Loading…
Breaking News
recent

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

Το φαινόμενο της πληρωμής των μισθών των εργαζομένων στα ΜΜΕ από χορηγούς ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια, με την παρότρυνση αρχικά των διοικήσεων των ΜΜΕ να φέρνουν οι παρουσιαστές και οι δημοσιογράφοι χορηγούς για τις εκπομπές τους. Σήμερα αυτό έχει γίνει πλέον «θεσμός» σε όλα τα Μέσα. Ανάλογα με το όνομα του δημοσιογράφου ή του παρουσιαστή της εκπομπής συμφωνείται και η αμοιβή του. Ο παρουσιαστής «πληρώνεται» με το 50% ή το 20% της σύμβασης χορηγίας που πηγαίνει στο Μέσο όπου εργάζεται! Το φαινόμενο αποδεικνύεται για πρώτη φορά με στοιχεία από τη «Διαύγεια» στην περίπτωση του Αθήνα 9,84, όπου οι συμβάσεις χορηγίας περνάνε υποχρεωτικά από το ΔΣ της δημοτικής εταιρείας και γι’ αυτό δημοσιοποιούνται στη «Διαύγεια». Οι αποφάσεις δείχνουν πως υπάρχει εκπομπάρχης που πληρώνεται με περισσότερα από 2.500 ευρώ τον μήνα από τις τράπεζες χορηγούς της εκπομπής του. Υπάρχει και παρουσιαστής που λαμβάνει μόλις 200 ευρώ τον μήνα από τον χορηγό γιατί το ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης του 9,84 ενέκρινε ως «αμοιβή του» το 20% της χορηγίας. Στις αποφάσεις αυτές αναφέρονται αμοιβές γνωστών δημοσιογράφων του Τύπου που έχουν εκπομπές στον 9,84 και έχουν εξασφαλίσει χορηγίες από εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ύψους 2.000 ευρώ τον μήνα, από τις οποίες οι δημοσιογράφοι λαμβάνουν το 50%. Όπως επίσης και για εκπομπάρχη δημοσιογράφο που πληρώνεται από ευρωπαϊκό πρόγραμμα επικοινωνίας! Και την ώρα που τα Μέσα επιβάλλουν στους παρουσιαστές να φέρνουν χορηγούς για να έχουν εκπομπή, το ΕΣΡ επιβάλλει πρόστιμα στους παρουσιαστές επειδή αναφέρουν τους χορηγούς!
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Λίγο μετά τη ΔΕΘ αναμένεται να κυκλοφορήσει ξανά το «Έθνος» από την 24Media του Δημήτρη Μάρη. Διευθυντής θα είναι ο Μάνος Χωριανόπουλος, ενώ διευκρινίζεται πως δεν υπάρχει καμιά εμπλοκή του Φώτη Μπόμπολα. Ήδη, οι κωδικοί για τη χρήση των sites των εφημερίδων, τα εμπορικά σήματα των οποίων ανήκουν στον Ιβάν Σαββίδη («Έθνος», «Έθνος Κυριακής», «Ημερησία»), παραδόθηκαν στην 24Media, προκαλώντας την ενόχληση του πρώην αφεντικού του Πήγασου.
Από το Blogger.