ΣΤΡΑΦΗΚΑΝ στην Εφ.Συν επειδή έγραψε για τις …αγωγές εναντίον φορέων -Συλλογικοτήτων

 

Το επίμαχο δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών που προκάλεσε την αγωγή SLAAP
ε΄δω:https://www.efsyn.gr/ellada/periballon/224826_

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ διαμαρτύρεται για άλλη μια φορά για το φαινόμενο εξοντωτικών αγωγών επιχειρηματικών ομίλων κατά δημοσιογράφων και ΜΜΕ με προφανή στόχο την ελευθεροτυπία. Το φαινόμενο λαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις και στη χώρα μας ενώ  βρίσκεται στο επίκεντρο των παρεμβάσεων τόσο της Ευρωπαϊκής όσο και της Διεθνούς Ομοσπονδίας δημοσιογράφων.
Τελευταίο κρούσμα του ακήρυχτου πολέμου κατά του ρεπορτάζ και της τεκμηριωμένης κριτικής σε επιχειρηματικές πρακτικές, η αγωγή  της εταιρείας WRE ΕΛΛΑΣ – Ανώνυμη Οικοδομική Εταιρεία Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Παροχής Υπηρεσιών» κατά του Τάσου (Αναστάσιου) Σαραντή, μέλους της ΕΣΗΕΑ, και κατά της εταιρείας «Ανεξάρτητα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε.» που εκδίδει την «Εφημερίδα των Συντακτών».

Είναι χαρακτηριστικό ότι το ρεπορτάζ για το οποίο η εταιρεία αξιώνει από το δημοσιογράφο και την εφημερίδα το ποσό των 225.000 ευρώ από μια συνεταιριστική εφημερίδα και έναν εργαζόμενο δημοσιογράφο του οποίου μάλιστα ζητεί και την 12μηνη προσωρινή κράτηση, αφορούσε ακριβώς στο μπαράζ  αγωγών και μηνύσεων που έχει εξαπολύσει η εταιρεία κατά δυο ΜΜΕ της Λακωνίας, σύσσωμου του Δημοτικού Συμβουλίου της Μονεμβασιάς και πληθώρας τοπικών φορέων και συλλογικοτήτων. 
Η ΕΣΗΕΑ υπερασπίζεται το δικαίωμα των δημοσιογράφων να ερευνούν και να δημοσιοποιούν τα αποτελέσματα του ρεπορτάζ τους. Οι απόπειρες εκφοβισμού, ηθικής και οικονομικής εξόντωσης των λειτουργών της Ενημέρωσης δεν είναι δυνατόν να γίνουν ανεκτές.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.