Loading…
Breaking News
recent

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Χωρίς καμία αναφορά στο σκάνδαλο των επιστροφών, που κατατρώει τα Μέσα Ενημέρωσης επί χρόνια, οι τρεις παράγοντες της αγοράς, ο ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), η ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος) και η ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας), συνασπίζονται και ζητούν από την κυβέρνηση την αλλαγή του προτεινόμενου θεσμικού πλαισίου της ψηφιακής πλατφόρμας αγοράς χρόνου και του φόρου 10% από ένα δικό τους σύστημα εποπτείας, που θα λειτουργεί ως θεσμοθετημένο διακλαδικό όργανο (Joint Industry Committee) και θα εποπτεύεται από την αρμόδια για τον έλεγχο των ΜΜΕ ανεξάρτητη αρχή. Το 2011 ήταν η ΕΙΤΗΣΕΕ που είχε καταγγείλει το (παρα)σύστημα που δημιουργήθηκε με το χρηματιστήριο των επιστροφών. Το 2014 διαφημιστές και διαφημιζόμενοι αιφνιδιαστήκαν από τον νόμο Σταμάτη που καταργούσε τα media shops.
Ο νόμος, έπειτα από πιέσεις διαφημιστών και διαφημιζομένων, δεν εφαρμόστηκε και τώρα η πρωτοβουλία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ συνενώνει τους τρεις παράγοντες, ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΕΙΤΗΣΕΕ, σε μια κοινή στάση. Λένε πως καταθέτουν μια συναινετική πρόταση «με τη θέσπιση ενός ολοκληρωμένου συστήματος monitoring, δηλαδή καταγραφής της διαφημιστικής δαπάνης και όχι διαχείρισής της, και μάλιστα χωρίς την επιβάρυνση μεσάζοντος». Κάτι σαν αυτό που έκανε μέχρι πρότινος η Media Services. Οι τρεις παράγοντες υποστηρίζουν ότι η πρότασή τους «εξασφαλίζει τη συναίνεση όλων των εταίρων της αγοράς», «ανταποκρίνεται στην ανάγκη του υπουργού Επικρατείας για ένα σύγχρονο σύστημα παρακολούθησης της διαφημιστικής δαπάνης», «είναι εύλογη, γιατί δεν απαιτεί κανενός είδους υπερφορολόγηση» και «είναι σύννομη από κάθε άποψη». Πουθενά δεν υπάρχει αναφορά στον θεσμό των επιστροφών, που ο νόμος ορίζει στο 9,9%, αλλά με διάφορες μεθόδους φτάνει στο 40%. Η κυβέρνηση, από την πλευρά της, δηλώνει πως η δική της πρόταση τις καταργεί. Σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση ανοίγει ένα νέο μέτωπο με τους σημερινούς ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών, με διαφημιστές και διαφημιζομένους, καθώς η πρότασή της θα εφαρμοστεί από τη νέα σεζόν στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.