Loading…
Breaking News
recent

ΠΙΕΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ 450.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ MEGA, ΑΛΛΙΩΣ…

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ από το Παρόν
Η Digea αποφασίζει και για το Mega! Τη Δευτέρα αναμένεται, όπως έχουμε ήδη αποκαλύψει στην ηλεκτρονική μας έκδοση, να συνεδριάσει το ΔΣ της Digea για να αποφασίσει τι θα κάνει με την περίπτωση του Mega, ενώ απαιτήσεις υπάρχουν ακόμη από τo ΑΡΤ TV και το E-TV. Ειδικά για το Mega παρατηρείται σπουδή, καθώς με εξώδικο που εστάλη στην Τηλέτυπος ζητείται η άμεση καταβολή ποσού 450 χιλ. ευρώ, δηλαδή της μισής οφειλής της εταιρείας προς την Digea. Η εταιρεία που ελέγχει τις ψηφιακές τηλεοπτικές συχνότητες της χώρας θεωρεί πως με τον τρόπο αυτό ασκείται πίεση προς τις τράπεζες, που έχουν τα ηνία του Mega, όμως τα εναπομείναντα στελέχη του σταθμού βλέπουν σχέδιο των ανταγωνιστών του καναλιού να πάρουν το μερίδιό του στη διαφημιστική αγορά, που το 2016 έφτασε (μόνο με επαναλήψεις προγράμματος) στα 35 εκατ. ευρώ, αφήνοντας πίσω τις νέες παραγωγές των τηλεοπτικών σταθμών.
Μετά την καταβολή των δύο μισθών από Φώτη Μπόμπολα και Όμιλο Βαρδινογιάννη προς τους εργαζόμενους με την καταβολή ποσού 2 εκατ. ευρώ έναντι αύξησης κεφαλαίου, η Digea ζητάει με τη σειρά της να πληρωθεί ή να γίνει μια ρύθμιση με την οποία να εξυπηρετείται. Μπροστά άλλωστε είναι οι διαπραγματεύσεις με την Alpha Bank για την αποδέσμευση ποσού 2,5 εκατ. ευρώ από τους λογαριασμούς της Τηλέτυπος. Η Digea θέτει όμως για δεύτερη φορά ζήτημα μείωσης της ισχύος του σήματος του Mega και το ερώτημα είναι τι θα συμβεί αν το κανάλι δεν πληρώσει. Θα ρίξει, άραγε, «μαύρο»; Στους οφειλέτες είναι επίσης το ΑΡΤ TV, με 1,2 εκατ. ευρώ, και το E-TV, που δεν έχει καταθέσει εγγυητική επιστολή. Στους καλοπληρωτές είναι η ΕΡΤ…
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Λίγο μετά τη ΔΕΘ αναμένεται να κυκλοφορήσει ξανά το «Έθνος» από την 24Media του Δημήτρη Μάρη. Διευθυντής θα είναι ο Μάνος Χωριανόπουλος, ενώ διευκρινίζεται πως δεν υπάρχει καμιά εμπλοκή του Φώτη Μπόμπολα. Ήδη, οι κωδικοί για τη χρήση των sites των εφημερίδων, τα εμπορικά σήματα των οποίων ανήκουν στον Ιβάν Σαββίδη («Έθνος», «Έθνος Κυριακής», «Ημερησία»), παραδόθηκαν στην 24Media, προκαλώντας την ενόχληση του πρώην αφεντικού του Πήγασου.
Από το Blogger.