Φίμωσαν στην ΕΡΤ τους νοσοκομειακούς γιατρούς

Η φωτο είναι από την ertopen, εκεί δεν πρόλαβε το μακρύ λογοκριτικό χέρι της διοίκησης.
Λογοκρισία και πάλι στο ραδιομέγαρο. Αυτή τη φορά συνολικά για την Ομοσπονδία νοσοκομειακών γιατρών που καταγγέλλει σήμερα την ΕΡΤ για “φίμωση”. Πέρα από το ερώτημα ποιός από τη διοίκηση παίρνει την ευθύνη της λογοκρισίας αυτής σε τούτη την κρίσιμη στιγμή, τίθεται κι ένα ερώτημα ακόμη. Πως θα αντιδράσουν οι εργαζόμενοι-δημοσιογράφοι στη “δημόσια(;!)” ραδιοτηλεόραση και πως θα αντιδράσει η ΕΣΗΕΑ; Γιατί με τέτοιου είδους λογοκρισία, συγγνώμη, αλλά αίρεται ο βασικός και κυρίαρχος λόγος ύπαρξης και λειτουργίας της ΕΡΤ. Οι νοσοκομειακοί γιατροί καλούν τους “διοικούντες την ΕΡΤ να συναισθανθούν την κρισιμότητα των περιστάσεων και να σταματήσουν να δρουν ως κυβερνητικοί λογοκριτές”.
Η καταγγελία της ΟΕΝΓΕ
Η ΟΕΝΓΕ εκφράζει την έντονη αποδοκιμασία των Νοσοκομειακών Γιατρών της χώρας για την απαράδεκτη στάση της κρατικής τηλεόρασης (ΕΡΤ), όσο αναφορά τη χθεσινή συνέντευξη τύπου της ΟΕΝΓΕ για τα σοβαρά θέματα Δημόσιας Περίθαλψης που σχετίζονται με την επιδημία.
Συγκεκριμένα, αν και τη συνέντευξη παρακολούθησε πλήρες συνεργείο της κρατικής τηλεόρασης με κάμερα και δημοσιογράφους, στα δελτία ειδήσεων χθες δεν έγινε καμία απολύτως αναφορά στη συνέντευξη και προβλήθηκε μόνο ένα πλάνο ελαχίστων δευτερολέπτων «θαμμένο» μέσα σε ρεπορτάζ για άλλο θέμα, χωρίς να υπάρχει η είδηση ότι η ΟΕΝΓΕ έδωσε συνέντευξη τύπου και φυσικά χωρίς αναφορά στα προβλήματα και τους προβληματισμούς των Νοσοκομειακών Γιατρών της χώρας.
Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι έγινε εκ των υστέρων κυβερνητική παρέμβαση λογοκρισίας έτσι ώστε η φωνή των Νοσοκομειακών Γιατρών να μην φτάσει στον Ελληνικό λαό, κάτι το οποίο εκτός από θλιβερό και απαράδεκτο είναι ταυτόχρονα ακραία αντιδημοκρατικό γιατί αφορά την κρατική τηλεόραση.
Καλούμε τους διοικούντες την ΕΡΤ να συναισθανθούν την κρισιμότητα των περιστάσεων και να σταματήσουν να δρουν ως κυβερνητικοί λογοκριτές.
Κυρίες και Κύριοι, διοικείτε την ΕΡΤ 2020 και όχι την ΥΕΝΕΔ 1971.
Η φίμωση των Νοσοκομειακών Γιατρών και των υπόλοιπων υγειονομικών της Δημόσιας Περίθαλψης που είναι στην πρώτη γραμμή ενάντια στην επιδημία, δεν θα περάσει.
Και αυτό θα γίνει σαφές στις 7 Απρίλη, μέρα Πανελλαδικής δράσης.
Συγκεκριμένα, αν και τη συνέντευξη παρακολούθησε πλήρες συνεργείο της κρατικής τηλεόρασης με κάμερα και δημοσιογράφους, στα δελτία ειδήσεων χθες δεν έγινε καμία απολύτως αναφορά στη συνέντευξη και προβλήθηκε μόνο ένα πλάνο ελαχίστων δευτερολέπτων «θαμμένο» μέσα σε ρεπορτάζ για άλλο θέμα, χωρίς να υπάρχει η είδηση ότι η ΟΕΝΓΕ έδωσε συνέντευξη τύπου και φυσικά χωρίς αναφορά στα προβλήματα και τους προβληματισμούς των Νοσοκομειακών Γιατρών της χώρας.
Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι έγινε εκ των υστέρων κυβερνητική παρέμβαση λογοκρισίας έτσι ώστε η φωνή των Νοσοκομειακών Γιατρών να μην φτάσει στον Ελληνικό λαό, κάτι το οποίο εκτός από θλιβερό και απαράδεκτο είναι ταυτόχρονα ακραία αντιδημοκρατικό γιατί αφορά την κρατική τηλεόραση.

Καλούμε τους διοικούντες την ΕΡΤ να συναισθανθούν την κρισιμότητα των περιστάσεων και να σταματήσουν να δρουν ως κυβερνητικοί λογοκριτές.
…”

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.