Loading…
Breaking News
recent

«Μάστιγα» τα κρούσματα απάτης με υπερχρεώσεις των κινητών

Σε μάστιγα έχει εξελιχθεί η εξαπάτηση καταναλωτών, οι οποίοι βλέπουν τους λογαριασμούς των κινητών τηλεφώνων τους να έρχονται φουσκωμένοι λόγω μηνυμάτων και κλήσεων που λειτουργούν ως παγίδα για υπερχρεώσεις. Οι ενώσεις καταναλωτών, όπως η ΕΚΠΟΙΖΩ και το ΙΝΚΑ, δέχονται συνεχώς καταγγελίες -ειδικά το τελευταίο διάστημα- χρηστών κινητής τηλεφωνίας που την... πάτησαν από sms ή και κλήσεις από τετραψήφιους ή πενταψήφιους αριθμούς ή από εταιρίες «φαντάσματα» που φαίνεται ότι έχουν έδρα γειτονικές χώρες. «Οι συγκεκριμένες εταιρίες δηλώνουν συνήθως ως έδρα τη Βουλγαρία και την Κύπρο, και καλούν μαζικά ή στέλνουν γραπτά μηνύματα σε ανυποψίαστους καταναλωτές. Οποιος κάνει το... λάθος να διαβάσει το sms, να ακολουθήσει κάποιον σύνδεσμο ή να απαντήσει σε κλήσεις που οδηγούν σε ηχογραφημένα μηνύματα, “τιμωρείται” με υπέρογκες χρεώσεις.
Εχουμε καταγγελίες ακόμα και για χρεώσεις ύψους 1.000 ευρώ μέσα σε λίγες ημέρες» αναφέρει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης. Οι επιτήδειοι δρουν ανάλογα με το... είδος της κομπίνας και το ποσό που επιδιώκουν να αποσπάσουν. «Υπάρχουν τετραψήφιοι ή πενταψήφιοι αριθμοί που σε χρεώνουν ακόμη και αν δεν ανοίξεις το μήνυμα. Σε άλλες περιπτώσεις ο αποστολέας προσπαθεί να δελεάσει τον ανυποψίαστο με δήθεν προσφορές ή διαγωνισμούς για σπίτια και ταξίδια, ώστε ο καταναλωτής όχι μόνο να διαβάσει το μήνυμα, αλλά να δώσει σε επόμενο στάδιο και τα στοιχεία του. Κατά μέσο όρο, η χρέωση για κάθε μήνυμα ή κλήση φτάνει τα 2 ευρώ» εξηγεί η νομική σύμβουλος της ΕΚΠΟΙΖΩ Μύρια Βάτζιου.
 Το φαινόμενο της εξαπάτησης, κυρίως ηλικιωμένων, βρίσκεται σε έξαρση, καθώς οι εταιρίες «φαντάσματα» έχουν βρει τρόπους να κρύβουν τα ίχνη τους. «Σε μηνιαία βάση δεχόμαστε περισσότερες από 50 καταγγελίες. Ωστόσο, τα κρούσματα είναι πολλαπλάσια. Δεν απευθύνονται όλοι στην ΕΚΠΟΙΖΩ ούτε αντιλαμβάνονται πάντα τι συμβαίνει, ειδικά όταν η χρέωση είναι μικρή. Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν την επιβολή φραγής στους συγκεκριμένους αριθμούς και να διεκδικούν την επιστροφή των χρημάτων τους από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας» επισημαίνει η κυρία Βάτζιου.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Με σκληρή γλώσσα απάντησε ο Φώτης Μπόμπολας στη Νέα Δημοκρατία μέσω ανακοίνωσης του «Πήγασου». Ο εκδοτικός όμιλος αναφερόμενος στην ανακοίνωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με τις επενδυτικές κινήσεις του Ιβάν Σαββίδη, τονίζει ότι το σχέδιο εισόδου επενδυτή στην «Πήγασος ΑΕ» γίνεται με απόλυτα διαφανείς διαδικασίες και με διάθεση κεφαλαίων, ενώ οι διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες πραγματοποιούνται με απόλυτα νόμιμες διαδικασίες. Στην ανακοίνωσή του ο όμιλος «Πήγασος ΑΕ» αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής: «Προκαλεί έντονο προβληματισμό η πολιτική παρέμβαση της Νέας Δημοκρατίας την ώρα που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σχέδιο διάσωσης του εκδοτικού ομίλου «Πήγασος ΑΕ». Μία διαδικασία που.. εξελίσσεται, όπως είναι σε όλους γνωστό, με όρους νομιμότητας και διαφάνειας και σε απόλυτη συνεννόηση με τις τράπεζες. Είναι επίσης γνωστό ότι μέσα στην τελευταία πενταετία στην προσπάθεια του Ομίλου να διατηρηθεί ζωντανός, η διοίκηση της επιχείρησης διέθεσε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Παρά τις επίμονες και συστηματικές προσπάθειές της, η "Πήγασος ΑΕ" δεν κατόρθωσε να διακανονίσει τα δάνειά της. Την ίδια εποχή άλλες εκδοτικές επιχειρήσεις μπόρεσαν να ρυθμίσουν τα δάνειά τους, νοθεύοντας τις αρχές του ανταγωνισμού. Το εξελισσόμενο σχέδιο εισόδου επενδυτή στην "Πήγασος ΑΕ" γίνεται με διάθεση κεφαλαίων, ενώ οι διαπραγματεύσεις με τις Τράπεζες πραγματοποιούνται με απόλυτα νόμιμες διαδικασίες. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τη διάσωση μιας ιστορικής επιχείρησης του Τύπου που στόχο έχει να διατηρηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας σε έναν κλάδο που μαστίζεται από την ανεργία».
Από το Blogger.