Καταρρέει το ταμείο των δημοσιογράφων-τεχνικών και αυτοί χτενίζονται...

@Είναι πραγματικά ασύλληπτο αυτό που συμβαίνει με το ΕΣΡ. Καλεί σε απολογία το Μega επειδή -λέει- «δεν προβάλλει προσηκόντως τις πολιτικές απόψεις της Χρυσής Αυγής»! Τη στιγμή, δηλαδή, που ο αντεισαγγελέας του Αρείου ξεκινά έρευνα για το αν το κόμμα αυτό αποτελεί «εγκληματική οργάνωση», το εποπτικό όργανο της τηλεόρασης βρίσκει σωστό και λογικό να απευθύνει κατηγορία στον σταθμό, που αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα στόχο των Χρυσαυγιτών. Μήπως τώρα να δούμε πως εννοούν ορισμένοι την Δημοκρατία ακόμα και αν διαφωνούν μαζί τους...
@Το δρόμο για τη φυλακή παίρνει και πάλι ο επιχειρηματίας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης, πρώην ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Tempo και της εφημερίδας Εξουσία. Ο Άρειος Πάγος απέρριψε το αίτημα αναίρεσης που είχε υποβάλλει κατά της απόφασης του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων το οποίο τον είχε καταδικάσει σε ποινή κάθειρξης 5 ετών χωρίς αναστολή.
@Σε κλίμα έντασης οδηγείται ο κλάδος στη γενική συνέλευση του ΕΟΕΑΠ στις 26 Σεπτεμβρίου. Στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου την περασμένη Τρίτη έγινε μεγάλος καβγάς μετά τη δήλωση του προέδρου του ταμείου Πάνου Σόμπολου πως δεν ψηφίσει υπέρ των προτεινόμενων περικοπών στους μισθούς των υπαλλήλων και των γιατρών. Η απόφαση για γενικευμένες περικοπές είχε ληφθεί κατά πλειοψηφία στο ΔΣ του οργανισμού στο τέλος του περασμένου Αυγούστου. Τα μέλη του ΔΣ έχουν μπροστά τους τα σενάρια που έχουν προταθεί από τις υπηρεσίες του ταμείου για τις περικοπές προκειμένου να αντιμετωπιστεί το έλλειμμα του ΕΔΟΕΑΠ το οποίο ανέρχεται σε 26 εκατ. ευρώ. Οι πιο σκληρές περικοπές δημιουργούν, σύμφωνα με την εισήγηση του ταμία, εξοικονόμηση ύψους 19 εκατ. ευρώ με τα οποία ο ΕΔΟΕΑΠ θα μπορεί να ζήσει άλλα δυο χρόνια. Οι περικοπές ωστόσο είναι πολύ σκληρές, κατά 30% σε 40% σε μισθούς και επικουρικές συντάξεις, κατάργηση των επιδομάτων και δώρων. Δυο μελη του ΔΣ, οι Γιάννης Αγγέλης και Πόπη Χριστοδουλίδου, πρόεδρος του ΤΥΠ μετείχαν στις συζητήσεις για τις περικοπές αλλά πρότειναν τη διενέργεια δημοψηφίσματος σε όλο τον κλάδο. Η πρόταση τους εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία στο ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ. Η συζήτηση ωστόσο για τις συγκεκριμένες αποφάσεις μειώσεων σε μισθούς πριν τη γενική συνέλευση, προκάλεσε τον καβγά. Η Ελένη Σπανοπούλου κατηγόρησε τον Πάνο Σόμπολο ως «ευθυνόφοβο» και «ανίκανο». Ο πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ εκνευρίστηκε και αποκάλυψε πως αυτός «έσωσε» το ταμείο επειδή γνώριζε τον Κώστα Καραμανλή. Μετά από αυτό έγινε μεγάλος χαμός στη συνεδρίαση η οποία και διαλύθηκε. Η αντιπαράθεση στο ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ προκαλεί απορίες, ειδικά όταν είναι γνωστό πως η κυβέρνηση θέλει να υφαρπάξει το αγγελιόσημο και ετοιμάζει την ένταξη του στον ΕΟΠΠΥ. Το ερώτημα είναι αν με την ένταση γίνεται προσπάθεια να κρυφτούν οι ευθύνες για την προηγούμενη περίοδο κατά την οποία ο ΕΔΟΕΑΠ έχασε τα αποθεματικά του.
@Πλήρης επιβεβαίωση της στήλης καθώς σήμερα ο Alpha ανακοίνωσε και επίσημα πως “ο Τζώνης Καλημέρης εντάσσεται από στο δυναμικό του Alpha, αναλαμβάνοντας τη θέση του Γενικού Διευθυντή τηλεόρασης. Παράλληλα, θα είναι συντονιστής παραγωγής των ταινιών της Village”. Στην ανακοίνωση του σταθμού σημεώνεται ακόμη πως “Με την πολυετή εμπειρία και την εξαιρετική του πορεία στον χώρο των media, θα συμβάλει στην υλοποίηση των αναπτυξιακών στόχων του Alpha”.
@Στην ατζέντα της επίσκεψης των εκπροσώπων της Τρόικα εντάχθηκε η υπόθεση της “Δ.Τ.”, αναφέρει σήμερα η “Real News” στη σελίδα των παραπολιτικών σχολίων. Οι δανειστές ζητούν, σύμφωνα με την εφημερίδα, διευκρινήσεις για το πότε θα επαναλειτουργήσει στην τελική μορφή της και πόσοι θα προσληφθούν τελικά. Ο έλεγχος των Τροϊκανών γίνεται πέντε πριν την κρίσιμη συζήτηση στην Ολομέλεια του ΣτΕ, επί της προσφυγής της ΠΟΣΠΕΡΤ, για την ακύρωση της κοινής απόφασης που καταργεί την ΕΡΤ.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.