Loading…
Breaking News
recent

Αυξάνουν την τιμή τους οι αθλητικές εφημερίδες

Η δεύτερη ημερήσια αθλητική εφημερίδα και η πρώτη από τις αχρωμάτιστες συλλογικά, εγκατέλειψε την Τρίτη το αγκυροβόλιο του 1,30 και ανέβασε την τιμή της κατά δέκα λεπτά. Η «Live Sport» εξηγώντας την απόφασή της για τη μικρή αύξηση, αναφέρει ότι με αυτήν θωρακίζεται η ανεξαρτησία της εφημερίδας και εξασφαλίζεται η συνέχεια της ποιόητάς της, αλλά και της δύναμής της να αναδεικνύει θέματα που ενοχλούν – και αυτά δεν είναι λίγα. Αναφέρει χαρακτηριστικά σε ένα σημείο του άρθρου που απευθύνεται στους αναγνώστες:
«H Live Sport δεν ανήκει σε πολυκέφαλα εκδοτικά συγκροτήματα, είναι ανάδελφη – δεν έχει δηλαδή αδελφά Μέσα, κανάλια, ραδιόφωνα, σάιτ. Και, κυρίως, δεν έχει κρυφούς ή φανερούς οικονομικούς υποστηρικτές». Σε άλλο σημείο του ίδιου (κατά κάποιον τρόπο απολογητικού) άρθρου αναφέρει: «(…) Γι’ αυτό, σε καιρούς δύσκολους δεν περιορίζει τις σελίδες της – τις αυξάνει, τις εμπλουτίζει – δεν μειώνει το συντακτικό δυναμικό της (αντίθετα, το.. διευρύνει με δυνατές υπογραφές) και δεν στρογγυλεύει τις γωνίες τού λόγου και της ΑΔΕΣΜΕΥΤΗΣ πολιτικής της».
 Το πρώτο βήμα στις αυξήσεις πέραν του 1,30 είχε πραγματοποιήσει πριν από περίπου τρεις μήνες η «Πράσινη», εκείνη μάλιστα μεταπηδώντας στο 1,50 χωρίς να έχει από αυτήν την αύξηση θεαματικές απώλειες. Λίγο πριν το «Φως των Σπορ» μετακινήθηκε από το 1,20 στο 1,30 και ενώ παλιότερα ήταν αυτό που διατήρησε την τιμή πώλησης επί χρόνια στο ένα ευρώ, όταν όλες οι άλλες αθλητικές εφημερίδες είχαν περάσει στο 1,20.
Η σκέψη της αύξησης στις αθλητικές εφημερίδες επικρατεί από καιρό, και μάλιστα έχει γίνει προσπάθεια προσέγγισης των εκδοτών, ή των επιτελείων τους, για να υπάρξει κοινή και ταυτόχρονη αύξηση, χωρίς ωστόσο να επιτευχθεί συμφωνία. Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι τη «Live Sport» θα μιμηθούν και άλλες ημερήσιες αθλητικές εφημερίδες – τουλάχιστον δύο σε πρώτη φάση – ίσως, μάλιστα, και σύντομα. Θυμίζουμε ότι οι αθλητικές εφημερίδες σημείωσαν μεγάλη κυκλοφοριακή πτώση τον τελευταί χρόνο και μόνο η «Live» είχε άνοδο.
- από το harddog-sport
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.