
Ωστόσο η αύξηση τηλεθέασης και η μείωση τιμών διαφήμισης στην τηλεόραση οδηγούν σε νέες κατηγορίες διαφημιζόμενων. Υπάρχουν αυτοί που έχουν διακόψει κάθε είδους διαφημιστική επικοινωνία αλλά κι αυτές που διαφοροποιούν την επικοινωνιακή τους παρουσία, εντοπίζοντας ευκαιρίες ανάπτυξης από αυτήν την κρίση. Γεγονός είναι πως οι αλλαγές στη διαφημιστική αγορά θα φανούν το επόμενο διάστημα, για το ποιες μεγάλες εταιρείες θα επενδύσουν σε διαφοροποιημένα, προσαρμοσμένα στην επιδημία και την καραντίνα, επικοινωνιακά προγράμματα. Μεγάλες απώλειες είχαν οι 10 κυριακάτικες εφημερίδες που δεν κρύβουν την κυκλοφορία τους. Οι πωλήσεις την Κυριακή 15/3 ήταν 163.526 φύλλα έναντι 173.875 που είχαν στις 8/3, ήτοι 10.349 φύλλα μείον. Η «Καθημερινή» παραμένει πρώτη, με 5.389 φύλλα λιγότερα.