Loading…
Breaking News
recent

ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΜΕΤΟΧΗΣ

"Το Παρόν", 6 Μαρτίου 1994
“Το Παρόν”, 6 Μαρτίου 1994
Με καθυστέρηση 22 ετών επιβεβαιώθηκε το πρωτοσέλιδο του «Π» με τίτλο «Mega σκάνδαλο», για την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο με φωτογραφική νομοθετική ρύθμιση, επί κυβέρνησης Ανδρέα Παπανδρέου. Οι μέτοχοι του καναλιού ήθελαν να μπει στη Σοφοκλέους με τιμή μετοχής 4.000 δρχ., αλλά τελικά ελήφθη απόφαση για τιμή εισαγωγής 1.900 δρχ. Η κατάσταση του Mega τους τελευταίους μήνες θέτει το ερώτημα αν έπρεπε η εταιρεία να διαβεί το κατώφλι του χρηματιστηρίου.
"Το Παρόν", 6 Μαρτιου 1994
“Το Παρόν”, 6 Μαρτιου 1994
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας μας έκανε τότε λόγο για «Mega σκάνδαλο υπό εκκόλαψη…», για «νομοθετική ρύθμιση-πρόκληση για την είσοδό του στο χρηματιστήριο» και για αλλαγή συμμαχιών και δημιουργία νέων καναλιών, με την πρόβλεψη πως θα αποχωρούσε ο Αριστείδης Αλαφούζος.
Στις 16/4/1994, με την τροπολογία στην παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 1746/88, το Mega μπήκε στο χρηματιστήριο. Την τροπολογία υπέγραψαν ο αείμνηστος υπουργός Εθνικής Οικονομίας Γ. Γεννηματάς, ο οποίος έδινε μάχη με τον καρκίνο και πιέστηκε πολύ για να συναινέσει, και οι υφυπουργοί Τύπου Ευάγγελος Βενιζέλος και Εμπορίου Αλέξανδρος Μπαλτάς. Σφοδρή αντίδραση υπήρξε από τον τότε πρόεδρο της Βουλής Απόστολο Κακλαμάνη, ο οποίος απαντώντας σε επικριτική ανακοίνωση του Mega είχε δηλώσει: «Στη συγκεκριμένη επιχείρηση ΜΜΕ, που η λογιστική τιμή της μετοχής ήταν 325 δραχμές και η ονομαστική τιμή 100 δραχμές, η εισαγωγή έγινε στις 1.900 δραχμές, δηλαδή στο 6πλάσιο της τιμής». Ο πρώην πρόεδρος του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών Μανώλης Ξανθάκης είχε υποστηρίξει στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής: «Στην περίπτωση του Τηλέτυπου συνεννοήθηκαν οι υπεύθυνοι με τις τράπεζες και αυτές θορυβήθηκαν διότι η εταιρεία ήθελε 4.000 δραχμές. Εμένα μου ήλθε ενημερωτικό δελτίο για 2.750 δραχμές, εγώ τους είπα ότι μέχρι 1.900 δραχμές πάω. Πάνω από 1.900 δραχμές πάω στο πανεπιστήμιο πίσω. Δέχθηκα τις 1.900 δραχμές. Ήξερα ότι είναι πολλά, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα».
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.