Loading…
Breaking News
recent

Αλλάζει το τοπίο στα ΜΜΕ

Σύντομα το τοπίο στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δεν θα είναι το ίδιο με αυτό που ξέρουμε και... ζούμε ώς τώρα.
Στις εφημερίδες, τα τηλεοπτικά δίκτυα, τα ραδιόφωνα, τις ιστοσελίδες. Η κυβέρνηση φέρεται αποφασισμένη να βάλει τάξη, να μη συνεχιστεί το γνώριμο άναρχο σκηνικό των τελευταίων χρόνων.
Γι’ αυτό και βλέπουμε τους... βαρόνους της ενημέρωσης να μη νιώθουν το έδαφος και τόσο στέρεο κάτω από τα πόδια τους.
Οι άδειες μόνο για τα τηλεοπτικά δίκτυα πανελλαδικής εμβέλειας, που φαίνεται πως θα είναι λίγες τον αριθμό, πιθανότατα μόλις τρεις, δημιουργούν μία περίεργη κατάσταση.
Προμηνύονται συγχωνεύσεις, αποκλεισμοί, διεργασίες, αλλά και μείωση θέσεων εργασίας.
Γι’ αυτό και οι επιθέσεις. Ισως γιατί κάποιοι καλούνται να πληρώσουν έπειτα από πολλά..
χρόνια. Δεν είναι τυχαίο γεγονός ο αποκλεισμός του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά από τα συστημικά ΜΜΕ.
Ούτε και οι αποκαλύψεις στο «Βήμα», προ διμήνου, για τον ίδιο, που είναι αρμόδιος για τα ΜΜΕ, πως έχει πέσει στη δυσμένεια του πρωθυπουργού.
Παραδόξως ο Νίκος Παππάς συνταξιδεύει με τον Αλέξη Τσίπρα σε όλες τις... επικίνδυνες αποστολές στα διάφορα Eurogroup και παραμένει κορυφαίος συνεργάτης του πρωθυπουργού.
Είναι και η νέα ΕΡΤ προ των πυλών. Με τον Λάμπη Ταγματάρχη να φιλοδοξεί, όπως τουλάχιστον υποστηρίζει, να στήσει έναν ανταγωνιστικό δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα.
Κι άλλος παίκτης στο προσκήνιο, τον οποίο κάποιοι είχαν φροντίσει να αποκλείσουν τα τελευταία χρόνια.
Και υπάρχει κι ένας ακόμη απρόβλεπτος αντίπαλος που προέκυψε εσχάτως: το κανάλι της Βουλής το οποίο κοντεύει να γίνει... εμπορικό, αφού «χτυπάει» υψηλή τηλεθέαση.
Ενα αρνητικό στην υπόθεση των ΜΜΕ είναι η ελλιπής σύνθεση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, της αρμόδιας για τα ΜΜΕ Ανεξάρτητης Αρχής.
Μόνο τέσσερα μέλη διαθέτει αντί για επτά. Πώς θα λειτουργήσει έτσι; Και πώς θα λαμβάνει αποφάσεις; Η συμπλήρωσή του είναι απαραίτητη συνθήκη για την κυβέρνηση, αν θέλει να βαδίσει στο μονοπάτι της νομιμότητας.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.