Loading…
Breaking News
recent

45.162 φύλλα λιγότερα από το 2016!

Η πορεία προς τα κάτω της κυκλοφορίας των κυριακάτικων εφημερίδων συνεχίζεται και το 2017. Ο μέσος όρος το 2016 ήταν 426.941 φύλλα ανά Κυριακή, ο δε μέσος όρος του Δεκεμβρίου 381.779, που σημαίνει ότι ήδη χάθηκαν 45.162 φύλλα. Σε σύγκριση δε με τις πωλήσεις της Κυριακής 8/1, που ήταν 349.005, οι απώλειες ανέρχονται σε 77.936 φύλλα (426.941 – 349.005). Η συνολική κυκλοφορία της Κυριακής 8/1 (μαζί με της «Καθημερινής») ήταν 349.005 φύλλα έναντι 358.983 στις 31/12, μείον δηλαδή 9.978 φύλλα. Η «Καθημερινή» πούλησε 61.265 φύλλα από 54.733 που είχε στις 31/12, συν δηλαδή 6.532 φύλλα. Ο μέσος όρος ανά εφημερίδα τον περασμένο Δεκέμβριο και ο μέσος όρος του 2016 ήταν: «Πρώτο Θέμα» 76.432, 84.409, «Καθημερινή» 63.595, 71.318, «Έθνος» 53.312, 59.685, «Real News» 48.826, 53.222, «Βήμα» 53.288, 64.396, «Documento» 23.188, 27.716, «Δημοκρατία» 15.384, 16.162, «Τύπος» 15.426, 14.560, «Ριζοσπάστης» 8.230, 10.611, «Kontra News» 5.906, 6.410, «Ελεύθερη Ώρα» 4.386, 4.334, «Αυγή» 3.306, 3.481, «Freddo» 4.425, 5.371, «Χωνί» 2.826, 1.784, «ΠΑΡΟΝ» 2.008, 2.223, «Άρθρο» 1.173, 1.190 και «Λόγος» 68, 69.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.