Loading…
Breaking News
recent

ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΕΔΟΕΑΠ

Στο μικροσκόπιο των ελέγχων από το υπουργείο Οικονομικών μπήκε για δεύτερη φορά ο ΕΔΟΕΑΠ. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, δύο ημέρες μετά την αποτροπή της κρίσης λόγω της παραίτησης του ταμία Γ. Χριστόπουλου με την εκλογή της Ελένης Σπανοπούλου στη θέση του, στον ΕΔΟΕΑΠ έφθασε νέα εντολή ελέγχων από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και τη Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων. Η έρευνα διατάχθηκε μετά τον συσχετισμό των ελέγχων της Εισαγγελίας με την έρευνα του υπουργείου Οικονομικών, με εντολή που έδωσε ο Εισαγγελέας στα μέσα Νοεμβρίου του 2014. Η εντολή για νέους οικονομικούς ελέγχους αφορά τις προηγούμενες διοικήσεις του ΕΔΟΕΑΠ και την τωρινή, σε συγκεκριμένους τομείς, όπως το κόστος των κινητών τηλεφώνων μελών του ΔΣ από το 2009 και μετά, τις προσλήψεις των νομικών συμβούλων και τις αποζημιώσεις τους, τις αποζημιώσεις των απολυθέντων υπαλλήλων και τη μείωση των μισθών των υπαλλήλων.
Η εκλογή ταμία έγινε την περασμένη Δευτέρα σε έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ και είχαν υποβληθεί δύο υποψηφιότητες, του Γιάννη Αγγέλη και της Ελένης Σπανοπούλου. Η πρώην πρόεδρος έλαβε τέσσερις ψήφους και ο Γ. Αγγέλης τρεις, ενώ υπήρξε και ένα άκυρο και ένα λευκό! Η κατάσταση στον ΕΔΟΕΑΠ, στο μεταξύ, προκάλεσε την παρέμβαση των συνδικαλιστικών παρατάξεων της ΕΣΗΕΑ. Η Συσπείρωση με ανακοίνωσή της σημειώνει πως οι παρασκηνιακές φήμες για «κατάρρευση του Ταμείου» είναι απαράδεκτες, ενώ η Πρωτοβουλία για την Ανατροπή κατήγγειλε πως μεθοδεύεται «εικονική κατάρρευση» του ΕΔΟΕΑΠ από εκείνους που απεργάζονται σχέδια παράδοσής του στους μάνατζερ και «επαγγελματίες». Οι δύο αυτές παρεμβάσεις είχαν αποτέλεσμα να σταματήσουν τα καταστροφικά σενάρια περί παύσης πληρωμών και πτώχευσης του Ταμείου. Η γενική συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ στις 28 Φεβρουαρίου προβλέπεται να είναι καυτή μετά και τη νέα οικονομική έρευνα του υπουργείου Οικονομικών.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.