Πραγματοποιήθηκε η τακτική γενική συνέλευση της ΕΣΠΗΤ

 


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εργασίες της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού & Ηλεκτρονικού Τύπου. Η Συνέλευση διεξήχθη με δύο διακριτούς τρόπους: με φυσική παρουσία στην Αίθουσα «Γεώργιος Καράντζας» της ΕΣΗΕΑ και ηλεκτρονικά, μέσω ψηφιακής πλατφόρμας.
Εγκρίθηκαν:
  • 1. Η απαλλαγή του Δ.Σ για την οικονομική διαχείριση του έτους 2024
  • 2. Ο Προϋπολογισμός του έτους 2025
  • 3. Η εξουσιοδότηση του Δ.Σ. της Ένωσης για την πραγματοποίηση στάσεων εργασίας και απεργιακών κινητοποιήσεων
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ
Έγκριση Προϋπολογισμού 2025
ΝΑΙ: 131 ΟΧΙ: 13 ΛΕΥΚΑ: 6

Απαλλαγή Δ.Σ. (οικονομική διαχείριση 2024)
ΝΑΙ: 129 ΟΧΙ: 13 ΛΕΥΚΑ: 8

Εξουσιοδότηση Δ.Σ. για στάσεις εργασίας και απεργιακές κινητοποιήσεις
ΝΑΙ: 146 ΟΧΙ: 2 ΛΕΥΚΑ: 2

Στη Γ.Σ. συμμετείχαν συνάδελφοι δημοσιογράφοι από όλες τις γεωγραφικές περιφέρειες της χώρας. Αναλυτικά συμμετείχαν 170 οικονομικά τακτοποιημένα τακτικά μέλη (με φυσική παρουσία 50 και ηλεκτρονικά 120 ) και ψήφισαν με φυσική παρουσία 46 και ηλεκτρονικά 104.

Οι δημοσιογράφοι-μέλη της ΕΣΠΗΤ συζήτησαν τις τρέχουσες εργασιακές, ασφαλιστικές και κλαδικές εξελίξεις στα ΜΜΕ, αλλά και τα μείζονα προβλήματα των συναδέλφων όπως οι απολύσεις, η ανεργία, η υποαπασχόληση, η αμοιβή με ΔΠΥ, κ.α.
Έμφαση δόθηκε στο πεδίο των συλλογικών διαπραγματεύσεων, με την υπογραφή ΣΣΕ για τους δημοσιογράφους στα δημόσια ΜΜΕ αλλά και τις τελευταίες εξελίξεις για τις διεκδικήσεις υπογραφής ΣΣΕ και σε όλα τα ιδιωτικά ΜΜΕ.
Στη Συνέλευση, παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό, μεταξύ άλλων, και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΣΥ, κ. Σωτήρης Τριανταφύλλου, ο οποίος επιβεβαίωσε τη στήριξη της Ομοσπονδίας στις πρωτοβουλίες της ΕΣΠΗΤ για τις ΣΣΕ, ενώ υπογράμμισε ιδιαίτερα τις ενέργειες ΠΟΕΣΥ – ΕΣΠΗΤ για την Ίδρυση Παρατηρητηρίου Slapps αλλά και τη θέσπιση νέου Κώδικα δεοντολογίας για τη χρήση της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης από Δημοσιογράφους.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.