@Το ALTER μπήκε στη ζωή μου το 2003. Έτσι ξαφνικά. Μου τηλεφώνησε η Τατιάνα Στεφανίδου μια μέρα και μετά από 2 ώρες συνομιλίας μαζί της, πείστηκα να βγω στην εκπομπή της, με τον συγχωρεμένο τον Βλάση Μπονάτσο, να μιλήσω για την Αλίκη Βουγιουκλάκη... Στα τρία χρόνια συνεργασίας μου με τον τηλεοπτικό σταθμό, γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους που, με τους περισσότερους, έμεινα φίλος. Και με πονάει φίλε τώρα που το κανάλι βρίσκεται χαμένο σε συμπληγάδες συμφερόντων. Κυρίως πονάω όλους τους εργαζόμενους που βρέθηκαν εκτός δουλειάς και χωρίς χρήματα στην πιο κρίσημη καμπή της ιστορίας της Ελλάδας...γράφει μια συνάδελφος για το μέγα θέμα.
@Παραλειπόμενο από τη χθεσινή γενική συνέλευση των εργαζομένων του STAR, παρουσία εκπροσώπων της ΕΣΗΕΑ, ο άγριος καβγάς μεταξύ του Σταμάτη Μαλέλη και του Γιώργου Φιλιππάκη! Οι... δύο δημοσιογράφοι αντάλλαξαν πολύ βαριές κουβέντες και κατηγορίες από τις οποίες προκύπτουν πολλά ερωτηματικά. «Άντε μη θυμίσω πώς έφυγες από το Star» φέρεται να είπε ο Μαλέλης σε μια έκρηξη θυμού για να συμπληρώσει σε άκρως υπαινικτικό ύφος, «Μην μιλήσω για τις περίεργες διασυνδέσεις».Ο Φιλιππάκης σήκωσε το γάντι για να κατηγορήσει τον Μαλέλη σχετικά με την «Σχέση του με την εργοδοσία» χωρίς να δώσει συνέχεια στο επεισόδιο!
@Την κήρυξη εικοσιτετράωρων κυλιόμενων απεργιών από τις 6.00 το πρωί της Τρίτης έως τις 6.00 πμ της Παρασκευής σε όλα τα δημόσια ΜΜΕ της χώρας ΕΡΤ ΑΠΕ-ΜΠΕ, δημοτικά ραδιόφωνα και Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας) αποφάσισαν η ΠΟΕΣΥ και η ΠΟΕΠΤΥΜ. Παράλληλα, την Πέμπτη, ημέρα κατά την οποία θα συζητηθεί στην Ολομέλεια η επίμαχη τροπολογία για τα δημόσια ΜΜΕ, θα διοργανωθεί πανελλαδική συγκέντρωση όλων των εργαζομένων το απόγευμα έξω από τη Βουλή.
@Πρωτιά για ακόμα μια μέρα έξασφάλισαν οι Σκορδολιαγκαίοι.Το «Πρωινό mou», άγγιξε χθες Παρασκευή (09/12/2011), το 35,8% στο σύνολο της τηλεθέασης. Το «Πρωινό ΑΝΤ1» από την άλλη, έμεινε αρκετές μονάδες πίσω, σημειώνοντας περίπου 18,7% στο σύνολο.
@Μήπως σας φαίνεται σα μαγική εικόνα η παραπάνω φωτογραφία; Κι όμως πρόκειται για δύο διαφορετικά περιοδικά που δημοσίευσαν τις εν λόγω λήψεις με διαφορά ενός χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, η Carey Mulligan πόζαρε φορώντας μία δημιουργία Chanel για το εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue, πέρυσι, με φωτογράφο τον Peter Lindbergh. Από την άλλη, το γαλλικό Elle για το φετινό Νοέμβριο κυκλοφόρησε με την ίδια φωτογραφία, έχοντας μία απειροελάχιστη διαφορά στην έκφραση. Το να μοιράζονται τα περιοδικά ίδιες φωτογραφίες από πρακτορεία δεν είναι κάτι που το συναντάμε πρώτη φορά. Αυτό που μας κάνει εντύπωση είναι πως τα δύο περιοδικά ανήκουν σε δύο διαφορετικούς και αντίπαλους ομίλους, στις εκδόσεις της Condé Nast και της Hachette Filipacchi, το οποίο είναι άξιο απορίας.
@“Παρόν”04.12.2011
Πιο… άξιος από τον… συνάδελφό του Κοσκωτά αποδείχθηκε ο Λαυρεντιάδης, που με λεφτά της τράπεζάς του, της Proton Bank, προσπάθησε να αλώσει τον Τύπο. Τα στοιχεία που είχε στο αποκαλυπτικό της ρεπορτάζ την περασμένη Κυριακή στην «Ελευθεροτυπία» η τολμηρή και θαρραλέα δημοσιογράφος Αριστέα Μπουγάτσου είναι συγκλονιστικά για το πώς στήθηκε όλη αυτή η απόπειρα, που είχε τον ιδιοτελή στόχο να εξασφαλίσει ο κ. Λαυρέντης Λαυρεντιάδης την ασυλία ΜΜΕ.
