@Η πρώτη προειδοποιητική βολή στην “Ελευθεροτυπία” ήρθε από την “Εφημερίδα των Συντακτών”. Σε δημοσίευμα της η εφημερίδα, επιτέθηκε στο δικηγόρο Χάρη Οικονόμοπουλου αναφερόμενη στους καταστατικούς σκοπούς και τους συμμετέχοντες στην Τρίτη όψη” την εταιρεία που ανέλαβε τη διαχείριση της “Ελευθεροτυπίας”. Η “Ελευθεροτυπία” σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των πρακτορείων πούλησε σε όλη την Ελλάδα 20.000 φύλλα, καθώς φαίνεται πως αντιμετώπισε προβλήματα στη διακίνησή της.
@Το διαδίκτυο φαίνεται να αναδεικνύεται ως το μέσο που εμπιστεύονται περισσότερο οι Έλληνες για την ενημέρωσή τους, σύμφωνα με δημοσκόπηση της εταιρείας VPRC για την εφημερίδα «Η Ελλάδα αύριο» . Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα το 39% των Ελλήνων προτιμά το ίντερνετ, ενώ το 32% επιλέγει την τηλεόραση για την ενημέρωσή του. Πολύ χαμηλά βρίσκονται οι εφημερίδες με 9%, το ραδιόφωνο με 8%, ενώ το 11% απαντά ότι δεν εμπιστεύεται κανένα μέσο για την ενημέρωσή του.
@Αφορμή τα τηλεοπτικά δικαιώματα της επόμενης τριετίας. Ασάφειες και ελλείψεις στην πρόσκληση της ΕΠΟ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Κυπέλλου Ελλάδας καταλογίζει η Forthnet με ανακοίνωσή της, με την οποία δίνει συνέχεια στη διαμάχη της με την ποδοσφαιρική ομοσπονδία. Η χθεσινή ανακοίνωση της Forthnet αναφέρει τα εξής: «Με αφορμή την ανακοίνωση της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας [ΕΠΟ], σχετικά με την εξώδικη διαμαρτυρία της εταιρείας μας για τη διαδικασία διάθεσης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδος για τις περιόδους 2013-2016...
@Μάχη ΑΝΤ1-Alpha για τη δεύτερη θέση στο κοινό 15-44 ανέδειξε η εικόνα της τηλεθέασης χθες, Πέμπτη 10 Ιανουαρίου, αφού το Mega για άλλη μια ημέρα παρέμεινε στην κορυφή με άνεση. Πιο συγκεκριμένα, το Μεγάλο Κανάλι απέσπασε μερίδιο 21,7% έναντι 15,6% του ΑΝΤ1 και 15,2% του Αlpha. ΄Ιδια εικόνα και στην prime time του ίδιου κοινού, όπου το Mega ήταν πρώτο με 19,6% και ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με 17,0%, το Star με 15,2% και ο Alpha με 14,4%. Όσον αφορά στις εκπομπές με την υψηλότερη τηλεθέαση στο κοινό 15-44 ανά κανάλι, αυτές ήταν: για το Mega το «Master Chef 2» (40,6%), για τον ΑΝΤ1 το «Κωνσταντίνου & Ελένης» (28,9%), για τον Alpha η εκπομπή «Ελένη» (24,9%), για το Star η ξένη ταινία «Twilight: Νέα σελήνη» (18,5%) και για τον Σκάι η «Πρώτη Γραμμή» με 15,0%. @Τη συμμετοχή της ΕΡΤ στον φετινό Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, αποφάσισε, μεταξύ άλλων, κατά τη σημερινή συνεδρίασή του το ΔΣ της ΕΡΤ. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η συμμετοχή στη Eurovision αποφασίσθηκε κατ΄αρχήν, δεδομένης της υψηλής τηλεθέασης της διοργάνωσης και με την προϋπόθεση ότι η εταιρεία δεν θα έχει οικονομική επιβάρυνση – αντιθέτως, θα επιδιωχθεί να υπάρξει κέρδος. Ο τρόπος συμμετοχής θα αποφασιστεί, αφού διερευνηθούν όλες οι δυνατότητες και προτάσεις και κατατεθεί σχετική εισήγηση στο ΔΣ.
@Στην πλήρη αναμόρφωση του προφίλ της ενημέρωσης προχωράει ο γενικός διευθυντής ενημέρωσης της ΕΡΤ, Αιμίλιος Λιάτσος το επόμενο διάστημα. Την ίδια ώρα επιφυλάσσει μια μεγάλη αλλαγή για την ΕΤ1, με την καθιέρωση ωριαίων νυκτερινών δελτίων. Συγκεκριμένα από την Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου, ο Προκόπης Δούκας αναλαμβάνει την παρουσίαση του νέου δελτίου ειδήσεων που θα διαρκεί μία ώρα και θα ξεκινάει στις 12 τη νύχτα. Η δημιουργία της συγκεκριμένης ζώνης ευελπιστεί να καλύψει το ενημερωτικό κενό, αλλά και τη ζήτηση, σε ώρα που άλλοτε, συμπεριλαμβανομένου και των ιδιωτικών καναλιών, έσφυζε από δελτία...
