
@ΚΑΠΟΤΕ είχαμε συνηθίσει τα εναλλακτικά συλλογικά ραδιόφωνα όπως ο Α100, ο Εψιλον FM, αλλά και τόσες σημαντικές δημιουργίες που αργότερα εκφράστηκαν μέσα απο Σωματεία και συλλογικές δράσεις αφού ο Α100 ήταν ο πρώτος εναλλακτικός μουσικός σταθμός που εξέδωσε το 1989 την πρώτη εφημερίδα ραδιοσταθμού στην Ελλάδα. Αυτές οι προσπαθειες που εκπέμπουν στο διαδίκτυο δεν βρήκαν λόγω Πολιτείας χώρο στα ερτζιανά. Γιατί εκεί μοιράστηκε η πίτα των συχνοτήτων σε μεγαλοεργολάβους και επιχειρηματίες...Το αποτέλεσμα οικτρό. Σταθμοί που αλλάζουν διαρκώς όνομα και ύφος, ιδιοκτήτες αλλάζουν χέρια...
@Την παρουσία της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας , την επόμενη Δευτέρα στο ΕΣΡ όπου θα κριθεί η παραμονή ή όχι του ειδικού επιστήμονα, Λάμπρου Ράπτη ζητούν οι εργαζόμενοι στο ΕΣΡ. Πρόκειται για τον ηλεκτρολόγο μηχανολόγο που αποκάλυψε εγγράφως τις αδυναμίες του «Πανόπτη» που κόστισε στο ελληνικό δημόσιο 1 εκατ. ευρώ και δεν μπορεί να μετρήσει την υπέρβαση της διαφημιστικής δαπάνης και να αποδώσει την πολιτική πολυφωνία. Είναι ένα θέμα σοβαρό για τα ΜΜΕ , από αυτά που συνήθως παρεμβαίνει η εισαγγελία Αθηνών, αν αναλογιστεί κανείς ότι συζητείται η επέκταση του στην επαρχία , έργο αξίας 7 εκατ. ευρώ όπως αναφέρουν και οι Τυπολογίες...
@Δραστικός περιορισμός των συχνοτήτων του ψηφιακού μερίσματος στην Ελλάδα και παράλληλη μείωσή του και στις άλλες χώρες της Ε.Ε. διαφαίνεται στον ορίζοντα. Σύσσωμοι οι ιδιωτικοί, αλλά και οι δημόσιοι τηλεοπτικοί σταθμοί, καθώς και οι φορείς διαχείρισης των δικτύων υπέβαλαν στην Ε.Ε. πλαίσιο λειτουργίας προκειμένου να διασφαλιστούν οι εκπομπές της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης. Η σχετική ανακοίνωση από τους εμπλεκόμενους αναμένεται να γίνει σήμερα.
@Κάμψη πωλήσεων κατά 12,61% και σημαντική διεύρυνση των ζημιών σε επίπεδο 9μήνου, παρουσιάζει η Τηλέτυπος, διαχειρίστρια εταιρεία του Mega Channel, του μεγαλύτερου τηλεοπτικού σταθμού της χώρας. Πρόκειται για εικόνα, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη αναλογία, με την ευρύτερη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην τηλεοπτική αγορά της χώρας, όπως αυτή αποτυπώνεται από τα στοιχεία που αφορούν στη διαφημιστική δαπάνη.
@Ο σκηνοθέτης, Πάνος Κοκκινόπουλος είχε ένα ατύχημα με μηχανή! Ο ίδιος αποκάλυψε ότι όταν ήταν 18 χρονών και έκανε τρέλες με τη μηχανή, είχε ένα ατύχημα. «Όταν ήμουν 18 χρονών έκανα τρέλες με τη μηχανή… με πλάκωσε!Πέρασα στην αντίπερα όχθη και βίωσα την επιθανάτια εμπειρία. Είδα το φως στην άκρη του τούνελ και δεν φοβάμαι πια το θάνατο» είπε χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης στο Tv weekend!

@Ως περίοδο ευκαιριών για επενδύσεις στα media, φαίνεται να αντιμετωπίζουν την τρέχουσα συγκυρία κάποιοι επιχειρηματίες. Σύμφωνα με όσα ακούγονται ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, εξετάζει τη διεύρυνση των συμμετοχών του στο χώρο, όχι μόνο με αύξηση μεριδίου στα μέσα που ήδη κατέχει αλλά και με είσοδο σε άλλα επιχειρηματικά σχήματα, τόσο στα έντυπα, όσο και στα ψηφιακά μέσα. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μαρινάκης, είναι ήδη μέτοχος στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με 20%, κατέχει την free press εφημερίδα Metro Σύμφωνα με όσα ακούγονται, σχεδιάζει τη διεύρυνση των εκδόσεων της Metro, τη δημιουργία νέων διαδικτυακών τόπων ενώ παράλληλα συζητά με την «Καθημερινή» και το «Πρώτο Θέμα».
@Αντε και καλή εβδομάδα με απεργίες και δύναμη σε όλους τους εργαζόμενους που βλέπουν ότι τα μίντια όταν χάνουν κέρδη, την πληρώνουν πάντα όσοι δεν ευθύνονται για το χάλι τους..