Loading…
Breaking News
recent

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Θα περίμενε κανείς ότι οι εκλογές θα αύξαναν το ενδιαφέρον των πολιτών για ενημέρωση γύρω από τα παρασκήνια και από τα ποσοστά των δύο μονομάχων, ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, και οι εφημερίδες θα κέρδιζαν φύλλα. Άλλες, όμως, ήταν οι βουλές του αναγνωστικού κοινού. Οι κυριακάτικες έχασαν 13.470 φύλλα, πουλώντας 426.530 από 440.000 που είχαν την προηγούμενη Κυριακή. Το «Πρώτο Θέμα» έχασε 15.830 φύλλα, το «Έθνος» 7.040 και ο «Ριζοσπάστης» 6.660. Στους κερδισμένους ήταν η «Real News» με 9.840 φύλλα, ο «Τύπος» με 5.740 και η «Δημοκρατία» με 2.860. Από τη μια Κυριακή στην άλλη η «Καθημερινή» έχασε 13.469 φύλλα. Συγκεκριμένα, στις 18/1 πούλησε 71.031 (μαζί με τις συνδρομές, τον αριθμό των οποίων δεν έχει γνωστοποιήσει ποτέ) έναντι 84.500 στις 11/1. Ο μέσος όρος κυκλοφορίας της τον Δεκέμβριο ήταν 74.382 και όλων των κυριακάτικων 496.032 φύλλα. Να σημειώσουμε ότι η συνολική κυκλοφορία των κυριακάτικων (μαζί με της «Καθημερινής») την Κυριακή 18/1 ήταν 509.661 φύλλα έναντι 529.670 στις 11/1.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.