Κατασκευάζουν οι εκδότες δικό τους «ψηφιακό νόμισμα»!

Η κατασκευή του νέου «κοινού νομίσματος» από τους εκδότες για τη διανομή της διαφήμισης στο διαδίκτυο βρίσκεται εδώ και δύο μήνες σε πλήρη λειτουργία. Με έδρα τον ΔΟΛ, στην οδό Μιχαλακοπούλου, η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) έχει θέσει σε λειτουργία τη νέα μέτρηση επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων που είναι μέλη της, παρέχοντας καθημερινά στοιχεία στις διαφημιστικές εταιρείες και στα ηλεκτρονικά Μέσα. Στόχος είναι να μετατραπεί η νέα μέτρηση των σάιτ στο «κοινό νόμισμα» για τις διαφημιστικές εταιρείες, που θα μοιράζουν τις διαφημίσεις ανάλογα με τα στοιχεία της νέας αυτής «AGB» του διαδικτύου.
Η νέα μέτρηση παρουσιάστηκε επίσημα στις δέκα μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες, που διαχειρίζονται κονδύλια εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και στους εκπροσώπους των διαφημιστών και των διαφημιζομένων. Η μέτρηση με τίτλο «Market Insights» μετράει και την επισκεψιμότητα βίντεο ή εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα. Παράλληλα, οι εκδότες του διαδικτύου έχουν εγκρίνει τον Κώδικα Μετρήσεων και Πιστοποίησης, με τον οποίο πρέπει να συμφωνήσουν όσοι θέλουν να γίνουν μέλη της ΕΝΕΔ και να περιλαμβάνονται στη μέτρηση.
Όλα τα παραπάνω τα γράφουμε για να εξηγηθεί πώς στήνεται το καινούργιο «ενιαίο νόμισμα» στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας στα ΜΜΕ, στα οποία σε λίγο καιρό τον πρώτο λόγο θα έχουν τα ιντερνετικά Μέσα. Ο στόχος της μέτρησης είναι προφανής. Αυτήν τη στιγμή η ΕΝΕΔ δημοσιοποιεί τα στοιχεία επισκεψιμότητας για 74 σάιτ, οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι μέλη της Ένωσης. Οι εκδότες-μέλη της είναι οι: ΔΟΛ, Πήγασος του Γ. Μπόμπολα, ΑΝΤ1, Star, Mega, Capital, Ναυτεμπορική, Αθηνόραμα, 24 Media, PrimeMedia, Phaistos, JIP (Newsit / TLife), Αττικές Εκδόσεις, Χρυσή Ευκαιρία, Δάφνη Επικοινωνίες, MotorPress, NewsphoneHellas, NOA (meteo.gr), Gloman, Skroutz, PressBox.
Η ΕΝΕΔ έχει ήδη χαρτογραφημένα τα ιντερνετικά ΜΜΕ, με στόχο να ελέγξει και τη διαφημιστική ροή προς αυτά. Στις προϋποθέσεις εγγραφής των ιντερνετικών «εκδοτών» περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η απασχόληση έξι συντακτών ως μισθωτών, ετήσιος τζίρος 50.000 ευρώ, καθώς και ετήσια συνδρομή στην ΕΝΕΔ 5.000 ευρώ. τυπολογίες.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…