Loading…
Breaking News
recent

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΦΟΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ....

@Διαφημιστικό χρόνο συνολικής αξίας 12,5 εκατ. ευρώ εξασφάλισαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί λόγω των δύο εκλογικών αναμετρήσεων το 2014 (ευρωεκλογές και αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου) και τώρα με τις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. Αυτός ο διαφημιστικός χρόνος δεν είναι δωρεάν και η κάθε εκλογική μάχη κοστίζει 6,25 εκατ. ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο. Για τη μετάδοση των κομματικών διαφημίσεων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς υπάρχει ισόποση μείωση του τέλους χρήσης συχνοτήτων. Έτσι, σύμφωνα με τα ισχύοντα στη νομοθεσία, τόσο για το 2014 όσο και για το 2015 οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα καταβάλουν το 1% του τζίρου τους. Αν μάλιστα οδηγηθεί η χώρα και σε δεύτερο γύρο εκλογών και μεταδοθούν εκ νέου δωρεάν διαφημιστικά μηνύματα, το κόστος των συχνοτήτων για τους σταθμούς το 2015 θα πέσει στο 0,1%. Τα συγκεντρωτικά στοιχεία έχουν ως εξής: Στις ευρωεκλογές του Μαΐου το Mega διέθεσε χρόνο αξίας 1.756.933,02 ευρώ, ο ANT1 χρόνο αξίας 1.653.032,56 ευρώ,ο Alpha 906.795,48 ευρώ, το Star 816.125,43 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 810.922,40 ευρώ, το Μακεδονία TV 4.451,85 ευρώ, το Ε-ΤV 1.483,95 ευρώ, η ΝΕΡΙΤ ΑΕ 50.255,31 ευρώ, η Multichoice Hellas 120.000 ευρώ και ο ΟΤΕ 125.000 ευρώ. Για τις εκλογές της επόμενης Κυριακής το Mega θα διαθέσει 1.609.619,26 ευρώ, ο ANT1 1.663.038,98 ευρώ, ο Alpha 962.837,16 ευρώ, τοStar 741.619,56 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 691.338,63 ευρώ, το Μακεδονία TV 4.232,15 ευρώ, τοΕ-TV 181.146,64 ευρώ, ηNEPIT AE 131.470,26 ευρώ και τοAPT, που έγινε κομματικό, 14.697,35 ευρώ…
@ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς) και οι εταιρίες μέλη του που διενεργούν πολιτικές δημοσκοπήσεις, επιθυμεί να εκφράσει θερμές ευχαριστίες στους πολίτες που ανιδιοτελώς αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν στα ερωτηματολόγια των κοινωνικοπολιτικών ερευνών. Η συμμετοχή τους, αφενός επιτρέπει στις εταιρίες που διενεργούν πολιτικές δημοσκοπήσεις να επιτελούν το έργο τους, αφετέρου συμβάλει στο δημοκρατικό διάλογο, μεταφέροντας με οργανωμένο τρόπο στα κομματικά επιτελεία τις απόψεις και θέσεις των πολιτών, διευκολύνοντας τον ουσιαστικό διάλογο μεταξύ πολιτικών και δημοσιογράφων και το σημαντικότερο όλων, προασπίζοντας το δικαίωμα των πολιτών να έχουν ίση πρόσβαση στην πληροφόρηση.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ημιτελής πέρασε η διάταξη για την επιβολή τέλους 2% επί των πωλήσεων των ηλεκτρονικών υπολογιστών, tablets και έξυπνων κινητών τηλεφώνων, υπέρ των δημιουργών, στον νόμο για τα πνευματικά δικαιώματα. Στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται οι δημοσιογράφοι που εργάζονται στις εφημερίδες και τα sites και το προϊόν της εργασίας τους αναπαράγεται από τις συγκεκριμένες συσκευές, χωρίς την καταβολή εύλογης αμοιβής. Τα χρήματα, αφού γίνει ο διαχωρισμός, θα καταβάλλονται μάλλον στον ΟΣΔΕΛ, τον οποίο έχουν εμπιστευτεί οι εκδότες για την εκπροσώπησή τους, όπως και κάποιοι δημοσιογράφοι. Από την πλευρά του, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Πληροφορικής μιλάει για «χαράτσι».
Από το Blogger.