Loading…
Breaking News
recent

«Μάστιγα» τα κρούσματα απάτης με υπερχρεώσεις των κινητών

Σε μάστιγα έχει εξελιχθεί η εξαπάτηση καταναλωτών, οι οποίοι βλέπουν τους λογαριασμούς των κινητών τηλεφώνων τους να έρχονται φουσκωμένοι λόγω μηνυμάτων και κλήσεων που λειτουργούν ως παγίδα για υπερχρεώσεις. Οι ενώσεις καταναλωτών, όπως η ΕΚΠΟΙΖΩ και το ΙΝΚΑ, δέχονται συνεχώς καταγγελίες -ειδικά το τελευταίο διάστημα- χρηστών κινητής τηλεφωνίας που την... πάτησαν από sms ή και κλήσεις από τετραψήφιους ή πενταψήφιους αριθμούς ή από εταιρίες «φαντάσματα» που φαίνεται ότι έχουν έδρα γειτονικές χώρες. «Οι συγκεκριμένες εταιρίες δηλώνουν συνήθως ως έδρα τη Βουλγαρία και την Κύπρο, και καλούν μαζικά ή στέλνουν γραπτά μηνύματα σε ανυποψίαστους καταναλωτές. Οποιος κάνει το... λάθος να διαβάσει το sms, να ακολουθήσει κάποιον σύνδεσμο ή να απαντήσει σε κλήσεις που οδηγούν σε ηχογραφημένα μηνύματα, “τιμωρείται” με υπέρογκες χρεώσεις.
Εχουμε καταγγελίες ακόμα και για χρεώσεις ύψους 1.000 ευρώ μέσα σε λίγες ημέρες» αναφέρει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης. Οι επιτήδειοι δρουν ανάλογα με το... είδος της κομπίνας και το ποσό που επιδιώκουν να αποσπάσουν. «Υπάρχουν τετραψήφιοι ή πενταψήφιοι αριθμοί που σε χρεώνουν ακόμη και αν δεν ανοίξεις το μήνυμα. Σε άλλες περιπτώσεις ο αποστολέας προσπαθεί να δελεάσει τον ανυποψίαστο με δήθεν προσφορές ή διαγωνισμούς για σπίτια και ταξίδια, ώστε ο καταναλωτής όχι μόνο να διαβάσει το μήνυμα, αλλά να δώσει σε επόμενο στάδιο και τα στοιχεία του. Κατά μέσο όρο, η χρέωση για κάθε μήνυμα ή κλήση φτάνει τα 2 ευρώ» εξηγεί η νομική σύμβουλος της ΕΚΠΟΙΖΩ Μύρια Βάτζιου.
 Το φαινόμενο της εξαπάτησης, κυρίως ηλικιωμένων, βρίσκεται σε έξαρση, καθώς οι εταιρίες «φαντάσματα» έχουν βρει τρόπους να κρύβουν τα ίχνη τους. «Σε μηνιαία βάση δεχόμαστε περισσότερες από 50 καταγγελίες. Ωστόσο, τα κρούσματα είναι πολλαπλάσια. Δεν απευθύνονται όλοι στην ΕΚΠΟΙΖΩ ούτε αντιλαμβάνονται πάντα τι συμβαίνει, ειδικά όταν η χρέωση είναι μικρή. Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν την επιβολή φραγής στους συγκεκριμένους αριθμούς και να διεκδικούν την επιστροφή των χρημάτων τους από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας» επισημαίνει η κυρία Βάτζιου.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
«Από την Κυριακή 3 Δεκέμβρη αφήνουμε το χαρτί και ξαναγυρνάμε εκεί όπου γεννήθηκε ο "Γαύρος", στο διαδίκτυο. Αναστέλλουμε την έντυπη έκδοση και ρίχνουμε όλες μας τις δυναμεις στο σάιτ gavros. Ολοι οι εργαζόμενοι της έντυπης μορφής του Γαύρου, δημοσιογράφοι και τεχνικοί παραμένουν στη θέση τους και συνεχίζουν απερίσπαστοι τη δουλειά τους. Ο "Γαύρος" θα συνεχίζει να υπάρχει ως ένθετο στην εφημερίδα "Πρωταθλητής"». Τα παραπάνω αναφέρονται, μεταξύ άλλων σε πρωτοσέλιδο σημείωμα της εφημερίδας "Γαύρος" η οποία αναστέλλει την κυκλοφορία της στα περίπτερα, προφανώς λόγω χαμηλών πωλήσεων (η πανελλαδκή κυκλοφορία του ήταν πάνω-κάτω 1.000 φύλλα). Σχετικά με την ένθεσή του στον "Πρωταθλητή", πρεπει να επισημανθεί και το γεγονός ότι η.. εφημερίδα του Πουλόπουλου στα τέλη Οκτωβρίου έγινε «Κόκκινος Πρωταθλητής» και άρχισε να μετράει αριθμό τευχών από το... μηδέν (γιατί άραγε;..).
Από το Blogger.