Loading…
Breaking News
recent

ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Ο περιφερειακός Τύπος βγαίνει από το… Μνημόνιο και αρχίζει πάλι να επιχορηγείται για τη διακίνηση των φύλλων του στην περιφέρεια. Έπειτα από πέντε χρόνια επανέρχεται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας η ενίσχυση της διακίνησης των περιφερειακών εφημερίδων μέσω ταχυδρομείου με μειωμένο τιμολόγιο.
Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες της στήλης, ήδη έχουν εγκριθεί τα απαιτούμενα κονδύλια για το 2016, καθώς και για τα έτη 2017 και 2018, στο συνολικό ποσό των 7.687.352 ευρώ! Πρόκειται για το μεγάλο δώρο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στους εκδότες της περιφέρειας, με τους οποίους είχε συμφωνήσει ήδη από το 2015 ότι θα επαναφέρει το μειωμένο τιμολόγιο για τη διακίνηση των εφημερίδων τους. Ήδη από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης έχει εγκριθεί για το τρέχον έτος το ποσό του 1.742.352 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, για την ανάθεση στα ΕΛΤΑ της διακίνησης των περιφερειακών εφημερίδων που δικαιούνται την επιδότηση και είναι εγγεγραμμένες στο σχετικό μητρώο της Γραμματείας. Το ποσό που έχει προϋπολογιστεί και ενταχθεί σε συγκεκριμένους κωδικούς για τη διακίνηση των περιφερειακών εφημερίδων στο εσωτερικό της χώρας για τα έτη 2017 και 2018 ανέρχεται στα 5.945.000 ευρώ.
Η τελευταία υπουργική απόφαση που αφορούσε την ενίσχυση της διακίνησης των περιφερειακών εφημερίδων εκδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2011, επί κυβέρνησης Παπανδρέου, από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας Φ. Σαχινίδη και τον υπουργό Επικρατείας Η. Μόσιαλο. Μετά το 2011 η κρατική ενίσχυση στον Τύπο γενικά και στον περιφερειακό Τύπο ειδικότερα κόπηκε, με το επιχείρημα πως είναι απαίτηση της «τρόικας». Την περίοδο της κυβέρνησης της ΝΔ ικανοποιήθηκε και το αίτημα των επιχειρηματιών να μη δημοσιεύουν τους ισολογισμούς τους στον Τύπο, πάλι με πρόσχημα την «τρόικα», ενώ τα τελευταία χρόνια παραμένει ανοιχτό το θέμα της κατάργησης δημοσίευσης των κρατικών δημοσιεύσεων σε εφημερίδες της περιφέρειας.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.