ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΦΟΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ....

@Διαφημιστικό χρόνο συνολικής αξίας 12,5 εκατ. ευρώ εξασφάλισαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί λόγω των δύο εκλογικών αναμετρήσεων το 2014 (ευρωεκλογές και αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου) και τώρα με τις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. Αυτός ο διαφημιστικός χρόνος δεν είναι δωρεάν και η κάθε εκλογική μάχη κοστίζει 6,25 εκατ. ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο. Για τη μετάδοση των κομματικών διαφημίσεων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς υπάρχει ισόποση μείωση του τέλους χρήσης συχνοτήτων. Έτσι, σύμφωνα με τα ισχύοντα στη νομοθεσία, τόσο για το 2014 όσο και για το 2015 οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα καταβάλουν το 1% του τζίρου τους. Αν μάλιστα οδηγηθεί η χώρα και σε δεύτερο γύρο εκλογών και μεταδοθούν εκ νέου δωρεάν διαφημιστικά μηνύματα, το κόστος των συχνοτήτων για τους σταθμούς το 2015 θα πέσει στο 0,1%. Τα συγκεντρωτικά στοιχεία έχουν ως εξής: Στις ευρωεκλογές του Μαΐου το Mega διέθεσε χρόνο αξίας 1.756.933,02 ευρώ, ο ANT1 χρόνο αξίας 1.653.032,56 ευρώ,ο Alpha 906.795,48 ευρώ, το Star 816.125,43 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 810.922,40 ευρώ, το Μακεδονία TV 4.451,85 ευρώ, το Ε-ΤV 1.483,95 ευρώ, η ΝΕΡΙΤ ΑΕ 50.255,31 ευρώ, η Multichoice Hellas 120.000 ευρώ και ο ΟΤΕ 125.000 ευρώ. Για τις εκλογές της επόμενης Κυριακής το Mega θα διαθέσει 1.609.619,26 ευρώ, ο ANT1 1.663.038,98 ευρώ, ο Alpha 962.837,16 ευρώ, τοStar 741.619,56 ευρώ, ο ΣΚΑΪ 691.338,63 ευρώ, το Μακεδονία TV 4.232,15 ευρώ, τοΕ-TV 181.146,64 ευρώ, ηNEPIT AE 131.470,26 ευρώ και τοAPT, που έγινε κομματικό, 14.697,35 ευρώ…
@ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς) και οι εταιρίες μέλη του που διενεργούν πολιτικές δημοσκοπήσεις, επιθυμεί να εκφράσει θερμές ευχαριστίες στους πολίτες που ανιδιοτελώς αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν στα ερωτηματολόγια των κοινωνικοπολιτικών ερευνών. Η συμμετοχή τους, αφενός επιτρέπει στις εταιρίες που διενεργούν πολιτικές δημοσκοπήσεις να επιτελούν το έργο τους, αφετέρου συμβάλει στο δημοκρατικό διάλογο, μεταφέροντας με οργανωμένο τρόπο στα κομματικά επιτελεία τις απόψεις και θέσεις των πολιτών, διευκολύνοντας τον ουσιαστικό διάλογο μεταξύ πολιτικών και δημοσιογράφων και το σημαντικότερο όλων, προασπίζοντας το δικαίωμα των πολιτών να έχουν ίση πρόσβαση στην πληροφόρηση.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…