Loading…
Breaking News
recent

ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε «κλοιό» από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας η διαφήμιση των ΔΕΚΟ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εξετάζει το ενδεχόμενο να εφαρμόσει και για τις ΔΕΚΟ την υποχρέωση που έχουν οι Τράπεζες να ανακοινώνουν ανά τρίμηνο τα στοιχεία των διαφημίσεων και των χορηγιών τους στα Μέσα Ενημέρωσης. Παράλληλα με την υποχρέωση που ισχύει για όλο τον δημόσιο τομέα να κατανέμεται η κρατική διαφήμιση κατά 70% σε ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας και κατά 30% σε περιφερειακά, με πρόβλεψη για την επιβολή κυρώσεων αν δεν τηρείται η ποσόστωση. Επιπλέον, απελευθερώνεται το καθεστώς που είχε επιβληθεί με τον νόμο Βενιζέλου (1993) για την προώθηση του 50% της κρατικής διαφήμισης στην τηλεόραση, του 40% στον Τύπο και του 10% στο ραδιόφωνο, με το Δημόσιο να μπορεί να επιλέγει το ίδιο τα Μέσα στα οποία θα διαφημιστεί. Οι απώλειες που θα έχει ο Τύπος από την επιλογή αυτή, κατά τα στελέχη του υπουργείου, θα αντισταθμιστούν από τα sites που διαθέτουν οι εφημερίδες. Aπό το πΑΡΟΝ
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ημιτελής πέρασε η διάταξη για την επιβολή τέλους 2% επί των πωλήσεων των ηλεκτρονικών υπολογιστών, tablets και έξυπνων κινητών τηλεφώνων, υπέρ των δημιουργών, στον νόμο για τα πνευματικά δικαιώματα. Στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται οι δημοσιογράφοι που εργάζονται στις εφημερίδες και τα sites και το προϊόν της εργασίας τους αναπαράγεται από τις συγκεκριμένες συσκευές, χωρίς την καταβολή εύλογης αμοιβής. Τα χρήματα, αφού γίνει ο διαχωρισμός, θα καταβάλλονται μάλλον στον ΟΣΔΕΛ, τον οποίο έχουν εμπιστευτεί οι εκδότες για την εκπροσώπησή τους, όπως και κάποιοι δημοσιογράφοι. Από την πλευρά του, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Πληροφορικής μιλάει για «χαράτσι».
Από το Blogger.