@Σήμερα ο Πέτρος Κωστόπουλος βρίσκεται στη χειρότερη στιγμή της εκδοτικής του καριέρας. Σήμερα τα περιοδικά του φυτοζωούν ή κλείνουν ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοί του είναι απλήρωτοι και διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους.
@Πως φτάσαμε όμως στο σήμερα; Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά αλλά θα αναφερθούμε μόνο σε ένα - προς το παρόν- δείγμα της ιδιοσυγκρασίας του εκδότη με το πανάκριβο lifestyle, που είναι όμως ενδεικτικό της γενικότερης στάσης του. Ένα από τα πρώτα περιοδικά του Ομίλου της ΙΜΑΚΟ που έκλεισε από τη μία μέρα στην άλλη, ήταν το Maxim. Ένας ακριβός τίτλος έκδοσης που πήγε υπέρ Πίστεως... ή μήπως θα ήταν καλύτερα να πούμε υπέρ... θάλασσας; Γιατί; Γιατί ακριβώς την ίδια περίοδο που ο Πέτρος Κωστόπουλος έκλεινε το Maxim, έκλεινε και ένα συμβόλαιο αγοράς σκάφους με Ιταλική ναυπηγική εταιρία, αξίας 450.000 Ευρώ! Η αδιαφορία για την σκληρή πραγματικότητα εκείνων που ήθελαν να είναι μεγαλοεκδότες με τα χρήματα των άλλων είναι έκδηλη όταν προσπαθούν να μας μιλήσουν ως ξερόλες για το μέλλον της χώρας αλλά χωρίς να μας αναφέρουν πως θα επιβιώσουν οι εργαζόμενοι όταν κάνουν χλιδάτη ζωή...neeemoγρ
@Πως φτάσαμε όμως στο σήμερα; Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά αλλά θα αναφερθούμε μόνο σε ένα - προς το παρόν- δείγμα της ιδιοσυγκρασίας του εκδότη με το πανάκριβο lifestyle, που είναι όμως ενδεικτικό της γενικότερης στάσης του. Ένα από τα πρώτα περιοδικά του Ομίλου της ΙΜΑΚΟ που έκλεισε από τη μία μέρα στην άλλη, ήταν το Maxim. Ένας ακριβός τίτλος έκδοσης που πήγε υπέρ Πίστεως... ή μήπως θα ήταν καλύτερα να πούμε υπέρ... θάλασσας; Γιατί; Γιατί ακριβώς την ίδια περίοδο που ο Πέτρος Κωστόπουλος έκλεινε το Maxim, έκλεινε και ένα συμβόλαιο αγοράς σκάφους με Ιταλική ναυπηγική εταιρία, αξίας 450.000 Ευρώ! Η αδιαφορία για την σκληρή πραγματικότητα εκείνων που ήθελαν να είναι μεγαλοεκδότες με τα χρήματα των άλλων είναι έκδηλη όταν προσπαθούν να μας μιλήσουν ως ξερόλες για το μέλλον της χώρας αλλά χωρίς να μας αναφέρουν πως θα επιβιώσουν οι εργαζόμενοι όταν κάνουν χλιδάτη ζωή...neeemoγρ