Το υπουργείο Οικονομικών θέλει να πουλήσει τις κεραίες της ΕΡΤ...για παλιοσίδερα !

Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ, για την εξοργιστική απόφαση του υπ. Οικονομικών να πουλήσει για παλιοσίδερα τους ιστούς των κεραιοσυστημάτων στις εγκαταστάσεις...των βραχέων της ΕΡΤ στην Αυλίδα. Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Σβήνουν τη «Φωνή της Ελλάδας», τη συντροφιά των ναυτικών και της ομογένειας.
Η ασυδοσία της κυβέρνησης και των Στουρνάρα, Καψή και Μάναλη δεν έχει όρια. Χθες το πρωί (Δευτέρα), στις εγκαταστάσεις των βραχέων της ΕΡΤ στην Αυλίδα, εμφανίστηκε εκπρόσωπος εταιρείας που εμπορεύεται μέταλλα, ο οποίος φωτογράφισε τους ιστούς των κεραιοσυστημάτων των βραχέων. Σε ερώτηση των συναδέλφων της ΕΡΤ που εργάζονταν εκεί, απάντησε ότι η εταιρεία του είναι σε συνεννόηση με το Υπουργείο Οικονομικών για να δώσει προσφορά για την αποξήλωση των 39 ιστών των κεραιοσυστημάτων, την απομάκρυνσή τους από το χώρο και την αγορά των μετάλλων ως σκραπ, μετά την καταστροφή των μεταλλικών κατασκευών. Το όνομα της εταιρείας και ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου είναι στη διάθεσή μας. 
Επισημαίνουμε ότι στην Αυλίδα, σε μια έκταση 1160 στρεμμάτων, είναι εγκατεστημένοι 39 μεταλλικοί ιστοί, ύψους από 30 έως 100 μέτρα ο καθένας, στους οποίους είναι τοποθετημένα τα κεραιοσυστήματα των βραχέων που στέλνουν τη «Φωνή της Ελλάδας», την ΕΡΑ5, σε κάθε γωνιά της υφηλίου, σε όλες τις ηπείρους και ωκεανούς. 
Τα βραχέα άρχισαν να λειτουργούν το 1938 και έστελναν τη φωνή της πατρίδας στο αλβανικό μέτωπο. Οι μόνοι που τόλμησαν να τα κλείσουν ήταν οι ναζί, στη διάρκεια της κατοχής της χώρας μας. Μετά την απελευθέρωση δεν σταμάτησαν ούτε στιγμή να συνδέουν την πατρίδα με τους ναυτικούς μας και την ομογένεια.
Η «Φωνή της Ελλάδας» μεταφέρει σε κάθε άκρη της γης την ενημέρωση, ψυχαγωγία, πολιτισμό και την παράδοση από την Ελλάδα, με προγράμματα σε 12 γλώσσες. 
Η ΠΟΣΠΕΡΤ, συναισθανόμενη την ευθύνη της μπροστά στην ανευθυνότητα των κυβερνήσεων που παραγνωρίζουν τον εθνικής σημασίας ρόλο που επιτελεί η «Φωνή της Ελλάδας», διαχρονικά προσπαθεί να ξεπερνά τα προβλήματα που δημιουργούνται από τις προσπάθειες της κυβέρνησης να την κλείσει (επισυνάπτεται επιστολή με Α.Π. 1320, 3/10/2012). 
Αυτή τη φωνή της πατρίδας θέλουν οι «κυβερνήτες» μας να ξεριζώσουν και να αποκόψουν από τους ναυτικούς μας και ολόκληρο τον κόσμο, αποτιμώντας την ως παλιοσίδερα.
Και μετά να ξεπουλήσουν έναντι πινακίου φακής το ισοπεδωμένο οικόπεδο, αφού έχουν εξαφανίσει την ιστορία της πατρίδας μας, που είναι γραμμένη σε κάθε σπιθαμή του. 

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.