Βγήκε στον αέρα το νέο σήμα της δημόσιας ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης φανερώνοντας τη μηδενική έμπνευση για κάτι «φρέσκο» και ανανεωμένο από τα στελέχη της διοίκησης της ΕΡΤ .
Με μια προσεκτική ματιά στα καινούργια λογότυπα, στο πλαίσιο της νέας ταυτότητας της ΕΡΤ που λανσαρίστηκε επίσημα την Κυριακή, θα παρατηρήσει κανείς ότι είναι παρόμοια με
εκείνα της RAI, της ιταλικής δημόσιας τηλεόρασης.Τουλάχιστον, όπως γράφει το avgi.gr, σε ότι αφορά τα χρώματα η επιρροή από την δημόσια ιταλική τηλεόραση είναι αδιαμφισβήτητη.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της δημόσιας τηλεόρασης, είναι: Κάθε μέρα, το καλύτερό μας. Στο σποτ, μάλιστα συμμετέχει ο Σ. Τσιόρδας η Μ. Ναυπλιώτου αλλά και ανώνυμοι πολίτες.
Σε σχετικό δελτίο Τύπου της ΕΡΤ αναφέρεται:
Τα νέα λογότυπα και τα σήματα της ΕΡΤ είναι από σήμερα Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020 στον «αέρα» με τη νέα καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης «ΕΡΤ. Κάθε μέρα, το καλύτερό μας».
Τα νέα λογότυπα, που έχουν καθαρότερες γραμμές, δεν σηματοδοτούν απλά το ξεκίνημα ενός εντελώς νέου προγράμματος, αλλά την προσαρμογή της δημόσιας τηλεόρασης στη σύγχρονη τηλεοπτική αισθητική.
Παράλληλα, η έμφαση που έχει δοθεί στη χρωματική αρίθμηση των καναλιών της ΕΡΤ καταδεικνύει τη στρατηγική επιλογή να είναι πλέον ξεκάθαρη στους τηλεθεατές η ταυτότητα και η φυσιογνωμία του κάθε σταθμού ήδη με την πρώτη ματιά.
Για την ΕΡΤ1, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό και θα συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 η οποία θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό το κόκκινο, ενώ για την ΕΡΤ3 που θα έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον το πράσινο. Τον σχεδιασμό της νέας ταυτότητας και τα σήματα της ΕΡΤ επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα της designpark.