Loading…
Breaking News
recent

Πόσο νέα είναι η... νέα ΕΡΤ;

Ολο το παρασκήνιο που οδήγησε στην κυβερνητική επιλογή του Λάμπη Ταγματάρχη για την ΕΡΤ, συνέντευξη του προέδρου του τμήματος ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, Γιώργου Πλειού, καθώς και οι θέσεις εργαζομένων, συνδικαλιστών και αγωνιστών της EΡΤopen -που επί 23 μήνες κράτησαν τη φωνή της ΕΡΤ ζωντανή-, στο πολυσέλιδο ρεπορτάζ που θα βρείτε στο περιοδικό ΜΕΤΡΟ.
Το 6ο τεύχος του περιοδικού  κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα από την Πέμπτη, 21 Μαΐου, με εξώφυλλο που σχεδίασε ο Κάρλος Λατούφ (Carlos Latuff), ο διάσημος καρτουνίστας/ακτιβιστής που πλέον αποτελεί μέλος της ομάδας του ΜΕΤΡΟ.
Στο 6ο τέυχος διαβάστε επίσης: 
 · Ξενώνας αστέγων η βίλα του Άκη στη Διονυσίου Αεροπαγίτου; Ευρωπαϊκή οδηγία έρχεται..
να πιέσει προς την κατεύθυνση της αξιοποίησης κατασχεμένης ακίνητης περιουσίας για κοινωνικούς σκοπούς.
· Η έκρηξη στα ΕΛ.ΠΕ άφησε πίσω της 2 νεκρούς και θύμισε στο πανελλήνιο πως το τίμημα για την κερδοφορία του κεφαλαίου είναι τα εργατικά ατυχήματα. Διαβάστε το ρεπορτάζ και δείτε πώς η κρίση "κλείνει" τα μάτια των υπευθύνων απέναντι στους κανονισμούς ασφαλείας, σε βάρος της ανθρώπινης ζωής. Στο 6ο τεύχος του περιοδικού ΜΕΤΡΟ, που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 21 Μαΐου σε όλα τα περίπτερα.
ΕΠΙΣΗΣ: Μια φορά κι έναν καιρό, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Νίκος Παπάζογλου, η Έλλη Πασπαλά, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Δημήτρης Ζερβουδάκης, ο Διονύσης Τσακνής, ο Χρήστος Θηβαίος, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, η Σαβίνα Γιαννάτου, ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, η Μελίνα Κανά, ο Νίκος Ξυδάκης, η Μαρία Φαραντούρη, ο Ορφέας Περίδης, η Ελένη Τσαλιγοπούλου, ο Νίκος Πορτοκάλογλου, ο Μανώλης Λιδάκης, η Καλλιόπη Βέτα, ο Γιώργος Ανδρέου και ο Νίκος Γράψας συναντήθηκαν και αφηγήθηκαν παραμύθια και διηγήματα απ' την Ελλάδα και τον κόσμο για το ΜΕΤΡΟ. Ακούστε τις σπάνιες αφηγήσεις των σπουδαίων καλλιτεχνών, στο διπλό CD που κυκλοφορεί μαζί με το 6ο τεύχος του περιοδικού, από την Πέμπτη 21 Μαΐου, στα περίπτερα όλης της Ελλάδας.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.