@Το διαδίκτυο φαίνεται να αναδεικνύεται ως το μέσο που εμπιστεύονται περισσότερο οι Έλληνες για την ενημέρωσή τους, σύμφωνα με δημοσκόπηση της εταιρείας VPRC για την εφημερίδα «Η Ελλάδα αύριο» . Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα το 39% των Ελλήνων προτιμά το ίντερνετ, ενώ το 32% επιλέγει την τηλεόραση για την ενημέρωσή του. Πολύ χαμηλά βρίσκονται οι εφημερίδες με 9%, το ραδιόφωνο με 8%, ενώ το 11% απαντά ότι δεν εμπιστεύεται κανένα μέσο για την ενημέρωσή του.
@Αφορμή τα τηλεοπτικά δικαιώματα της επόμενης τριετίας. Ασάφειες και ελλείψεις στην πρόσκληση της ΕΠΟ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Κυπέλλου Ελλάδας καταλογίζει η Forthnet με ανακοίνωσή της, με την οποία δίνει συνέχεια στη διαμάχη της με την ποδοσφαιρική ομοσπονδία. Η χθεσινή ανακοίνωση της Forthnet αναφέρει τα εξής: «Με αφορμή την ανακοίνωση της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας [ΕΠΟ], σχετικά με την εξώδικη διαμαρτυρία της εταιρείας μας για τη διαδικασία διάθεσης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδος για τις περιόδους 2013-2016...
@Μάχη ΑΝΤ1-Alpha για τη δεύτερη θέση στο κοινό 15-44 ανέδειξε η εικόνα της τηλεθέασης χθες, Πέμπτη 10 Ιανουαρίου, αφού το Mega για άλλη μια ημέρα παρέμεινε στην κορυφή με άνεση. Πιο συγκεκριμένα, το Μεγάλο Κανάλι απέσπασε μερίδιο 21,7% έναντι 15,6% του ΑΝΤ1 και 15,2% του Αlpha. ΄Ιδια εικόνα και στην prime time του ίδιου κοινού, όπου το Mega ήταν πρώτο με 19,6% και ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με 17,0%, το Star με 15,2% και ο Alpha με 14,4%. Όσον αφορά στις εκπομπές με την υψηλότερη τηλεθέαση στο κοινό 15-44 ανά κανάλι, αυτές ήταν: για το Mega το «Master Chef 2» (40,6%), για τον ΑΝΤ1 το «Κωνσταντίνου & Ελένης» (28,9%), για τον Alpha η εκπομπή «Ελένη» (24,9%), για το Star η ξένη ταινία «Twilight: Νέα σελήνη» (18,5%) και για τον Σκάι η «Πρώτη Γραμμή» με 15,0%. @Τη συμμετοχή της ΕΡΤ στον φετινό Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, αποφάσισε, μεταξύ άλλων, κατά τη σημερινή συνεδρίασή του το ΔΣ της ΕΡΤ. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η συμμετοχή στη Eurovision αποφασίσθηκε κατ΄αρχήν, δεδομένης της υψηλής τηλεθέασης της διοργάνωσης και με την προϋπόθεση ότι η εταιρεία δεν θα έχει οικονομική επιβάρυνση – αντιθέτως, θα επιδιωχθεί να υπάρξει κέρδος. Ο τρόπος συμμετοχής θα αποφασιστεί, αφού διερευνηθούν όλες οι δυνατότητες και προτάσεις και κατατεθεί σχετική εισήγηση στο ΔΣ.
@Στην πλήρη αναμόρφωση του προφίλ της ενημέρωσης προχωράει ο γενικός διευθυντής ενημέρωσης της ΕΡΤ, Αιμίλιος Λιάτσος το επόμενο διάστημα. Την ίδια ώρα επιφυλάσσει μια μεγάλη αλλαγή για την ΕΤ1, με την καθιέρωση ωριαίων νυκτερινών δελτίων. Συγκεκριμένα από την Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου, ο Προκόπης Δούκας αναλαμβάνει την παρουσίαση του νέου δελτίου ειδήσεων που θα διαρκεί μία ώρα και θα ξεκινάει στις 12 τη νύχτα. Η δημιουργία της συγκεκριμένης ζώνης ευελπιστεί να καλύψει το ενημερωτικό κενό, αλλά και τη ζήτηση, σε ώρα που άλλοτε, συμπεριλαμβανομένου και των ιδιωτικών καναλιών, έσφυζε από δελτία...