Νέα...εφημερίδα Κουρή, άδειες από το 2010 και ΔΟΛ με παραιτήσεις

@Δεν είναι αλήθεια ότι η ανακληθείσα παραίτηση του Βασίλη Χιώτη σχετίζεται με την απόσυρση του σχεδίου συρρίκνωσης του ραδιοσταθμού Βήμα 99,5. Το παρ΄ολίγον διαζύγιο μεταξύ... ... του προέδρου του ΔΟΛ Σταύρου Ψυχάρη και του διευθυντή του ραδιοσταθμού και εκπομπάρχη, έλκει τις αιτίες του σε θέματα πολιτικής και χάραξης στρατηγικής αλλά και με πρόσωπα και καταστάσεις. Τόσο ο Ψυχάρης όσο και Χιώτης συχνά διαφωνούσαν για πολλά ζητήματα ενώ ο Μυτιλιναίος δημοσιογράφος πολύ συχνότερα κοντραριζόταν με το “big boss” για τις επιλογές και τα πρόσωπα εντός του ΔΟΛ μιας και το Βήμα FM θεωρείτο τελευταίο προπύργιο αυτονομίας. Η επέλαση ωστόσο του εκ βορείων προαστίων ορμώμενου γκαλερίστα, Π. Κουβουτσάκη στον ΔΟΛ έφερε από την πρώτη στιγμή στα κάγκελα (και) τον Βασίλη Χιώτη. Το γεγονός ότι ο δημοσιογράφος βρίσκεται πλέον χωρίς αρμοδιότητες και ουσιαστικά με το ένα πόδι εκτός ΔΟΛ, δύο μόνο εξηγήσεις μπορεί να έχει.
@Το έντονο παρασκήνιο για την KONTRA NEWS. Δεν θα λέγεται ΑΥΡΙΑΝΗ, παρά τον εκβιασμό που επιχείρησε στους απλήρωτους της ΑΥΡΙΑΝΗΣ την προηγούμενη εβδομάδα...Την είδηση έφερε στην δημοσιότητα η φιλικά προσκείμενη στον Κεφαλονίτη εκδότη εφημερίδα "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ". Η οποία προς έκπληξη μας ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ "ΜΑΝΤΕΨΙΑ" ΤΗΣ. Αφού την είδηση επιβεβαίωσε......η στήλη typologies, της διαδικτυακής έκδοσης της εφημερίδας ΠΑΡΟΝ, η οποία ανήκει στον Μάκη Κουρή αδελφό του Γιώργου, η οποία έγραψε: "Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου κυκλοφορεί η εφημερίδα “Kontra News” από το Kontra Channel με τιμή 50 λεπτά." Σχετικά με την κυκλοφορία της εφημερίδας του Γιώργου Κουρή, είχε προηγηθεί -παραδόξως πετυχημένη μαντεψιά" από την εφημερίδα ¨ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ". Χρησιμοποιούμε τον όρο "μαντεψιά" αφού η εν λόγω εφημερίδα τόσο στην έντυπη όσο και στην ηλεκτρονική μορφή της έχει...επαναλειτουργήσει το ALTER και έχει επανακυκλοφορήσει την ΑΥΡΙΑΝΗ...σχεδόν τόσες φορές όσες έχει τάξει ο Κουρής στους εργαζόμενους ότι...θα πληρώσει. Δηλαδή...άπειρες.
@Απόφαση 3578/2010: «Αυθαίρετη κατάληψη συχνοτήτων» που αντιβαίνει στο Σύνταγμα...Τη βαθιά περιφρόνησή της στην απόφαση 3578/2010 απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ συνιστά η προωθούμενη διάταξη στο νομοσχέδιο του υπουργείο Υγείας της εκπομπής των τηλεοπτικών σταθμών χωρίς άδεια. Κι αυτό γιατί το ΣτΕ έχει εκθέσει αναλυτικά πως αυτό το καθεστώς είναι αντισυνταγματικό αφού επιτρέπει σε όσους κατέλαβαν τηλεοπτικές συχνότητες να συνεχίσουν να παρανομούν αποκλείοντας όσους περιμένουν (ακόμη) την προκήρυξη των τηλεοπτικών αδειών. Στην απόφαση ήδη από το 2010, υπάρχει ρητή αναφορά στην «ολοκλήρωση μιας το ταχύτερον δυνατόν κινουμένης διαδικασίας αδειοδοτήσεως”...
@Τριπλή πρόταση από τον πρόεδρο της ΠΟΣΠΕΡΤ προς τον Παντελή Καψή. Ο Παναγιώτης Καλφαγιάννης μιλώντας στο Real FM πρότεινε να αναλάβουν οι εργαζόμενοι την κάλυψης της ελληνικής προεδρίας στην ΕΕ, καλώντας το Γκίκα Μάναλη και την αρμόδια τριμελή επιτροπή να προχωρήσουν σε παράδοση παραλαβή του Ραδιομεγάρου, με τη διαδικασία των 3 μηνών που ορίζει ο νόμος. Επίσης, ο Π. Καλφαγιάννης προσκάλεσε τον εισαγγελέα να ελέγξει αν υπάρχουν ή όχι δολιοφθορές στο κτίριο.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.