Loading…
Breaking News
recent

Η δημοσιογραφία αλλάζει η ανεργία όμως καλπάζει…..

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΣΗΕΑ/ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
Του Νίκου Κούτρικα
Οι εκλογές της 3ης και 4ης Ιουνίου 2015 της ΕΣΗΕΑ, για την ανάδειξη των νέων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, της Εξελεγκτικής Επιτροπής, των Πειθαρχικών Συμβουλίων και των εκπροσώπων εργαζομένων και συνταξιούχων στο Μεικτό Συμβούλιο σηματοδοτούν μια κρίσιμη περίοδο για τις εξελίξεις στην δημοσιογραφία.
Οι Ενωμένοι δημοσιογράφοι παράταξη όλων των δημοσιογράφων ζητά την ψήφο όλων μας για την άμεση αντιμετώπιση της παρατεταμένης κρίσης στο επάγγελμα.
Η δημοσιογραφία αλλάζει η ανεργία όμως καλπάζει.
Για τους λόγους αυτούς πρέπει να αγωνιστούμε όλοι μαζί :
– Να διατηρήσουμε ζωντανό το επάγγελμα του δημοσιογράφου.
– Να σταματήσουν οι απολύσεις που οδηγούν το επάγγελμα στον αφανισμό του.
– Να απαιτήσουμε ίσες εργασιακές σχέσεις με την υπόλοιπη ΕΕ.
– Να μπουν κανόνες στις προσλήψεις στο δημόσιο.
– Η κρατική ραδιοτηλεόραση να αποσχισθεί επιτέλους από το κομματικό της περιβάλλον.
– Να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας.
– Να προστατέψουμε τα δικαιώματα των ανέργων και πρώην συμβασιούχων που αγνοούνται επιδεικτικά.
– Να διατηρήσουμε τα κεκτημένα μας που ολοένα και περισσότερο καταπατούνται.
– Να ζητήσουμε δικαιοσύνη από όσους μας αδίκησαν.
– Είναι ώρα να καταλάβουμε ότι όσο είμαστε θεατές στο ίδιο έργο τόσο χάνεται ο κλάδος μας.
– Είναι ώρα συλλογικής ευθύνης έξω από κομματικά συμφέροντα.
Ζητάμε την ψήφο σου :
– Για μια ΕΣΗΕΑ δυνατή, ζωντανή, μαχητική.
– ΕΣΗΕΑ όλων μας.
– Υπερασπιστική.
– Έξω από την μονοτονία και την μοναξιά του παρελθόντος.
Είναι ώρα να επιλέξουμε θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα ή θα αφήσουμε και πάλι τα πράγματα στην τύχη τους αγνοώντας τα δικαιώματά μας και αφήνοντας κάποιους “συναδέλφους μας” να…. “κερδίζουν” με δόλιους τρόπους την ελευθερία στην έκφραση και την αξιοπρέπεια του κλάδου;
Νίκος Κούτρικας
Υποψήφιος για το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ
με τους Ενωμένους δημοσιογράφους
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.