Τηλε-διασωληνωμένοι με τον τρόμο…

Τηλε-διασωληνωμένοι με τον τρόμο…
Ματίνα Παπαχριστούδη 
Περισσότεροι από 4,5 εκατ. άνθρωποι παρακολουθούν καθημερινά το δίωρο 7 με 9 το βράδυ τα δελτία ειδήσεων σε επτά τηλεοπτικούς σταθμούς. Αυτός είναι ο αριθμός που δίνει η εταιρεία μέτρησης Nielsen για την περασμένη εβδομάδα, πριν καν εφαρμοστεί η απαγόρευση της κυκλοφορίας. Το μήνυμα τρόμου της πανδημίας πολλαπλασιάζεται, μεγενθύνεται, σαρώνει το μυαλό των ανθρώπων που βρίσκονται σε κατευθυνόμενο πανικό. Καθημερινά εκπέμπονται δεκάδες ώρες πλάνων τρόμου και θανάτου από όλο τον κόσμο, σε δελτία που λες και μετατράπηκαν σε απέραντα πλατό ριάλιτι παιχνιδιών, χωρίς καμία διέξοδο λογικής.
Προβάλλονται εικόνες φρίκης με νεκρούς στους δρόμους, οι εγκαταλελειμμένοι τρόφιμοι σε γηροκομεία, κομβόι από νεκροφόρες, όλες οι δυνατές εικόνες για να παγώσουν κάθε λογική αντίδραση. Κάθε σκέψη ότι η καθολική απαγόρευση και η γενική καραντίνα δεν σώζουν από τον κορωνοϊό, σώζουν μόνο την κυβέρνηση που δεν λαμβάνει μέτρα ενίσχυσης της δημόσιας δωρεάν καθολικής υγείας.
Η δημοσιογραφία στη συντριπτική πλειονότητα των τηλεοπτικών δελτίων και ενημερωτικών εκπομπών είναι απούσα. Παρουσιαστές ταγμένοι στην προώθηση της κυβερνητικής πολιτικής δεν κάνουν τις απλές λογικές ερωτήσεις, επιλέγουν ως πρώτο θέμα τα αστυνομικά μέτρα ελέγχου της κυκλοφορίας, καταγράφουν καθημερινά πόσες κλήσεις κόπηκαν, ποιοι δεν είχαν χαρτιά, ποιοι παράκουσαν, πόσοι αστυνομικοί είναι στον δρόμο… Δεν κάνουν πρώτο θέμα ποια μέτρα παίρνει η κυβέρνηση για την αύξηση των ΜΕΘ, πόσους περισσότερους γιατρούς θα προσλάβει, πότε και πόσα προστατευτικά μέτρα θα λάβει για τα νοσοκομεία. Δεν κάνουν πρώτο θέμα την κραυγή απόγνωσης των γιατρών που σηκώνουν το βάρος της πανδημίας. Δεν κάνει πρώτο θέμα τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας…

Επιβραβεύουν και χειροκροτούν μια κυβέρνηση που αντί να επιτάξει τα ιδιωτικά νοσοκομεία, τα χρυσοπληρώνει από το κρατικό χρήμα. Κόβουν στον αέρα όσους έχουν αντίθετη άποψη, υπερασπίζονται την κυβερνητική πολιτική σχεδόν «μαλώνοντας» τους προσκεκλημένους γιατρούς, μόνο και μόνο γιατί προσπαθούν να μιλήσουν για τα αναγκαία μέτρα. Έτσι, κυβέρνηση και μίντια επιδίδονται σε έναν επικοινωνιακό χορό που μυρίζει, πλέον, θάνατο.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.