Loading…
Breaking News
recent

ΟΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ “ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ”

Το 1999 ο ΔΟΛ ήταν μια πανίσχυρη και πλούσια εταιρεία. Ο οργανισμός συγκέντρωσε 234 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό κοινό. Ήταν η δεύτερη, μετά το Mega (1994), επιχείρηση ΜΜΕ που μπήκε στο Xρηματιστήριο. Εισήχθη επί κυβερνήσεως Σημίτη, τον Οκτώβριο του 1999, συγκεντρώνοντας 50 εκατ. ευρώ, ενώ έναν χρόνο μετά έκανε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 184 εκατ. ευρώ. Ο ΔΟΛ έκανε εντυπωσιακές κινήσεις για την εποχή εξασφαλίζοντας τα δικαιώματα του National Geographic, ενώ άνοιξε τον δρόμο του Internet με το www.in.gr, υποσχόμενος την είσοδο της θυγατρικής του, ΔΟΛ Digital, στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, καθώς τότε ήταν η εποχή της «Νέας Οικονομίας». Συγκέντρωσε επιχειρήσεις εξαγοράζοντας, π.χ., τις Ειδικές Εκδόσεις και αποκτώντας τα περιοδικά «ΚΛΙΚ», «ΜΕΝ», επεκτάθηκε στον κινηματογράφο μέσω της Odeon, στα βιβλία με τα Ελληνικά Γράμματα, ενώ παράλληλα επένδυσε στις εκτυπώσεις και στο δίκτυο διανομής των πωλήσεων ενισχύοντας τα έντυπα του ΔΟΛ.
Σχεδόν καμιά από τις επενδύσεις δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, αφού όλα τα νούμερα ήταν βασισμένα στην εποχή του χρηματιστηριακού πάρτι. Βέβαια, ορισμένες επιλογές, όπως η έκδοση του ημερήσιου πρωινού «Βήματος», δεν ευοδώθηκαν, καθώς η «Καθημερινή» ήταν ακλόνητη. Εκείνες τις μέρες του 1999, πάντως, όλοι ήθελαν να αγοράσουν μετοχές στον ΔΟΛ, μέχρι που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση… Η ομάδα των μάνατζερ που σχεδίασε το επενδυτικό σχέδιο του ΔΟΛ απομακρύνθηκε από τις επιτελικές θέσεις και ο Στ. Ψυχάρης επέστρεψε σε θέση ευθύνης στη διοίκηση. Το 2005 απέκτησε, με τη συνδρομή της Alpha Bank, το 25% του ΔΟΛ. Ο Χρ. Λαμπράκης έφυγε από τη ζωή στις 21 Δεκεμβρίου 2009 και ο Στ. Ψυχάρης ανέλαβε την πλήρη ευθύνη λειτουργίας του ΔΟΛ. Η συμμαχία με τον Β. Ρέστη, που μπήκε στον οργανισμό, δεν κράτησε πολύ, ενώ δεν απέδωσαν στο παρελθόν οι προθέσεις συνεργασίας με τον γερμανικό όμιλο WAZ ZB (2003) και με την ισπανική El Pais. Οι τελευταίες συζητήσεις με τον Γ. Αλαφούζο δεν πρόλαβαν να φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα για τον Στ. Ψυχάρη.
typologies
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δύο νέα προγράμματα κρατικών ενισχύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ απευθύνονται και στις εταιρείες ΜΜΕ της περιφέρειας. Το πρώτο με τίτλο «Ψηφιακό Βήμα» χρηματοδοτεί κατά 50% τις επενδύσεις των εταιρειών ΜΜΕ σε λογισμικό και ψηφιακό εξοπλισμό, ενώ το δεύτερο με τίτλο «Ψηφιακό Άλμα» αφορά κυρίως επιδότηση για το διαδίκτυο. Η επιδότηση των εταιρειών ανέρχεται σε 55.000 – 400.000 ευρώ, ανάλογα με την περιφέρεια της χώρας αλλά και το ύψος του σχεδίου επένδυσης που θα υποβληθεί.
Από το Blogger.