HDTV, DVR και «έξυπνων» τηλεφώνων. Την ίδια ώρα, πάντως, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Three Screen Report που διεξάγει ανά τακτά χρονικά διαστήματα η Nielsen στις ΗΠΑ, παρά την ένταση του ανταγωνισμού για τη «μικρή οθόνη» και τη δυνατότητα λήψης τηλεοπτικού περιεχομένου και σε άλλες συσκευές, η τηλεόραση παραμένει η δημοφιλέστερη επιλογή για κατανάλωση οπτικοακουστικών προϊόντων.
@Σημαντική διεύρυνση της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο, καταγράφηκε το 2009, με βασικούς πυλώνες ανάπτυξης τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των καταναλωτικών αγαθών. Την ίδια ώρα, ιδιαίτερα θετικές είναι οι προοπτικές που παρουσιάζει το μέσο διεθνώς, αφού μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια αναμένεται σημαντική αύξηση στη διαφημιστική του δαπάνη..
@Σημαντική διεύρυνση της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο, καταγράφηκε το 2009, με βασικούς πυλώνες ανάπτυξης τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των καταναλωτικών αγαθών. Την ίδια ώρα, ιδιαίτερα θετικές είναι οι προοπτικές που παρουσιάζει το μέσο διεθνώς, αφού μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια αναμένεται σημαντική αύξηση στη διαφημιστική του δαπάνη..