Οι «αιώνιοι» επέβαλαν στον Βρούτση τους δικούς τους όρους

 


Οι «αιώνιοι» επέβαλαν στον Βρούτση τους δικούς τους όρους, δήλωσαν ανακωχή και οι τελικοί του πρωταθλήματος μπάσκετ συνεχίζονται από σήμερα

Xρειάστηκαν μεγάλες αναδιπλώσεις, πολύ «νερό στο κρασί» και μεγάλη δόση ελαστικότητας σε σχέση με το αρχικό (αυστηρό) πλαίσιο που είχε θέσει ο υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, ώστε να φτάσουμε σε μια τελική συμφωνία για τη συνέχιση και την ολοκλήρωση των τελικών του πρωταθλήματος της GBL, μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, που έχουν μείνει στο 1-1.
Οι ιδιοκτήτες των δυο «αιωνίων» εμφανίστηκαν στο γραφείο του υπουργού χθες, αλλά σε διαφορετικές ώρες και συζήτησαν μαζί του, παρουσία του υπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργου Μυλωνάκη. Μια παρουσία που έχει κι αυτή τη σημασία της...

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έμεινε μέσα για 75 λεπτά, ενώ οι Αγγελόπουλοι που ακολούθησαν έφτασαν τα 125 λεπτά. Μάλιστα παραδέχτηκαν ότι υπήρξαν στιγμές έντασης, αφού αρνήθηκαν να βάλουν την υπογραφή τους στο ίδιο χαρτί με τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού, ενώ έθιξαν κι άλλα ανοικτά ζητήματα όπως αυτό της παραχώρησης του ΣΕΦ.


Τελικά ο Βρούτσης, που πέρασε μια δύσκολη μέρα, βγήκε και ανακοίνωσε ότι οι τελικοί συνεχίζονται, αλλά σε διαφορετικό σκηνικό από αυτό που είχε στο μυαλό του όταν έπαιρνε την πρωτοβουλία για τη συνάντηση: «Περάσαμε τον κάβο. Ευχαριστούμε θερμά τις διοικήσεις των δύο ιστορικών ομάδων που έχουν κάνει περήφανη την Ελλάδα και προσωπικά τους ιδιοκτήτες για τη θετική ανταπόκριση στο κάλεσμα της πολιτείας. Προτεραιότητα της κυβέρνησης αποτελεί η ομαλή διεξαγωγή των τελικών, η ολοκλήρωση του πρωταθλήματος σε κλίμα ασφάλειας και αθλητικού σεβασμού. Οι συζητήσεις πραγματοποιήθηκαν σε θετικό και εποικοδομητικό κλίμα. Δόθηκαν διαβεβαιώσεις για την ασφάλεια των τελικών και την περιφρούρηση του ευ αγωνίζεσθαι. Οι ιδιοκτήτες των δυο ΚΑΕ εγγυώνται, με την παρουσία τους στα γήπεδα των ομάδων τους, την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων» ήταν τα λόγια του υπουργού, ο οποίος δεν δέχτηκε ερωτήσεις.

Λίγο αργότερα πανομοιότυπου περιεχομένου ανακοίνωση αναρτήθηκε από το site κάθε ΚΑΕ:
«Δηλώνουμε την ανεπιφύλακτη δέσμευσή μας στην απολύτως ειρηνική και σύμφωνη με τις αρχές του ευ αγωνίζεσθαι ολοκλήρωση των τελικών του πρωταθλήματος 2024-2025. Εχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη για όλα τα θέματα που έχουν ανακύψει».

Μέσα στο πλαίσιο των συζητήσεων, ξεκαθαρίστηκε ότι η κυβέρνηση θα προωθήσει νομοσχέδιο για την επιβολή αυστηρότερων ποινών για τη συμπεριφορά των παραγόντων και επίσης ότι απαγορεύεται οι πρόεδροι κάθε ομάδας να πάνε στα παιχνίδια που θα γίνουν στην έδρα της αντίπαλης ομάδας (δεν διευκρινίστηκε τι θα ισχύσει για το 5ο παιχνίδι εάν και εφόσον φτάσουμε εκεί).

Εν κατακλείδι, ο τρίτος τελικός θα γίνει σήμερα (21.00, ΕΡΤ-3) στο ΟΑΚΑ, ο τέταρτος στο ΣΕΦ την Κυριακή κι αν χρειαστεί πέμπτος θα γίνει την Τετάρτη στο ΟΑΚΑ. 

- απόσπασμα από ΕφΣυν (Γιάννης Ντεντόπουλος)

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.