Loading…
Breaking News
recent

Πέταξε η ΝΔ το νόμο Ρουσόπουλου για την έκδοση των τηλεοπτικών αδειών!

Δεν διεκδίκησε ούτε τα χρήματα ούτε την εφαρμογή του νόμου η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου. Ακολουθώντας την παράδοση και των υπολοίπων κυβέρνησεων που διατήρησαν σε λειτουργία τους τηλεοπτικούς σταθμούς, χωρίς να έχουν άδειες και προχωρώντας, μέσω της ΕΕΤΤ- στην διαγωνισμό για την εκχώρηση των ψηφιακών συχνοτήτων από την οποία αντλεί έσοδα η Digea. Στη νομοθεσία, λοιπόν, υπάρχει πρόβλεψη για την είσπραξη εσόδων. Είναι ο νόμος της ΝΔ που δεν εφάρμοσε ως πρωθυπουργός ο Αντ. Σαμαράς. Συγκεκριμένα, ο ν. 3592/2007 του Θ. Ρουσόπουλου στο άρθρο 6 προβλέπει τη «διαδικασία αδειοδότησης των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών με την έκδοση υπουργικής απόφασης για τον αριθμό των αδειών, την εμβέλειά τους και το είδος προγράμματος». Η χρονική διάρκεια των αδειών θα ήταν εξαετής και η διαγωνιστική διαδικασία θα γινόταν από το ΕΣΡ.
Στο ίδιο άρθρο υπάρχει πρόβλεψη για το ελάχιστο κατατεθειμένο κεφάλαιο και την υποχρέωση καταβολής «οικονομικού ανταλλάγματος» για τη χρήση διαύλων συχνοτήτων. Η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ δηλώνει κοφτά πως «θα πληρώσουν όλοι», εννοώντας όσους εκπέμπουν. Γιατί, όμως, δεν αποδίδονται οι οφειλές; Στη συζήτηση που είχε γίνει στη Βουλή τον Σεπτέμβριο του 2012 η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου – Κουβέλη, διά του τότε κυβερνητικού εκπροσώπου Σ. Κεδίκογλου, είχε δηλώσει πως δεν εισπράττει τα τέλη συχνοτήτων για να μην κάνουν τα κανάλια απολύσεις. Για το διάστημα 1998 – 2010 τα έσοδα από τις συχνότητες είχαν προσδιοριστεί στα 102 εκατ. ευρώ για τα εθνικής εμβέλειας κανάλια και τη συνδρομητική τηλεόραση.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.