ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ SUPERLEAGUE...

Την Τετάρτη, στις 16:00 συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League στα γραφεία του συνεταιρισμού με αποκλειστικό θέμα “Τη θέση της Super League επί των προτάσεων της FORTHNET”. Η εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης έχει προτείνει τη μείωση του αντιτίμου της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων. 
Ως σήμερα οι ομάδες, λαμβάνουν 40 εκατ. ευρώ και η πρόταση είναι να μειωθεί στα 30 εκατ. ευρώ για ένα προϊόν που έχει υποτιμηθεί από τις ίδιε της ΠΑΕ. Εκτιμάται πως δύσκολα θα βρεθεί άλλος παίκτης στην τηλεοπτική αγορά να δώσει περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ το χρόνο, για ένα προϊόν, που οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες του, δεν το προστατεύουν. Το πρόβλημα της SuperLeague δεν είναι η Nova, αλλά μάλλον ο εαυτός της. O συνεταρισμός των ομάδων δεν έχει εξασφαλίσει εδώ και 2 χρόνια κεντρικό χορηγό Σύμφωνα μάλιστα με την έρευνα των Deloitte – PwC έχει υπάρξει μείωση εσόδων κατά 84% την εξαετία 2010-2016. Συνεχίζεται η μαζική έξοδος των φιλάθλων από τα γήπεδα . Σύμφωνα με την έρευνα των Deloitte/PwC έχει υπάρξει μείωση εισιτηρίων κατά 48% την περίοδο 2009-2016. Ταυτόχρονα υπάρχει και πτώση του ενδιαφέροντος των τηλεθεατών καθώς κατά τη διάρκεια της περιόδου 2006 –2016 το Πρωτάθλημα κρινόταν όλο και νωρίτερα. 
Η ανταγωνιστική θέση της Super League μειώνεται καθώς πλέον καταλαμβάνει τη 14η θέση της κατάταξης της UEFA την αγωνιστική περίοδο 2015-16. Επιπλέον, τα μέλη της δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν ένα ελάχιστό πρόγραμμα αλλαγών. Η Nova από τη μεριά της, με δεδομένη και την κατάσταση στην ελληνική οικονομία πρότεινε αλλαγές που θα μπορούσαν να “ξυπνήσουν” το ποδοσφαιρικό προϊόν της SL. Εδώ και 1,5 χρόνο η Nova είχε χτυπήσει «καμπανάκι» ζητώντας να πραγματοποιηθούν δραστικές αλλαγές στην SL .Ζήτησε να σταματήσουν εμπρηστικές δηλώσεις, τον αυστηρό οικονομικός έλεγχος των ΠΑΕ, και μείωση του αριθμού των ομάδων σε 14 αρχικά και 12 στην συνέχεια και ανάδειξη πρωταθλητή από τα play offs προκειμένου να σταματήσει η υποβάθμιση της διοργάνωσης και η εμπορικότητα του πρωταθλήματος να ανταποκρίνεται στα χρήματα που επενδύει. Η SL κινήθηκε προς την αντίθετη κατεύθυνση . Την σεζόν 2016-17 συνεχίστηκαν οι ενέργειες που υποβαθμίζουν την εμπορική αξία του πρωταθλήματος (αντεγκλήσεις παραγόντων, έκτροπα στον Βόλο, διακοπή αγώνα στα Play Offs) και διώχνουν τους φιλάθλους από τα γήπεδα και τις τηλεοράσεις τους 
Οι πρόεδροι των ΠΑΕ που συγκροτούν την Super League, το Καλοκαίρι του 2016 αφού αρνήθηκαν την άμεση υιοθέτηση των προτάσεων της Nova, ανέθεσαν στην PWC και την Deloitte να τους υποβάλει μια μελέτη για την εμπορικότητα του πρωταθλήματος Η έκθεση παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2016 και ανέδειξε την εμπορική απαξίωση του ελληνικού πρωταθλήματος Και πάλι η Super League δεν πήρε καμία πρωτοβουλία παρά μόνο 6 μήνες αργότερα κατέληξε σε μία πλειοψηφική απόφαση αλλαγής του αριθμού των ομάδων του πρωταθλήματος σε 14 από τη σεζόν 2018-19, που είναι πολύ αμφίβολο αν θα υλοποιηθεί. ΠΑΡΟΝ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…