Loading…
Breaking News
recent

ΑΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ

@Εβδομάδα πτώσης τηλεθέασης ήταν η περασμένη σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen. Με εξαίρεση την ΕΡΤ 1 και τον Alpha όλα τα υπόλοιπα τηλεοπτικά κανάλια καταγράφουν μικρή πτώση της θεαματικότητας τους. Ακόμη και ο ΣΚΑΙ που παραμένει στην κορυφή της εβδομαδιαίας τηλεθέασης. Το Mega συνεχίζει να δείχνει αξιοθαύμαστη αντοχή παρά το γεγονός ότι δεν έχει πλέον πρόγραμμα. 1/5-7/5/2017 24/4-30/4/2017 ΣΚΑΙ 20,7 21 ΑΝΤ1 14,5 15,3 Alpha 13,7 13,4 STΑR 9,1 9,4 E TV 7 6,6 MEGA 7,4 7,2 ΕΡΤ1 5,1 4,3 ΕΡΤ 2 2,3 3,1 Μακεδονία TV 0,9 0,9 Πηγή: Nielsen, ποσοστά επί % 
@Για δεύτερη Κυριακή η «Καθημερινή» (30.4) έχει… εγκατασταθεί στην πρώτη θέση της κυκλοφορίας των κυριακάτικων εφημερίδων, πουλώντας 53.820 φύλλα –στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι συνδρομές, τον αριθμό των οποίων δεν ανακοινώνει η διεύθυνση της εφημερίδας (3.677 παραπάνω από την προηγούμενη εβδομάδα)–, με το «Πρώτο Θέμα» στη δεύτερη θέση, με 50.143 φύλλα. Συνολικά οι κυριακάτικες (στις οποίες προστέθηκε η «Κυριακάτικη» του Νίκου Μανεσιώτη – καλή πορεία ευχόμαστε) πούλησαν 324.630 φύλλα έναντι 307.743 που είχαν μια Κυριακή πριν, ήτοι 16.887 φύλλα παραπάνω. Σε σχέση, όμως, με τον μέσο όρο του Μαρτίου, που ήταν 363.178 φύλλα, πούλησαν 38.654 λιγότερα.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.