ΦΙΜΩΜΑ στις ειδήσεις για τον αγώνα των καλλιτεχνών, τα λένε όμως στις ελληνικές σειρές!

 

Ο αγώνας των καλλιτεχνών που δεν βρίσκει προβολή και κάλυψη από την τηλεοπτική ειδησεογραφία μπαίνει στις τηλεοπτικές σειρές από τους ίδιους τους καλλιτέχνες. Δείγμα κι αυτό της απόλυτης απαξίωσης της δημοσιογραφικής ειδησεογραφίας στα συστημικά Μέσα που ελέγχονται απόλυτα από την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη. Δεν είναι μόνο οι αναφορές των καλεσμένων σε πάνελ που επιχειρούν πολλές φορές να μιλήσουν για την απαξίωση που επιβάλλει το Π.Δ της κυβέρνησης εξισώνοντας τις σπουδές τους σε επίπεδο Λυκείου προκειμένου να κερδίσουν ιδιωτικά ΙΕΚ- πελάτες, έμποροι, χρηματοδότες των κυβερνώντων αλλά και των ΜΜΕ.

Τις περισσότερες φορές πέφτει μαχαίρι στις προσπάθειες τους. Όπως συμβαίνει συχνά μέσα από τη δραματουργία και την τέχνη μπορείς να μιλήσεις ελεύθερα. Και οι καλλιτέχνες το έπραξαν κι αυτό. Στο προηγούμενο επεισόδιο της σειράς “Η δική μας οικογένεια” στο Open σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμοπούλου, προβλήθηκε η πραγματική είδηση. Γιατί αντιδρούν οι καλλιτέχνες!

Δείτε μετά το 12.24 λεπτό στο βίντεο του επεισοδίου  πως δίνεται η είδηση. Τρεις νέοι καλλιτέχνες μπαίνουν στο σπίτι της Ηρώ Μανέ για να γράφουν ένα πανό, το οποίο κάποια στιγμή σηκώνεται ψηλά για να φανεί το σύνθημα “ΟΧΙ στην υποβάθμιση των πτυχίων μας”. Σε άλλη σκηνή η “δημοσιογράφος” Ελένη Βαϊτσου εξομολογείται στην Χριστίνα Τσάφου πως θα αποδεχθεί την πρόταση αρχισυνταξίας γιατί θέλει να περνάνε και να γράφει στην ιστοσελίδα κοινωνικά θέματα που ενδιαφέρουν τον κόσμο και τα όσα βιώνει και όχι τις χαζομάρες της κοσμοπολίτικης ατζέντας που τους επιβάλλουν. Να μιλήσει για αυτά που λένε, το κλείσιμο του Εθνικού Θεάτρου, την υποβάθμιση των σπουδών των καλλιτεχνών, τις Καταλήψεις των θεάτρων και καλλιτεχνικών σχολών.

Για σήμερα στο μεταξύ είναι προγραμματισμένη η μεγάλη διαδήλωση των Καταλήψεων. Οι καλλιτέχνες άλλαξαν τον χαρακτήρα της σημερινής διαδήλωσης καλώντας τον κόσμο να εκφράσει το θυμό του για το έγκλημα στα Τέμπη.

Γράφουν οι καλλιτέχνες:

📌ΑΛΛΑΓΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΑΝΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ 02.03.23
🟠ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ
ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΡΑΝΕ
🟠Μετά τη σημερινή τραγωδία μας είναι απολύτως αντιληπτό πως η προγραμματισμένη αυριανή διαδήλωση αλλάζει περιεχόμενο. Το καλλιτεχνικό κίνημα δεν μπορεί να μείνει αμέτοχο μπροστά σε ένα έγκλημα που συντελείται χρόνια εις βάρος των κατώτερων στρωμάτων και εκδηλώθηκε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Η διαρκής στρατηγική απαξίωση κάθε δημόσιου αγαθού, κάθε δημόσιας και δωρεάν υπηρεσίας αποτελεί μια πάγια πολιτική στάση τόσο στη χώρα όσο και σε ολόκληρο τον τρανό δυτικό πολιτισμό, όπου κυριαρχεί το καπιταλιστικό σύστημα. Η ίδια ιδεολογική μήτρα από όπου πηγάζει η υποβάθμιση όλων των πτυχών των ζωών μας (υγεία, παιδεία, πολιτισμός) είναι αυτή που γεννά τέτοια τραγικά συμβάντα. Άνθρωποι δολοφονούνται στον βωμό του κέρδους.
🟠Τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός πως ο πρωθυπουργός σήμερα επρόκειτο να επισκεφθεί το Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βορείου Ελλάδος, στο οποίο θα επαινούσε δημοσίως την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ.
Η ευθύνη σίγουρα δεν είναι ατομική… Και η πολιτική ευθύνη δεν εκφράζεται με κάποια παραίτηση και κροκοδείλια δάκρυα, πόσο μάλλον όταν ήταν χρόνια γνωστές οι απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούσαν, όπως ανήγγειλαν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους στις 7/2/2023.
🟠Για τους λόγους που παραθέσαμε ενισχύουμε το ήδη υπάρχον κάλεσμα στις αυριανές διαδηλώσεις, και καλούμε όλον τον κόσμο να τις πλαισιώσει, παρόλο που δεν θα έχουν να κάνουν αμιγώς με τα ζητήματα του πολιτισμού, αλλά με την εξαθλίωση των ζωών μας εν γένει.
🟠Εκφράζουμε τα θερμά μας να συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων, την αγωνία μας για τους ανθρώπους που αγνοούνται, και ευχόμαστε τη γρήγορη ανάρρωση των τραυματιών.
💥 Όλοι στους δρόμους.
💥 Σε σας που μας ακούτε.
✊ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ
ΠΕΜΠΤΗ 02/03 στις 18.00
💥 ΑΘΗΝΑ – ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ)
💥 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΑΜΑΡΑ
💥 ΝΑΥΠΛΙΟ – ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
☑️Συντονισμός Εργαζομένων στον χώρο του Πολιτισμού / Κατάληψη Ρεξ
☑️Σώμα Συντονισμού Σπουδαστών Δραματικών Σχολών / Κατάληψη Τσίλλερ
☑️Συντονιστικό της Κατάληψης της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου
☑️Συντονιστικό Δραματικών Σχολών Θεσσαλονίκης Κατάληψη Βασιλικού Θεάτρου
☑️Κατάληψης Δραματικής Σχολής ΚΘΒΕ
☑️Σύλλογος Σπουδαστών / Κατάληψη Κ.Σ.Ο.Τ.
☑️Κατάληψη Σχολής Καλών Τεχνών του ΠΑΠΕΛ
☑️Συντονιστικό Κατάληψης ΑΣΚΤ
☑️Κατάληψη Ολύμπια-Συντονισμός εργαζομένων και σπουδαστών/τριών στο χώρο του χορο
Σύλλογος Σπουδαστών/τριών Σχολής Δραματικής Τέχνης Εθνικού Θεάτρου Κατάληψη Θεάτρου Τσίλλερ Κατάληψη Ολύμπια: Συντονισμός Εργαζομένων και Σπουδαστών στο Χώρο του Χορού Κέντρο Αγώνα Φοιτητριών-Φοιτητών Σχολής Καλών Τεχνών Ναυπλίου Σύλλογος Σπουδαστών/τριών ΚΣΟΤ Συντονιστικό Κατάληψης ΑΣΚΤ Σπουδάστριες/Σπουδαστές Σχολής Δραματικής Τέχνης ΚΘΒΕ

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…