Loading…
Breaking News
recent

ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ναν χρόνο μετά την παράδοση των ψηφιακών συχνοτήτων στην Digea, η νέα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έρχεται αντιμέτωπη με το ψηφιακό μπάχαλο σε όλη τη χώρα αλλά και με την προοπτική καθιέρωσης του νέου ψηφιακού «χαρατσιού» υπέρ της εκπομπής των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών. Το πρώτο βήμα έγινε με την ένταξη της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην «Ψηφιακή Σύγκλιση» για χρηματοδότηση ύψους 638.700 ευρώ για την αγορά και την τοποθέτηση αναμεταδοτών στις ακριτικές περιοχές στις οποίες η Digea δεν υποχρεώθηκε να τοποθετήσει πομπούς και αναμεταδότες. Οι πολίτες, λοιπόν, θα πληρώσουν μέσω των χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων το τηλεοπτικό σήμα των ιδιωτικών καναλιών! Ήδη στη Χαλκιδική ο Δήμος Αριστοτέλη πλήρωσε από τον προϋπολογισμό του την τοποθέτηση αναμεταδοτών για να μπορούν οι δημότες να έχουν τηλεόραση! Συνολικά, το ένα τέταρτο των κατοίκων της χώρας δεν έχει πρόσβαση στο τηλεοπτικό σήμα, στοιχείο που βγαίνει στη δημοσιότητα έναν χρόνο μετά την παράδοση των συχνοτήτων στην Digea.
@Τότε το θέμα είχε σκοπίμως υποβαθμιστεί από το ίδιο το υπουργείο Μεταφορών και, φυσικά, από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών, που με δημόσιες δηλώσεις τους επέμεναν πως η Digea καλύπτει το 95% της χώρας. Πρόκειται όμως για γεωγραφική και όχι για πληθυσμιακή κάλυψη. Έναν χρόνο μετά, γίνεται γνωστό από τις διαμαρτυρίες δήμων και περιφερειών πως 180.000 κάτοικοι στη Μακεδονία – Θράκη δεν έχουν τηλεόραση, όπως και ο μισός Νομός Λέσβου και πολλές περιοχές της Πελοποννήσου και της Δυτικής Μακεδονίας. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, σύμφωνα με τους τεχνικούς, απαιτείται να εγκατασταθούν περισσότεροι από 2.500 αναμεταδότες σε όλη τη χώρα. Το εκτιμώμενο κόστος για την τοποθέτησή τους ανέρχεται από 8 εκατ. ευρώ έως και 20 εκατ. ευρώ, ανάλογα με τον φορέα που κάνει την οικονομική εκτίμηση. Το κόστος αυτό το μετακύλησε η κυβέρνηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στους πολίτες, δηλαδή στους δήμους και στις περιφέρειες, που είναι και οι αποδέκτες των διαμαρτυριών των κατοίκων.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.