Loading…
Breaking News
recent

«Βροχή καταγγελιών για τρομολαγνεία» από πολίτες στο ΕΣΡ

«Βροχή» καταγγελιών δέχεται το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τις τελευταίες μέρες, από πολίτες που καταγγέλλουν το κλίμα τρομολαγνείας που δημιουργούν ορισμένα Μέσα Ενημέρωσης.
Η πρόεδρος του ΕΣΡ Λίνα Αλεξίου δήλωσε ότι ήδη έχουν σχηματισθεί δύο φάκελοι για το θέμα: ο πρώτος αφορά την ταυτόχρονη μετάδοση δελτίου ειδήσεων από τους τηλεοπτικούς δέκτες και από το ραδιόφωνο συγκεκριμένου σταθμού, ενώ ο δεύτερος φάκελός αφορά παραποιημένο φωτορεπορτάζ του καναλιού MEGA που έδειχνε φωτογραφία ηλικιωμένης έξω από ΑΤΜ με τη φωτογραφία να έχει τραβηχτεί το 2012 στη νότια Αφρική.

Το ΕΣΡ επισημαίνει, επίσης, το άνισο μετάδοσης του χρόνου που αφορά στις συγκεντρώσεις υπέρ του «ΝΑΙ» και υπέρ του «ΟΧΙ», ενώ καταγγελίες υπήρξαν από πολίτες και για την προβολή του σποτ υπέρ του «ΝΑΙ» που έχει κατακλύσει τον τηλεοπτικό χρόνο των καναλιών.

Το ΕΣΡ δηλώνει ότι θα ασχοληθεί άμεσα με το τεράστιο αυτό θέμα και επισημαίνει ότι έγκαιρα είχε αποστείλει στα Μέσα ενημερωτικό δελτίο για την τήρηση της δεοντολογίας όσον αφορά ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα.

ΠΟΕΣΥ: Oι δημοσιογράφοι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων 
Ανακοίνωση σχετικά με την ανάγκη τήρησης των κανόνων δεοντολογίας από τους λειτουργούς της ενημέρωσης εξέδωσε η ΠΟΕΣΥ, καλώντας τους δημοσιογράφους να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, υπηρετώντας με υψηλό αίσθημα ευθύνης το δημόσιο αγαθό της Ενημέρωσης.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών, ενόψει του δημοψηφίσματος της Κυριακής, καλεί τους δημοσιογράφους να προβάλουν ισότιμα όλες της απόψεις και να αποφύγουν τη μονοδιάστατη παρουσίαση των γεγονότων.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.