Loading…
Breaking News
recent

ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε «κλοιό» από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας η διαφήμιση των ΔΕΚΟ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εξετάζει το ενδεχόμενο να εφαρμόσει και για τις ΔΕΚΟ την υποχρέωση που έχουν οι Τράπεζες να ανακοινώνουν ανά τρίμηνο τα στοιχεία των διαφημίσεων και των χορηγιών τους στα Μέσα Ενημέρωσης. Παράλληλα με την υποχρέωση που ισχύει για όλο τον δημόσιο τομέα να κατανέμεται η κρατική διαφήμιση κατά 70% σε ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας και κατά 30% σε περιφερειακά, με πρόβλεψη για την επιβολή κυρώσεων αν δεν τηρείται η ποσόστωση. Επιπλέον, απελευθερώνεται το καθεστώς που είχε επιβληθεί με τον νόμο Βενιζέλου (1993) για την προώθηση του 50% της κρατικής διαφήμισης στην τηλεόραση, του 40% στον Τύπο και του 10% στο ραδιόφωνο, με το Δημόσιο να μπορεί να επιλέγει το ίδιο τα Μέσα στα οποία θα διαφημιστεί. Οι απώλειες που θα έχει ο Τύπος από την επιλογή αυτή, κατά τα στελέχη του υπουργείου, θα αντισταθμιστούν από τα sites που διαθέτουν οι εφημερίδες. Aπό το πΑΡΟΝ
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
«Από την Κυριακή 3 Δεκέμβρη αφήνουμε το χαρτί και ξαναγυρνάμε εκεί όπου γεννήθηκε ο "Γαύρος", στο διαδίκτυο. Αναστέλλουμε την έντυπη έκδοση και ρίχνουμε όλες μας τις δυναμεις στο σάιτ gavros. Ολοι οι εργαζόμενοι της έντυπης μορφής του Γαύρου, δημοσιογράφοι και τεχνικοί παραμένουν στη θέση τους και συνεχίζουν απερίσπαστοι τη δουλειά τους. Ο "Γαύρος" θα συνεχίζει να υπάρχει ως ένθετο στην εφημερίδα "Πρωταθλητής"». Τα παραπάνω αναφέρονται, μεταξύ άλλων σε πρωτοσέλιδο σημείωμα της εφημερίδας "Γαύρος" η οποία αναστέλλει την κυκλοφορία της στα περίπτερα, προφανώς λόγω χαμηλών πωλήσεων (η πανελλαδκή κυκλοφορία του ήταν πάνω-κάτω 1.000 φύλλα). Σχετικά με την ένθεσή του στον "Πρωταθλητή", πρεπει να επισημανθεί και το γεγονός ότι η.. εφημερίδα του Πουλόπουλου στα τέλη Οκτωβρίου έγινε «Κόκκινος Πρωταθλητής» και άρχισε να μετράει αριθμό τευχών από το... μηδέν (γιατί άραγε;..).
Από το Blogger.