Αυτοκτονία για την ΕΡΤ και παρανομίες στα media..

αύρα πανιά κρέμονται από την οροφή του κτιρίου της ΕΡΤ3 στη Λ. Στρατού. Με αυτόν τον τρόπο επέλεξαν οι εργαζόμενοι της ελεύθερης ΕΡΤ3 να εκφράσουν τη λύπη τους για την αυτοκτονία υπαλλήλου του οργανισμού, η οποία πήδηξε από τον 5ο όροφο της πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Περδίκα.
αράνομη η σύνθεση του ΕΣΡ, σύμφωνα με απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ. Το συμβούλιο με την 3513/2013 απόφασή του, κρίνει πως η διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 57 του νόμου 3979/2011, που αναφέρει πως “η αυτοδίκαια παράταση της θητείας των μελών του ΕΣΡ καλύπτει ισόχρονο διάστημα μέχρι τον διορισμό νέων μελών”, έρχεται σε σύγκρουση με το Σύνταγμα.
@ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Πρωτοβουλίας για την Ανατροπή Μαζική και ξεκάθαρη ήταν η καταδίκη των σχεδίων που απεργάζεται η πλειοψηφία της διοίκησης του ΕΔΟΕΑΠ στην πρόσφατη γενική συνέλευση των μελών-μετόχων του Ταμείου. Δημοσίως, άλλωστε, οι εμπνευστές τους εκτέθηκαν, καθώς δεν μπόρεσαν να κρύψουν ότι εμφορούνται από τα ίδια αγνά… ιδανικά με τις κυβερνήσεις των μνημονίων, την τρόικα, αλλά και τα αφεντικά των ΜΜΕ. Οι προτάσεις τους – τις οποίες μάλιστα επιχείρησαν να παρουσιάσουν ως θέση του ΔΣ, παρ’ ότι δεν είχαν εγκριθεί… – δεν αφήνουν κανένα περιθώριο παρερμηνειών: βάναυσες και οριζόντιες περικοπές των συντάξεων και των παροχών υγείας, αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών από την πλευρά των εργαζομένων (όχι όμως και των εργοδοτών). Και σαν να μην έφταναν αυτά, ανοίγουν τον δρόμο για τον αλλληλοσπαραγμό των εργαζομένων στα ΜΜΕ, προβάλλοντας αιτήματα για την κάλυψη του ελλείμματος του ΕΔΟΕΑΠ από άλλα όμορα ταμεία. Ταυτόχρονα δε, οι ίδιοι άνθρωποι έχουν να αποδείξουν μια ύποπτη και ένοχη σιωπή για τα κλεμμένα από την κυβέρνηση, για τα κουρέματα των αποθεματικών, για τις ανομίες της περασμένης διοίκησης, για τα εκατομμύρια που χρωστούν διάφοροι καναλάρχες και εκδότες!
@ΕΣΗΕΑ: ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΔΟΛ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Για πολλοστή φορά τα τελευταία τρία χρόνια, η διοίκηση του ΔΟΛ επιβάλλει νέες θυσίες στους εργαζόμενους. Απολύσεις, μειώσεις μισθών, χειρότερες και εντατικότερες συνθήκες δουλειάς και φόβος δεσπόζουν τον τελευταίο χρόνο στη Μιχαλακοπούλου με τη διοίκηση να τα φορτώνει στις «κακές Τράπεζες». Ωστόσο, η εμπειρία έδειξε ότι η μέθοδος των περικοπών με τον μανδύα της κρίσης οδήγησε στη ραγδαία συρρίκνωση του προσωπικού χωρίς να σταματήσει, όμως, τη ζημιογόνα πορεία του Οργανισμού. Δηλαδή, το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα δεχτούμε να βλέπουμε τους ανθρώπους μας να «πεθαίνουν» δίπλα μας επαγγελματικά και βιοποριστικά ή θα σταθούμε αλληλέγγυοι με το κεφάλι ψηλά.
@Συνέντευξη Τύπου εργαζομένων ΕΡΤ- Από την πρώτη στιγμή, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ είχαμε καταγγείλει ότι το λουκέτο της ΕΡΤ σχετιζόταν με ένα ευρύτερο σχέδιο συνεργασίας της κυβέρνησης με τους ιδιοκτήτες των μεγάλων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, για την πλήρη χειραγώγηση της τηλεόρασης. Η συγκυρία ήταν ευνοϊκή λόγω της πίεσης από την τρόϊκα να διατεθεί στην βιομηχανία της κινητής τηλεφωνίας μέρος των μέχρι σήμερα τηλεοπτικών διαύλων, το λεγόμενο ψηφιακό μέρισμα. Η σκανδαλώδης εύνοια της Digea, στο κείμενο των προδιαγραφών για την ανάδειξη παρόχου δικτύου, που είχε δοθεί σε διαβούλευση, συνάντησε την κατακραυγή της μεγάλης πλειονότητας όσων πήραν μέρος σε αυτήν και η κυβέρνηση έδειξε να αναδιπλώνεται αναβάλλοντας τον επίμαχο διαγωνισμό που επρόκειτο να προκηρυχτεί στις 30/6/13. Εν τούτοις, μόνον αδρανής δεν έμεινε. Προετοίμασε συστηματικά το έδαφος για την παράδοση του πολύτιμου και σπάνιου δημόσιου πόρου των συχνοτήτων μισοτιμής στα γνωστά ιδιωτικά συμφέροντα:

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.