Loading…
Breaking News
recent

ΒΓΗΚΑΝ ΜΕ ΜΑΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΕ ΜΑΤ;

Το πρώτο crash test στη λειτουργία της νέας ΕΡΤ θα παιχθεί αύριο το πρωί έξω από το ραδιομέγαρο. Θα αποδειχθεί αν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ο αρμόδιος υπουργός Νίκος Παππάς εννούν αληθινά αυτά που διακηρύσσουν προφορικά εντός Κοινοβουλίου. Η επιλογή να τοποθετηθεί διευθύνων σύμβουλος ο Λάμπης Ταγματάρχης, που κατείχε αυτή τη θέση και επί κυβέρνηση Παπανδρέου, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Σε γενική συνέλευση των εργαζομένων αποφασίστηκε αύριο Δευτέρα να εισέλθουν στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ οι εργαζόμενοι αφού ο νόμος έχει δημοσιευθεί και αυτοί θεωρούνται κανονικά εργαζόμενοι της εταιρείας. Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ με δική της ανακοίνωση επιλέγει να τους αποτρέψει, ανοίγοντας έτσι ένα αχρείαστο μέτωπο για την κυβέρνηση. ( Οι δυο ανακοινώσεις ΠΟΣΠΕΡΤ και ΝΕΡΙΤ σε χωριστή ανάρτηση). Το μέγα ζήτημα είναι βέβαια τι ακριβώς πολιτική θα επιλεχθεί για την ΕΡΤ. Της κυβερνητικής, κρατικής τηλεόρασης που δεν θα ενοχλεί τα διάφορα συμφέροντα ή της δημόσιας ενοχλητικής; Για πολλούς ο Λάμπης Ταγματάρχης δεν εγγυάται το δεύτερο.
Αρκετοί είναι αυτοί που θυμήθηκαν και άρχισαν να γράφουν τι έλεγε και έγραφε ο Λάμπης Ταγματάρχης όταν μπήκε λουκέτο στην ΕΡΤ. Με περίσσια ευκολία ο πρώην “μάνατζερ” τότε κατέκρινε τους εργαζόμενους, επιρρίπτοντας όπως ακριβώς και ο Σίμος Κεδίκογλου και όλοι της Ν.Δ ευθύνες σε αυτούς! Οι επί 23 μήνες αγωνιστές της ΕΡΤ που κατάφεραν το ακατόρθωτο, να κρατήσουν ανοιχτή την ΕΡΤ και να τη επαναδημιουργήσουν όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι μια δημόσια ραδιοτηλεόραση, αδυνατούν να καταπιούν την κυβερνητική προσβολή. Ευθέως τίθενται ερωτήματα για αφανείς ή υπόγειες σχέσεις διαπλοκής. Είναι βέβαια νωρίς ακόμη να κρίνει κάποιος αλλά η ζημιά έχει ήδη γίνει. Γιατί αν για την ΕΡΤ που ήταν ένα εύκολο θέμα για τον ΣΥΡΙΖΑ η επιλογή είναι ο Λάμπης Ταγματάρχης, ποιες θα είναι επιλογές στα δύσκολα θέματα, όπως αυτό της σύγκρουσης με τα διαπλεκόμενα τηλεοπτικά συμφέροντα;
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.