Loading…
Breaking News
recent

ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ MEDIA

Τα ΜΜΕ βγαίνουν σχεδόν κατεστραμμένα από την 5ετία της Μνημονιακής λιτότητας και το κεντρικό ερώτημα είναι που μπορούν να εντοπισθούν έσοδα για την υποστήριξη των εταιρειών. Η επαναλειτουργία της ΕΡΤ, σε ένα διάστημα δύο μηνών, σε συνδυασμό, με μια πραγματική απελευθέρωση του Στοιχήματος, είναι πιθανό να στηρίξουν την οπτικοακουστική αγορά, ενώ η αδειοδότηση, μπορεί να προκαλέσει μείωση των σταθμών και αύξηση της διαφημιστικής πίτας, ανά κανάλι. Η ΝΕΡΙΤ ξεκίνησε με τον αρμόδιο υπουργό της συγκυβέρνησης Σαμαρά Βενιζέλου, να ανακοινώνει πως το ανταποδοτικό τέλος ορίζεται σε 3 ευρώ και πως από τα προϋπολογιζόμενα έσοδα των 192 εκατ. ευρώ τα 99 εκατ. ευρώ θα πηγαίνουν στο χρέος. Αυτό δεν έγινε και τα χρήματα αυτά έχουν παραμείνει ως “ισοζύγιο” στη ΝΕΡΙΤ.
Το ποσό αυτό των 192 εκατ. ευρώ είναι απαραίτητο να απελευθερωθεί με την επαναλειτουργία της ΕΡΤ και να κατευθυνθεί όχι μόνο σε μισθούς, αλλά και σε τηλεοπτικές παραγωγές- με καθαρούς όρους- για να επιβιώσει η αγορά. Αν η ΕΡΤ παραμείνει εκτός της διαφήμισης, τότε η πίτα δεν θα μικρύνει για τους ιδιωτικούς που έχουν να αντιμετωπίσουν πλέον και το βάρος του ειδικού φόρου τηλεόρασης στο τέλος της επόμενης χρονιάς. Δεύτερο σημείο παρέμβασης θα μπορούσε να είναι η πραγματική απελευθέρωση του Στοιχήματος. Αυτό θα σημαίνει και έσοδα για το κράτος από το παιχνίδι, και για τα ΜΜΕ σε διαφημίσεις από τις ανταγωνιζόμενες εταιρείες Το τρίτο σημείο είναι η αδειοδότηση. Με τη θέσπιση καθαρών κανόνων, μπορούν να εξαφανιστούν τα κανάλια “φαντάσματα” που εκπέμπουν δωρεάν στο δημόσιο φάσμα, ενώ η οικονομική πίεση μπορεί να οδηγήσει σε συγχωνεύσεις. Κι αν υπάρξει πραγματική αδειοδότηση μπορεί να μπουν και άλλοι παίχτες στην αγορά.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.