Το λανσάρισμα ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου μέσα στα επόμενα χρόνια φαίνεται πως σχεδιάζουν υψηλόβαθμα στελέχη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής.
Ο κορυφαίος αθλητικός οργανισμός έχει ήδη ολοκληρώσει μελέτη βιωσιμότητας ενός διαδικτυακού καναλιού που θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αν το πρότζεκτ πάρει την έγκριση των μελών στην επόμενη Γενική Συνέλευση της Επιτροπής, τον Δεκέμβριο, τότε θα ανάψει το πράσινο φως για να επενδυθούν έως και 100 εκατ. δολάρια στη δημιουργία ενός καναλιού που θα προσφέρει μια μίξη ζωντανού και on demand προγράμματος, που φυσικά θα αφορά τα Ολυμπιακά σπορ. Το όλο εγχείρημα βασίζεται στην διαδεδομένη πρακτική, των τελευταίων ετών, της δημιουργίας ψηφιακών καναλιών (βλέπε Netflix, Hulu) τα οποία δεν αναζητούν την συνεργασία συνδρομητικών ή καλωδιακών δικτύων αλλά εκπέμπουν μέσω streaming απευθείας στον καταναλωτή, είτε σε υπολογιστές, είτε σε κινητές συσκευές, είτε στις σύγχρονες τηλεοράσεις.
Ο υπεύθυνος στη ΔΟΕ για τα τηλεοπτικά, Τίμο Λούμε, ανέφερε σε συνέντευξή του πως «η Επιτροπή θα αναλάβει εξ ολοκλήρου την απαραίτητη αρχική επένδυση».
Τα κονδύλι θα προέρχεται από τα έξτρα 100 εκατ. δολ. που συμφωνήθηκε να καταβάλει το αμερικανικό δίκτυο NBC (όρος του τελευταίου συμβολαίου που υπέγραψαν οι δύο πλευρές), τα οποία υποχρεωτικά πρέπει να επενδυθούν στην προώθηση τού Ολυμπισμού και των Ολυμπιακών αξιών. Όπως είπε ο Λούμε, «ο αρχικός σκοπός του δικτύου δεν θα είναι να φέρει έσοδα αλλά να δημιουργήσει ένα ισχυρό περιουσιακό στοιχείο. Αργότερα, θα αναζητηθούν εταιρικοί συνεργάτες που θα γίνουν χορηγοί προγράμματος και τηλεοπτικοί συνεργάτες που θα αγοράζουν το περιεχόμενο».
Τα κονδύλι θα προέρχεται από τα έξτρα 100 εκατ. δολ. που συμφωνήθηκε να καταβάλει το αμερικανικό δίκτυο NBC (όρος του τελευταίου συμβολαίου που υπέγραψαν οι δύο πλευρές), τα οποία υποχρεωτικά πρέπει να επενδυθούν στην προώθηση τού Ολυμπισμού και των Ολυμπιακών αξιών. Όπως είπε ο Λούμε, «ο αρχικός σκοπός του δικτύου δεν θα είναι να φέρει έσοδα αλλά να δημιουργήσει ένα ισχυρό περιουσιακό στοιχείο. Αργότερα, θα αναζητηθούν εταιρικοί συνεργάτες που θα γίνουν χορηγοί προγράμματος και τηλεοπτικοί συνεργάτες που θα αγοράζουν το περιεχόμενο».