Και τα όσα ήρθαν πριν από δύο μήνες στο φως από τα συντριπτικά πορίσματα της Τράπεζας της Ελλάδος για τη μεγάλη ληστεία της Proton Bank από τον Λαυρεντιάδη αποδεικνύουν για ποιο λόγο είχε ανάγκη την ασυλία εφημερίδων, καναλιών και ραδιοσταθμών, τα οποία δεν ανέφεραν λέξη για τη… δράση του ουσιαστικού ιδιοκτήτη της τράπεζας.
@Παραλειπόμενο από τη χθεσινή γενική συνέλευση των εργαζομένων του STAR, παρουσία εκπροσώπων της ΕΣΗΕΑ, ο άγριος καβγάς μεταξύ του Σταμάτη Μαλέλη και του Γιώργου Φιλιππάκη! Οι... δύο δημοσιογράφοι αντάλλαξαν πολύ βαριές κουβέντες και κατηγορίες από τις οποίες προκύπτουν πολλά ερωτηματικά. «Άντε μη θυμίσω πώς έφυγες από το Star» φέρεται να είπε ο Μαλέλης σε μια έκρηξη θυμού για να συμπληρώσει σε άκρως υπαινικτικό ύφος, «Μην μιλήσω για τις περίεργες διασυνδέσεις».Ο Φιλιππάκης σήκωσε το γάντι για να κατηγορήσει τον Μαλέλη σχετικά με την «Σχέση του με την εργοδοσία» χωρίς να δώσει συνέχεια στο επεισόδιο!
@Την κήρυξη εικοσιτετράωρων κυλιόμενων απεργιών από τις 6.00 το πρωί της Τρίτης έως τις 6.00 πμ της Παρασκευής σε όλα τα δημόσια ΜΜΕ της χώρας ΕΡΤ ΑΠΕ-ΜΠΕ, δημοτικά ραδιόφωνα και Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας) αποφάσισαν η ΠΟΕΣΥ και η ΠΟΕΠΤΥΜ. Παράλληλα, την Πέμπτη, ημέρα κατά την οποία θα συζητηθεί στην Ολομέλεια η επίμαχη τροπολογία για τα δημόσια ΜΜΕ, θα διοργανωθεί πανελλαδική συγκέντρωση όλων των εργαζομένων το απόγευμα έξω από τη Βουλή.
@Πρωτιά για ακόμα μια μέρα έξασφάλισαν οι Σκορδολιαγκαίοι.Το «Πρωινό mou», άγγιξε χθες Παρασκευή (09/12/2011), το 35,8% στο σύνολο της τηλεθέασης. Το «Πρωινό ΑΝΤ1» από την άλλη, έμεινε αρκετές μονάδες πίσω, σημειώνοντας περίπου 18,7% στο σύνολο.
@Μήπως σας φαίνεται σα μαγική εικόνα η παραπάνω φωτογραφία; Κι όμως πρόκειται για δύο διαφορετικά περιοδικά που δημοσίευσαν τις εν λόγω λήψεις με διαφορά ενός χρόνου. Πιο συγκεκριμένα, η Carey Mulligan πόζαρε φορώντας μία δημιουργία Chanel για το εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue, πέρυσι, με φωτογράφο τον Peter Lindbergh. Από την άλλη, το γαλλικό Elle για το φετινό Νοέμβριο κυκλοφόρησε με την ίδια φωτογραφία, έχοντας μία απειροελάχιστη διαφορά στην έκφραση. Το να μοιράζονται τα περιοδικά ίδιες φωτογραφίες από πρακτορεία δεν είναι κάτι που το συναντάμε πρώτη φορά. Αυτό που μας κάνει εντύπωση είναι πως τα δύο περιοδικά ανήκουν σε δύο διαφορετικούς και αντίπαλους ομίλους, στις εκδόσεις της Condé Nast και της Hachette Filipacchi, το οποίο είναι άξιο απορίας.
@“Παρόν”04.12.2011
Πιο… άξιος από τον… συνάδελφό του Κοσκωτά αποδείχθηκε ο Λαυρεντιάδης, που με λεφτά της τράπεζάς του, της Proton Bank, προσπάθησε να αλώσει τον Τύπο. Τα στοιχεία που είχε στο αποκαλυπτικό της ρεπορτάζ την περασμένη Κυριακή στην «Ελευθεροτυπία» η τολμηρή και θαρραλέα δημοσιογράφος Αριστέα Μπουγάτσου είναι συγκλονιστικά για το πώς στήθηκε όλη αυτή η απόπειρα, που είχε τον ιδιοτελή στόχο να εξασφαλίσει ο κ. Λαυρέντης Λαυρεντιάδης την ασυλία ΜΜΕ.
Και τα όσα ήρθαν πριν από δύο μήνες στο φως από τα συντριπτικά πορίσματα της Τράπεζας της Ελλάδος για τη μεγάλη ληστεία της Proton Bank από τον Λαυρεντιάδη αποδεικνύουν για ποιο λόγο είχε ανάγκη την ασυλία εφημερίδων, καναλιών και ραδιοσταθμών, τα οποία δεν ανέφεραν λέξη για τη… δράση του ουσιαστικού ιδιοκτήτη της τράπεζας.